Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • addamka

    őstag

    Jó látni valaki tud reálisan gondolkodni, én ellentétes folyamattal mentem a mocsárba :)

    C3 2003 1.6 benzin sensodrive, az autó árát 2x ráköltöttem a váltóra, de első autó, minden megbocsájtva sokáig.

    C4 2006 1.6 HDi MCP6 (110 lóerő) semmi komoly baj, melóba járós autónak meg akartam tartani, de aztán ismerős GTK-ra törte :)

    Közben lett egy C5 2013 2.2HDi, közép + felszerelt dán szökevény, meglepően rozsda mentes azokhoz képest amit láttak már, sok km persze adott, de legalább nem tekert.
    Úgy terveztem C4 mellett hobbi autó lesz, mert mindig ilyet akartam, igazán minden észérv ellene szólt, tehát kellett.
    Eddig egy hidraulika cső volt a nem tervezett móka 30ezer km alatt, meg hát ő lett az elsődleges autó is a C4 kiesése miatt.
    Fenntartása nem lep meg, meglöktem egy őzikét 15km/órával, 500ezer, úgy, hogy kb egy díszlécen látszott, állat is elsétált.
    Azóta valaki nekitolatott, szóval megint így néz ki, megérte megcsináltatni :)

    Jobb keveset érteni, mint sokat félreérteni.

  • addamka

    őstag

    válasz emvy #32 üzenetére

    Én azért 2.2, mert a V6-hoz puhapöcs voltam, +40 lóerő és némi feeling nem érte meg az esetleges plusz költségeket.
    Észérv alatt azt értem, hogy egyedül élek, Budapest 30km-es vonzáskörzetéből járok be, az út fele belterület,általában erős forgalom és dugó, na ide overkill egy 4.8 méteres kombi egy személyre. Még olyan sok cuccom sincs egy árva laptop táskán kívül. De mindegy, vállalom, hogy hülye vagyok, mert tetszik és kész :)

    Jobb keveset érteni, mint sokat félreérteni.

Új hozzászólás Aktív témák