- btz: Internet fejlesztés országosan!
- Mr Dini: Ha szeretnéd rootolni az LG Smart TV-d, tedd meg most!
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- plevips: Építkezünk 3. rész (2024)
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
Új hozzászólás Aktív témák
-
csongi
veterán
válasz speed471 #104 üzenetére
Ne abbol indulj ki, mennnyi auto all elektronikai hibaval a szerelonel.
Mikor en voltam tanulo, rengeteg auto allt mechanikai hibaval a muhehyben.
Tok mindegy miiert all az auto a szerelonel. 10 eves hasznalt auto lesz majd ezekbol is
Ne ertekeld tul az emeberi kepssegeket. Evente 30-40k megyek. Ordas hibak tomkelege. Iranyjelzo, minek? Egy Szirenazo jarmuvet nem tudnak le reagalni! Kanyarodas valami borzalom. Korforgalom katasztrofa. Kerekparosok tul mindenen. Elsobseg adas totalis tudatlanasaga, kinek hol mikor. A tanulovezetot nezzuk mit benazik? Szabalyosan kozlekedik egy szabalytalan forgomba. Szabalyosan kell vizsgaznia egy szabalytalan kornyezetbe. Majd vizsga utan ehhez kell igazodnia. Es ezt mind ember teszi meg. Ha annyival tobbet tudna mint egy robot, akkor a gyartosorokon meg mindig emberek vegeznek a precizios muveleteket. De nem igy van, mert a gep egyes pontokon mar hatekonyabb minden teren. Nem kozlekedes automatizalasa ellen kell kuzdeni, hanem a munkahelyek megtartasaert, hogy robotizacio ne szoritsa ki az elo munkaerot. Minden agazatra igaz ez.
Letrehoztunk egy mesterseges inteligenciat, es ha az ido megengedi akkor tudatara is fog eledni. -
#06658560
törölt tag
válasz speed471 #104 üzenetére
Kamrát? Mondd, melyik évtizedből repültél ide?
Mondd, mióta nem olvasol egy betűt sem a témában? Lásd Google vagy két éve nem csapta el az előtte kóválygó, össze vissza jelzéseket adó kerékpárost a kereszteződésben, vagy most a Tesla a baleset bekövetkezte előtt már fékezett, így nem lett benne érintett híreket? Vagy ugyanígy Tesla, hogy az elé bevágó autónak nem ment neki, hanem lefékezett- ráadásul olyan tempónál, ahol ember nem tudta volna megtenni.
"Ott bukik a dolog hogy hibalehetőségek tárházát lehetne felsorolni, olyan sok a szituáció amit a gép a beleprogramozott módon védd ki a embernek 100 alternatív lehetősége van, amit sokszor nagyon gyorsan letudunk reagálni helyesen."
A tapasztalat ellenben azt mutatja, hogy egyet sem tudnak kiválasztani az emberek.
"Multkor kamion tesztett láttam hogy kifejezetten nekik kiépített utat akarnak hiszen kevésbé balesett veszélyes. De arra ott a vonat mint pl németeknél ahol mindent megoldanak helyben amit csak lehet."
mi van a németeknél és mit oldanak meg helyben?
Javaslom a helyesírást nagyon átnézni, borzalmas olvasni az írásod.
Új hozzászólás Aktív témák
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Politika
- iPhone topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Redmi Note 11 Pro 5G - a bajnokesélyes nem készült fel
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- Mr Dini: Ha szeretnéd rootolni az LG Smart TV-d, tedd meg most!
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- További aktív témák...
- Üzletből, garanciával, legújabb Asus Vivobook 17" i7-1355U 10 mag 5GHz/16RAM/1TBSSD/17,3"FULLHD
- Üzletből, garanciával DeLL XPS 15 9500 i7-10750H 32GBRAM 1TBSSD/GTX1650Ti 15,6"4KTOUCH
- i5 12400f 3070 gamer pc
- DeLL Precision 7740 workstation, üzletből, I7-9850H/32RAM/512GBSSD/NVIDIA QuadroRTX3000/17,3"FULLHD
- Sigma 10-20mm f/4-5.6 EX DC HSM (Canon EF bajonett)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest