Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ayo

    addikt

    válasz gyimger #37 üzenetére

    igen, ez is egy kényszerítés, de tény, hogy erre kevesen kaphatóak, ezért is gondolom azt, hogy nagy dolog, hogy ilyen irányba léptek a fejlesztők és inkább hagynak időt minden epizódra + könnyítettek rajta sokat.

    a pályákra visszatérve: Hitman Absolutionben viszonylag sok pálya, sok helyszín... de ott mi volt a gond? nem volt annyira összetett és szinte csak zárt folyósokból áll az egész...
    Szerintem ebben a részben pont azt kapta mindenki amiért az Absolutiont lehúzták: Blood Money típusú pályák, minden rossz dolgot elhagytak (checkpoint rendszer, buta lopakodó-rendszer stb.), a jó dolgokat meghagyták és/vagy kiegészítették-feljavították jó pár újítással.

    Mindenkinek nem lehet jó egy játék ez tény, de én is azt érzem, hogy a legtöbb embernek inkább a lineáris pályák jönnek be, amin végig szalad.
    Az üzleti modellel szerintem semmi gond nincs, én se szeretem az Early Access-t, ez egy kész játék, amit inkább úgy fogok fel, mint egy Hitman bérlet az évre.
    Akinek ez meg nem tetszik, az jövőre megveszi egybe, de szerintem akkor se fog tetszeni nekik, hiszen a koncepció nem változik: 7 mission, rengeteg online extra küldetés. Szerintem ez egyszerre sok, de még aki utálni is fogja az is 15-20 órát min. fog vele játszani, azaz semmiben sem lesz különb, mint bármelyik AAA játék.

    http://jateknaplo.blog.hu

Új hozzászólás Aktív témák