Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • CocooN-z

    őstag

    válasz Solad #44 üzenetére

    Nem véletlenül adta csak úgy a Valve az egyik legjobban várt játékát (source engine alapuakat-off dod:s-) az ATI volt egyik legsikeresebb széria kártyájához, névszerint a 9600XT hez (meg egy két 9800 ashoz). Ezzel a marketing fogással (hátterében a jól (jó szarul) megírt source) sok emberkét az ati hoz vonzottak, mellékelve a kellemes kis gammát. Jól is ment vele, mivel gyönyörűen arra volt írva. Ez elmélet, a gyakorlati rész most jön: 3200+ barton + inno 6800 + giga ram cs:s, ill. dod:s >> max 63 fps (ugyanis átlag ennyi szokott lenni a Tick Rate, tehát ez a max netes srv ken) kis tereken, nagy tereken legrosszabb esetekben 20..egy 6800 ason. A másik haver gépe: 2800+, +Asus 9600XT (lényegében negyed, gyakorlatilag fele olyan gyors kari átlag helyzetek-ben), cs:s, ill dod:s >>> minimum 60 (nagy tereken), kis tereken 67, ill ha tick rate megvan akkor simán 100fps, kapásból 2x v többször, és mindez miért? Mert igy irták meg.

    a tesztek 1024 full max grafon mentek, de itt már nem sokat számitanak a texturák(nem azt mondtam hogy nem, de ha számitanak is a különbség ugyan ugy mérhető, akkor miért ne menjen maxon...), csak a dx level de az 9 es volt mind2 nél

    kifejtettem ahogy kérted :)


    [Szerkesztve]

    BRSZK 9.0 - 2024.06.29-30

Új hozzászólás Aktív témák