Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • FireGL

    aktív tag

    válasz rudi #16 üzenetére

    Eléggé szkeptikus vagyok a gamer vonallal kapcsolatban. Az Intel, AMD, NV (hehehe, az ATI megvásárlásával háromtagúra redukálódott a banda) nem nagyon szeret másokkal osztozkodni, kétlem, hogy hagynának egy 3rd party kis céget beleköpni a levesükbe. Nagy haverjuk az M$ tuti bevédi majd őket mindenféle szoftveres barikáddal.

    Egy kínai fórumon olvastam (translator segítségével :D ) tavaly a DX10.1-ről olyasmit, hogy directx szinten támogatja a multi-gpu (nemcsak dual és quad) használatot a hardverhez adott drivertől függetlenül, hogy optimalizálták a futtatni kívánt szoftvert / játékot vagy sem. Az alap DX10 ezt nem fogja támogatni.

    Az embert a gondolkodás tette állattá...

  • orbano

    félisten

    válasz rudi #16 üzenetére

    Nem hinném, hogy pont egy ilyen területen lenne szükség ennyire általánosított megoldásra, inkább jellemzőek itt a speciális megoldások, elvégre nagy K+Fű és kis darabszámú termékekről van szó, nem érzem szükségét egy ennyire kommersz rendszernek. Renderelésre és hasonló dolgokra pedig már megoldásokat jelentenek a jelenlegi rendszerek. Egy renderert megírni a jelenlegi GPUk kihasználására nem akkora kunszt, hogy ezért egy ilyen kaliberű chipet kelljen integrálni mondjuk alaplapokba.
    A játék(hardver)iparra pedig ráfér egy ilyen vérfrissítés, úgyis bajban vannak, ráadásul a VGA gyártóknak is jól jön egy kis plusz eladás, ha nagyobb divat lesz a multiGPU megoldás...
    Az Asus és az Alienware pedig tudtommal nem az a tipikus orvosi célhardvereket és renderelő/vizualizációs szervereket gyártó cégek :U

    A vér nem válik VAZZE!™

Új hozzászólás Aktív témák