Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • makkmarce

    őstag

    válasz Busterftw #450 üzenetére

    nem cáfoltál semmit sem, mert nem azt állítottam, amit te kitaláltál. Kezdj el szépen olvasni, és utána cáfolni.
    kb ennyit ért a keresésed, de tele van a net különböző verziókkal, ez 2011-es próbálkozás.
    még1x, az nem mentesít, ha nem érted még a magyar szöveget se(még mindig nem érted azt a szót, hogy arányaiban), és azt se, hogy hogy kell google-el keresni.

    "Te inkább szubjektív véleményekkel dolgozol."
    itt csak te okoskodsz, hogy 2018 előtt nem létezett a számítástechnika.

    "Pontosan, nem volt, az Nvidia megcsinálta aztán jöttek rá a szoftverek. "
    hát nem, de ez téged ne zavarjon össze, hidd csak azt, hogy minden hw fejlesztés úgy készül, hogy nem tudják mit fognak legyártani.
    "Aha, a Google-ről írtam az első RT Battlefield V játékot,"
    ez már a legalja amit csinálsz, ott van az általam és mások által is linkelt komplett HW-ek, és software-ek, amik évtizedekkel megelőzik az imádott BF-edet. Ennyit tudsz, trollkodni, további jó szorakozást hozzá.

    "vagy hogy a Doom nem a legtöbbet telepített játék."
    Tehát hazudsz is, mert sohase állítottam azt, hogy az a legtöbbet telepített. Csak így tovább.

    "Azt adtam elő, hogy a moddered hardverre írta a szoftvert, nem a szoftver hozta el a hardvert minthogy a konzolnál te azt előadtad."
    nem ezt adtam elő, megint költesz és hazudsz.

    "Semmi, mióta kiderült a Doomban nem RT volt."
    Pedig de, tekinthetjük annak, mivel az elv ugyanazt, mint az RT-ben. Csak mivel szakmailag közöd nincs az egészhez, és a tudásod kimerül az nvidia reklám anyagaiban, ezért aztán volt értelme veled vitatkozni.

    "Ray casting is the methodological basis for 3D CAD/CAM solid modeling and image rendering. It is essentially the same as ray tracing for computer graphics where virtual light rays are "cast" or "traced" on their path from the focal point of a camera through each pixel in the camera sensor to determine what is visible along the ray in the 3D scene."

    [ Szerkesztve ]

    okoskodom, tehát vagyok

Új hozzászólás Aktív témák