Új hozzászólás Aktív témák
-
venember83
nagyúr
válasz (Kolombusz) #32 üzenetére
Beirhatod, csak ne legyel ra nagyon buszke
Nem lehetseges, h hardveres (s a driverek miatt szoftveres is) kavaras miatt bukik az egesz direct-x10? Vagy hamarabb fog belebukni a dx10be 1 hw-gyarto (pl ATi) mint maga a dx10 API-kollekcio (vagy minek nevezzem )?
[Szerkesztve] -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz (Kolombusz) #32 üzenetére
Az az igazság, hogy nem egyszerű ez a D3D10 API. Ha szabad csúnyán foglamazni, akkor az új MS API kicsit OpenGL-esebbé vált. Húu de csúnyán hangzik.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Raymond
félisten
válasz (Kolombusz) #32 üzenetére
ABU85 ugyan megelozott de arrol van szo hogy a DX10-el gyakorlatilag az MS azt erte el amit a OGL mar evek ota csinal. Lebontottak egy csomo reteget a program es a hardver kozott ezert gyorsabb a DX10 mint a DX9 es ezert nem lehet DX10 XP alatt soha mert a meghajtoknak is egyutt kell mukodniuk az uj API modellel ami csak uj driver modellel lehetseges. Az OGL-nel egy csomo dolog a hardver gyarto kezeben van ami a DX-nel az MS kezeben. Nem akarom itt tulbonyolitani ezert csak ilyen egyszeruen irom
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest