Új hozzászólás Aktív témák

  • Dr. Akula

    nagyúr

    válasz pakriksz #48 üzenetére

    A hardver elméletben gyengébb konzolon. De a kihasználása jobb, így (majdnem) ugyanolyan ütőset lehet kihozni belőle. Főleg ha nem a milkás csúcsgépekhez (6 mag, SLI) hasonlítjuk, hanem az átlag otthoni játékgépekhez, amire azért pc-n is inkább számítanak, hiszen itt lesz a legtöbb eladás, nem az 1-2 embernél előforduló csúcscuccokon. Persze van ahol leszarják az optimalizálást és nincs olyan vas amit ne enne meg, de ez más kérdés. Konzolon a fix hardver miatt ez se probléma, 1 konfigra belövik és végeztek. Amíg jelentősen nem borul az arány, addig egálban vannak. Érdemes Abu cikkeit olvasgatni a témában (Mantle, DX12), elmondja miért. Vagy megnézni hogy a GTA5 ugyanolyan jól néz ki fullHD-ban pc-n és (nextgen) konzolon is, hiába a gyengébb hardver. Ez most a jelen, a jövőben nyilván elhúz a pc, de még nem most.

    "Míg pc-n ilyen nincs, ott csak az új hardver miatt fejlődik."
    De, fejlődik az. Az API-k miatt a %-os kihasználás ugyanott van, erőből húz el a pc, de a DX12, Mantle, leendő új OpenGL, Metal ezen is változtatni akar. Valamint évente jönnek új effektek, ami konzolon nem fog megjelenni csak a következő generációban, 5-6 év múlva, pc-n meg jövőre megkapod. Persze az sincs ingyen, meg kell venni hozzá az új hardvert. De legalább van rá lehetőséged.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák