Keresés

Aktív témák

  • rudi

    nagyúr

    válasz Power #27 üzenetére

    Tényleg kicsit féreszámoltam :) de sebaj :)

    Azóta olvasgattam beyond3d-t meg másokat és ott is 12-t tippeltek és full 32bitet, tippelnek.

    A pipeline szám 4 többszöröse kell hogy legyen a pixelnégyesek (quadok) miatt, ami a minimum mintavétel a leggyengébb használatos bilinear filteringhez.

    Azoknak akiknek shader egységek kérdésesek:
    Úgy néz ki az ATI futószalagostul vágja ki a shadereket is mert r350ben 4vertex és sejthetőleg 8pixel shader míg rv350nél 2vertex és 4pixel shader van. Ha ránéztek a VGA.nfo-s shader egységes képre akkor látható hogy az ATI ''elemi VGA cella'' kb.:

    vertex stream
    2 Vertex Shader
    raszterizáló
    4 pixel futószalag mindegyiken egy Pixel Shader
    Blendign

    szóval szerintem ilyen egységből lesz 3 az R420ban és remélhetőleg 2 az RV420ban (az r350ben is 2 ilyen van, az RV350ben pedig egy).

    24bitről 32re durván +33% tranzisztor kellhet (nem 3darab 8as hanem négy), Ha a kb. 110millát felszorozzuk ennyivel (dorva mert nem mid a 110milla felelős a 24bitért) akkor még mindig marad durván 20milla fölösleges tranyó amiből bármi lehet...

    Azért kíváncsi vagyok hogy Low-K val mekkora frekit tudnak kipréselni abból a 160milla fölötti parányból...

    Resistance Is Futile. You will be assimilated!

Aktív témák