Új hozzászólás Aktív témák

  • ng0ofy

    KORREKTOR

    Nekem a régi hitmanekben az tetszett, hogy valóban többféleképpen meg lehetett oldani egy -egy feladatot. Nem más-más stílusban, hanem több módszerrel, eszközzel. Pláne, hogy egy pályán lévő különböző lehetőségeket lehetett szinte bárhogyan kombinálni. Ugyanakkor a térkép az adott volt, bármilyen módszert vagy stílust is választottam, de nem kellett "látnom" az egészet, minden pixelét. Valamint ha úgy gondoltam, hogy akció fps módra lehentelem ami mozog, akkor kitűnően lehetett lőni, mert a motor alkalmas volt rá.

    Na, most ezzel az áttexturázott új deus ex motorral már a deus exben is az volt a bajom, hogy a szabadságunk mimerült a 2 vagy max 3 féle útvonalban, amik egy-egy szellőzőnyílás formájában valósultak meg. Ha akciózni támadt kedvem, akkor pedig az fps hiányos (az én gépemen), bujkálásra, fedezékrendszerre felépített alapok elvéreztek nálam, aki a quake motor és gyermekein "tanult lőni"...

    Ráadásul szerintem pályákat alkotni is egyszerűbb úgy, hogy nem egy scriptlelt csőben mászkálok, hanem van egy térkép, több bejutási-kijutási ponttal, telepakolják scriptelt útvonalú őrökkel és rendes AI-val, ami figyel meg kihasználható eszközökkel (jo, ebben a videóban is volt ilyen, de nem értelmüket láttam) és arra megyek amerre akarok, tudásom és türelmem függvényében sikeresen. A desu ex: HR-t sem fogom újra játszani soha mert egyszer elég volt. Most ebből is egyszeri játékot csinálnak?

    Évente egyszer előkresem a hitman2 és a hármat, néha a 4 et, végigviszek egy pályát, ami eszembe jutott valamiről és van hogy másképp csinálom mint bármikor korábban vagy új helyre tévedek :D Ilyen lesz vajon ebben?

    Ez hosszu lett, sorry :D

Új hozzászólás Aktív témák