-
GAMEPOD.hu
Linkek a játékosok közvetlen felvételéhez (telefonról kattinthatók): https://digitxt.blog.hu/2019/07/01/ph_hcr2_no_tuning_cup
Korábbi házibajnokság eredmények:
Új hozzászólás Aktív témák
-
mszutyanyi
csendes tag
válasz DigitXT #2911 üzenetére
Nem is tudtam, hogy a sakkban használatos Élő pontozáshoz hasonlókat alkalmaznak online játékoknál is! Ma is tanultam valamit. Azért említsük meg azt is, hogy az 1900-as századforfuló környékén született magyar származású amerikai fizikusnak, Élő Árpádnak köszönhetjük ezt. Legyünk büszkék elődeinkre! Ha már fizika (bocs a szakmázásért): ferde hajításnál sík terepen közegellenállás nélkül (mint a Holdas pályánál) a 45 fok az ideális, ha minél messzebbre akarunk jutni. Feltéve, hogy a játék szimulálja a fizikát, az enyhe lejtős terep miatt valamivel 45 foknál kisebb szög lenne az ideális a távolbadobáshoz. Persze ez csak az elmélet, a puding próbája az evés, azaz a kíséreti fizika!
Üdv: Márk (a játékban Nabla)