Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Busterftw

    veterán

    válasz makkmarce #615 üzenetére

    "csak épp nem arról volt szó, hogy erősebb e a HW hanem arról, hogy kellett e hozzá custom RTX modul, vagy ment e annélkül"
    Nem errol volt szo, te keverted az real time RT-t es az RTX marketinget ide es ossze.
    Arrol volt szo, hogy a megfelelo hardverek nelkul nem volt lehetseges a real time RT jatekokban. Es mivel PC-s es konzolos jatekokbol indultunk ki, illetve GPU-t hoztam peldanak, ezert errol volt szo. Nem Ray Castingrol, nem CPU-rol.

    "Aki szerint nem, az te vagy meg a többi marketing osztály áldozat"
    Folyamatosan terelsz, de ott van feketen feheren mirol volt szo.
    Azt is mondtam mar, hogy tolem johetett volna Intel ARC GPU vagy Radeon GPU 2018-ban, a lenyegen nem valtoztat, nem az RTX-rol van szo.
    Ezerszer leirtam, hogy az RTX szeriat csak azert hoztam fel, mert az volt az elso megjeleno, real time RT-t futtato kartya. Innen volt lehetseges utana jatekokban a real time RT.

    "annyira bohóckodás, hogy pont ugyanazt csinálja most az RTX modul, amit a CPU-s bohóckodás."
    Csak nem real time es nem Ray Tracing. Nem tudom miert az RTX-et emeled ki allandoan, az az RT kepes linup neve.

    "te azt állítottad van realtime raytrace játék, nem azt, hogy vannak új effektek, várom az elsőt, most már igazán linkelhetnél egyet."
    En ilyet nem allitottam, de linkelheted. Te koveteltel is "full" RT-s jatekot tolem. Akkor is irtam, hogy en ilyet nem mondtam. De ezt is leirtam tobbszor, megis allanodan terelsz.
    RT-s jatek nem egyenlo full RT-s jatekkkal.
    Aki koveti az real time RT-s topikot, tudja hogy mukodenek es mire van hasznalva a jatekokban. Te keverted ide ezt is.

    "de pont ezt állítottad, hogy csak és kizárólag raytrace a játék, ahogy azt is állítottad, hogy directx DXR modul nélkül nincs raytrace, szegény Sony erről még nem tud."
    Hazudsz. Linkeld legyszives, milyen DXR modulrol beszelsz?
    Irtam, hogy a Vulkan RT is van, nem csak DirectX-re epulo DXR. Utobbit tamogatja az osszes DVGA es az Xbox. Sony-nal mas a helyzet.

    "volt, csak nem így hívta a marketing
    A realtime GI 2007-től van, a realtime hibrid CPU raytrace 30-70 fps-el megy egy GTX480-on(2 pattanással egy komplex scenében). Ahova kellett oda berakták."
    A Ray Tracing nem marketing. Minden teruleten vilagos, legyen az foto, video vagy jatek.
    Ezek nem futottak real time GPU-n. Nem volt lehetseges. Hivatkozz a forrasaidra, interjuidra.
    Ja es meg mielott: errol volt szo, nem CPU-rol.

    "senki se kérte a GPU-t"
    Ez oke, de ha fejreallsz akkor is errol beszeltunk es ez volt a hardver-szoftver peldam amihez hozzaszoltal.
    De amugy az egesz fejlesztoi szakma kerde a GPU-t, mert elotte CPU-n real time ez a szint nem volt lehetseges. Ezert is valtottak Quadrok-ra a filmesek, ezert erkeznek az RT-s cimek, most, hogy van megfelelo hardver.
    A 2014-es GDC-s interjuban is kertek, mert limitaltak a fejlesztoket az akkori GPU-k.

    "a nintendos 1996-os, és vígan realtime megy"
    Nem megy real time, es nem GPU-n.

    "most se kapunk.
    ha meg régi, akkor ez a raytrace mód már kész volt 2011-ben
    https://hal.inria.fr/hal-00650173/document"
    Gondoltam nem, pedig az lenne a feladat, azota varunk.
    A dokumentubol:
    "We presented a novel real-time global-illumination algo-rithm using approximate voxel-based cone tracing."
    Ez nem real time Ray Tracing, hanem real time GI. Megint kevered a kettot.
    Az meg mar megint hatalmas ongol, hogy meglevo hardverre keszult, tehat alatamasztja a hardver majd szoftver allitasomat. Koszi.

    "amilyen RT-ről beszélnek az még most se létezik"
    Hat akkor miket linkelsz 2018 elottrol, ha meg most sem letezik? Teljes kaoszban vagy.
    Minden resze nem, de par generacional mar tartunk.
    Last az RTX Racer jatek, ami mar nem jon pre-baked cuccal.
    Valahonnan el kellett indulni. Ez volt 2018.

    "Mivel senkit se érdekel, hogy min fut. Te azt állítottad nincs, most meg már van, csak épp CPU-n? és az miért is baj? teljesen mindegy, hogy min fut."
    Teged nem erdekel, viszont ignoralni es terelni nem eppen jo dolog egy vitaban.
    Egyertelmu, hogy GPU-krol beszeltem. Linkeltem is. Attol hogy teged nem erdekel, nem lesz relevans, csak egyre gazabb.

    "az RTX mag még sehol sincs, simán futott bármely pc-s játékba ahova berakták."
    Aha, mar csak az a jatek hianyzik, most mar biztosan kapunk linket es nevet.
    Csak aztan a 2015 demo utan nehogy valami 2018 utani jatek kapta meg.

    "értő olvasás? az első játékról írtam. A szerinted nemlétező játékot megtalálod a YT-on"
    Erto olvasas? Mikor vontam ketsegbe a jatek letezeset? Megint terelsz es idehozol felesleges dolgokat. Ez nem real time RT.
    Fejlesztoktol valami megerosites vagy engine dokumenctacio?

    "tehát megint csak a Buster féle mágikus szabály, hogy az a szabály amit épp mondasz."
    Akkor ismetlem, aki kovette az eddigi esemenyeket az tudta eddig is, hogy az elso real time RT-t hasznalo jatekokban kulonbozo effektekre hasznaltak az RT-t.
    Nem valtozott semmilyen szabaly. Ha neked ez nem volt vilagos, akkor olvasgass a temaban.

    "amíg fel nem világosítottalak, hogy ez egy hibrid rendszer, és ugyanúgy csalás, mint a többi, addig váltig állítottad, hogy ez a valódi raytracing"
    Ilyen nem tortent. En meg most is azt allitom, ezekben a jatekokban van real time RT, 2018-ota. Semmi mas nem valtozott, csak az, hogy sorra buktad az ide keverd "erveket", jatek pelda meg nem jott.

    "Ha raytrace-t akarsz, szólj a filmeseknek"
    Te keverted ide oket, szolj nekik te. En RT-s jatekokrol beszeltem.

    "de annál a valódi RT-hez még a dukenukem is közelebb áll"
    Annal nem allhatna messzebb, mert nem RT-t hasznal, de meg Ray Castingot sem.
    De 20x-ra is felhozod a megcafolt marhasagot, mintha read-onlyba lennel.

    "Basically neither Doom nor Build use raycasting. Both draw walls by projecting the vertices of the wall onto the screen and then rendering each column of pixels across like a kind of raster technique. However, both engines use different ways to determine which walls to draw and in what order. Doom uses BSP, Duke uses a portal system."

Új hozzászólás Aktív témák