Új hozzászólás Aktív témák
-
BiP
nagyúr
Na igen. Sokan annyira fogalmatlanok vezetés közben (mármint nem tudja, mit akar), hogy nem egyszerű betippelni külső vezetőként, hogy néha mi a f*szt akar(t) csinálni.
Az említett kanyarodás: Legjobb, amikor előtted valaki fékez, nem tudod miért, közben sejted, hogy talán kanyarodni fog, majd kormánytekerés közben rájön, hogy van ott egy index is, amit nagy kegyesen bekapcsol a végén. Kösz.
Emberek: ha kanyarodsz, először indexelsz (értsd: jelzed irányváltási szándékod, jééé, pont erre való az index), majd UTÁNA fékezel.(#104) speed471: Nem vagyok a híve, csak nem zárkózom el tőle, és pozitívan látom a jövőjét. Mert van benne ráció és lehetőség.
Nem jövőre fogják elárasztani az utakat, nem fognak mindenkinek a fejéhez pisztolyt szegezni, hogy cserélje le a kocsiját, (főleg a megrögzött maradiaknak) de már most látszik a fejlődés. Nem 1 éven belül lesz piacképes (értsd: olcsó és széleskörűen biztonságos), de a nem túl távoli jövőben mindenképp.Érdi példa alagút van sokkal gyorsabb a közlekedés: Na, az pont egy szar alagút
Na jó, nem az alagút szar, ez igaz. Sőt, maga az alagút jó, én is szeretem. De hogy pont a legszarabb körforgalomba torkollik, és emiatt állandóan dugó van, az nonszensz.
Tényleg nem kötekedni akartam, mert én is annak vagyok a híve, hogy lehetőleg ne keresztezzék egymást a különböző forgalmi résztvevők, pláne vonat vs. autó.
Eggyel arrébb ott a dupla átkelő, az meg az állandó sorompózás miatt torlódik fel.
Szóval jó lenne elválasztani, de olyan anyagi ráfordítást, helyet, és szemléletváltást igényelne, ami nem megvalósíthatóvá teszi. 1-1 helyen max."furgon sávot vált és ramtolja a kormányt majd elmegy."
Itt nem a mocissal volt a baj, hanem a furgonosok többsége f*szkalap. Bocs az általánosítással, de a legtöbb letolásos sávváltást tőlük láttam. Szerintem a fedett oldallap miatt nagy a kocsi holttere, vagy egyszerűen leszarják, mert ők a királyok, mert egész nap az utat járja, nem tudom.Egyébként az a vicces, hogy olyan dolgokat szeretnél, ami nem megvalósítható, (teljes szétválasztás, egyedi gyorssávok, stb), ellenben az automata közlekedéssel nagyban lehetne könnyíteni a problémán.
Minden azon múlik, mennyire gyorsan terjed majd el. Minél több az automata résztvevő, annál jobban javul a forgalom dinamikája."Igen hiszek abba hogy minden ember jobban tud teljesíteni, és a gép többet hibázik."
Ki kell, hogy ábrándítsalak. Sajnos nem így van.
Az életnek rengeteg olyan területe van, ahol jobb az ember. A vezetésben már most jobb a gép.
Van, létezik olyan ember, aki jobban vezet, mint a gép. De a nagy átlag, 100-ból 99 ember szarabbul vezet.
Egy szituációt számtalan módon meg tud oldani egy ember, ezt mondod Te is. Viszont a baj az, hogy ebből a legtöbbször rosszat választanak."levegőben gyorsabb"
Összességében nem gyorsabb. Nehezebben kezelhető, nehezebben kontrollálható a légiforgalom. Ha erre rászabadítod a milliárd közepes képességű sofőrt, káosz lenne.
Parkolni nem tudnak az emberek, szerinted drónnal felszállni, leszállni menni fog?"Amit itt istenítenek azokat a gépeket emberek hozták létre. Emberek javítják ki és fejlesztik."
Ja, csak átlagon felüli képességű szakember hozza létre, hogy egy jobbal helyettesítse az átlagember képességeit. Nem megugorhatatlan."Nem minden szituációba álja meg a helyét a gép. Szerintem ebbe megyegyeuhetünk."
Ebben meg. De a statisztika mégis azt mutatja, hogy már most kevesebb szituációban marad alul, mint az (átlag)ember.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Panasonic Lumix DC-G9 (V-Log L kiegészítéssel, 4 akkuval)
- Commlite CM-EF-NEX Auto-Focus Adapter (Canon EF - Sony E)
- Üzletből, garanciával, legújabb Asus Vivobook 17" i7-1355U 10 mag 5GHz/16RAM/1TBSSD/17,3"FULLHD
- Üzletből, garanciával DeLL XPS 15 9500 i7-10750H 32GBRAM 1TBSSD/GTX1650Ti 15,6"4KTOUCH
- i5 12400f 3070 gamer pc
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen