Új hozzászólás Aktív témák
-
oriic
HÁZIGAZDA
Fall of Reach-ben teljesen másképp történnek a dolgok mint a Reach játékban. Úgymint Cortana és Chief történeti szála...
Halo Reach-ben a Spartan 3-ok beszélnek Dr. Halseyval? Na elméletileg a ghost of onyx könyvben találkozik velük először és megdöbben ,hogy az ONI lemásolta a kutatási terveit.
A másik meg ott van cortana. NA őt a könyv szerint már a Reach bukása előtt aktiválták a Pillar of autum-re és Master Chief páncéljába. Nem kellett semmiféle alkatrészt átvinni a hajóra amit noble 6 tett. Ezt később úgy magyarázták, hogy egy fontos alkatrészt vitt ami az Ai kapcsolódott.( ezek a magyarázkodások Bungie részéről amúgy is erőltetettek)Olvasd el könyvet, megéri, olcsón beszerezhető, fantasztikus története van. Az hogy Bungie nem akart ezzel foglakozni, az az ő hülyeségük, ezért is király hogy mostani fejlesztőcég simán hozzányúl a könyvekhez is. Így lehet felépíteni egy normális világot.
Abban igazad van hogy az első Mjölnir páncélos katonák a Spartan-2-esek voltak.
Egyébként innen is látszik hogy a Halo-nak fantasztikus világa van, hogy az emberek képesek a legkisebb dolgokról is beszélgetni.
[ Szerkesztve ]
Live-Die-Respawn
-
oriic
HÁZIGAZDA
Ez igaz, csak a könyveket meg a Bungie( illetve most már a 343i) együttműködésével írták... Mindegy igazából nem tudunk mit csinálni, Bungie azt mondja hogy az számít amit ők mondanak, csak kár hogy ez a játék világával ellentmondásban van...Mert azért a könyvben jóval több minden(és jobb dolgok) történnek mint az egész Reach játékban.
[ Szerkesztve ]
Live-Die-Respawn
-
-
oriic
HÁZIGAZDA
válasz Adam Jensen #156 üzenetére
Nálam a Reach mint történet nem játszik, amúgy jó lett. A történet szerint nálam a könyv a mérvadó. Ott normális story van, nem tudom meddig tartott volna összemosni a könyv egyes részeivel.
Live-Die-Respawn
-
Adam Jensen
csendes tag
SPOILER!
Na ráérősen, de végigmentem a kampányon. Amikor az elején kiértünk a szabad levegőre és ott volt az az óriási torony, vagy 5 percig álltam és nézelődtem mindenfelé, olyan rohadt jól nézett ki, de ez többször is megesett a kampány alatt. Szerintem nagy előnye ennek, hogy ötvöz mindent a korábbi Halo játékokból és továbbfejleszti azokat (a Reach Long Night of Solace pályája kiscserkész az ittenihez képest). A Promethean faj fantasztikus lett, és ami nagyon kemény, az hogy milyen okosak: A sentryket olyan helyre rakják le, ahol a legnagyobb területet tudják belőni, és ha többen vannak, az egyik fedezi a másikat, miközben az megközelíti a búvóhelyet, ahol épp a pajzsot töltöm. A kutyáik leginkább az Avatar játék farkasaira hasonlítanak, úgy is kell leszedni őket, inkább távolról, a Knightok tudnak kellemetlenek lenni sokszor (megpróbáltam ráugrani a fejére, hirtelen megfordult és a pofámba durrantott egy scattershotot), a Watcherek high priority unitok. Ha nem azt szedi ki az ember elsőnek, hamar fűbe haraphat, ami viszont érdekes, hogy nálam annyira nem dobálták vissza a gránátot.
A negatívumok listája véges: háromszor szegény Knight a falba teleportálta magát, ami az ő részére nézve gáz, engem nem zavart annyira. Korábban írtam, hogy az alap sémája és cselekedetei a Didact karaktének szerintem hajaz a Prometheus utolsó tervezőjére. Maguk a Prometheanok szerintem rohadt jól néznek ki, minden változatuk, de ahogy meghal a Knight az a szétpixelezés először furcsa volt nekem, mint Tron fannak, de alapvetően érthető a dolog (senkinek nem jutna eszébe jobb). Multit most nem tudom kipróbálni, december elején elsz megint goldom, addig csak sírok
Összeségében valszeg a legjobb Halo, az egyik legjobb fps és a legszebb játék boxon. A történet az, amiről nem szabad beszélni, mert lebilincselő és a hollywoodi filmek 80%-a nem kap ilyen sztorit, mint ez a nyamvadt játék, ami ránk, játékosokra nézve hízelgő, a filmnézők számára viszont gáz. -
oriic
HÁZIGAZDA
válasz Adam Jensen #160 üzenetére
"de ahogy meghal a Knight az a szétpixelezés először furcsa volt nekem, mint Tron fannak,"
Direkt van így, a Promethean-ok eredetét illetően.
Live-Die-Respawn
-
-
Paci.
tag
válasz Adam Jensen #160 üzenetére
"A történet az, amiről nem szabad beszélni, mert lebilincselő és a hollywoodi filmek 80%-a nem kap ilyen sztorit, mint ez a nyamvadt játék, ami ránk, játékosokra nézve hízelgő, a filmnézők számára viszont gáz."
Sajnos igazad van. Magam részéről már nagyon várok egy HALO mozira, csak félek hogy úgy jár mint a legtöbb játékból alkotott mű. Élen az AVP-vel. Természetesen nincs bajom a filmekkel lévén FAN vagyok, csak a játékok után kicsit arculcsapás volt számomra.
A könyvekben sajnos nem vagyok otthon, az engrissh nem megy annyira hogy bele merjek vágni, magyarul meg nem találtam meg mindet. MégVétkezz csak, gyónni ráérsz...
-
Misály
addikt
válasz Adam Jensen #162 üzenetére
Legendary-n nyomtad? En most az 5. kuldetessel kinlodom.
-
bLaCkDoGoNe
veterán
Tényleg ilyen rossz világ van, hogy már bookletet sem raknak a játék mellé? Az én példányomban legalábbis nem volt, csak az egészségügyi felhívások a borító belső oldalára nyomtatva (ez is mennyire szánalmas már).
"«Fuck does Cuno care?» The boy turns to you. (He doesn't care.)" [+] "The parasite makes nothing for itself. Its only tools are taxes and tithes meant to trick you into offering what it has not earned. In Rapture we keep what is ours." [+]
-
Misály
addikt
válasz bLaCkDoGoNe #167 üzenetére
Limitedben van. De ott sem klasszikus manual van, hanem az Ops-ban szereplo egyik spartan jegyzete.
Mellesleg ennek a limitedje az elso ami igazan megeri, 15k es megkapod a season pass-t.
-
Misály
addikt
válasz Adam Jensen #166 üzenetére
Legendary-t egyedul erdemes. Ugy igazan para
-
oriic
HÁZIGAZDA
Egy két napja fejeztem be Solo Legendary-t. Nem volt egy leányálom.
Könyv témában:
Eddig két könyv jelent meg magyarul:
Reach Bukása
Az áradatAz első könyv az első játék előzményét meséli el.(aki játszott Reach-el annak lesznek ellentmondások benne)
A 2. könyv az konkrétan az első rész története, csak jóval(tényleg jóval) bővebben.Live-Die-Respawn
-
Taposo
aktív tag
Sziasztok hétvégén végigjátszottam a Halo 4 -et, és igen ez a játék egy LEGENDA és minden elismerésem a 343Industries-nak ők is a ritka kivételes csapatok közé tartoznak, köszönöm nekik hogy ilyen fantasztikus játékot játszhattam és a hab a tortán hogy nemsokára ők készitik a Halo 5 -öt, ha jól tudom ők egy egész trilógiát fognak csinálni a Halo-nak
[ Szerkesztve ]
-
Bad Pritt
nagyúr
Rég játszottam a harmadik résszel, nem emlékszem mindenre, de most tűnt csak fel itt a négyben: A Brute-ok és a repülő-éneklő jámbor medúzák hova lettek?
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Misály
addikt
válasz Adam Jensen #160 üzenetére
SPOILER!
En is kitoltam tegnap este egyedul legendary-n. Ugy egy kicsit hatasosabb a jatek, hisz valoban kuzdeni kell a tulelesert A vege egyszeruen zsenialis ritkan van ilyen de Cortana es Chief utolso parbeszede meg az en szoros szivemre is hatott.
Maga a jatekmenet kegyetlen, de itt is a 3. misszio a legnehezebb, lenyegesen konnyebbnek ereztem mint a Reach-nek.
Didact szerintem nem hajaz a Prometheusos fazonra, a celjai is teljesen masok voltak. Maga a tortenet szerintem teljesen jo, nekem nagyon tetszett az a vonal, hogy az emberiseg nem egy fiatal faj akit kitalaltak, csak elnyomott, akiket leigaztak. Orulok, hogy a teremteselmelet nem volt hangsulyos a sztoriban.
-
Bad Pritt
nagyúr
Tök jó, hogy végre meg mernek jeleníteni rendes érzelmeket egy ilyen játékban. A grafika és a motion capture technológia is elért arra a szintre, hogy meg lehessen oldani és jót is tett az egész játéknak.
Amúgy a szintek szerintem közelebb lettek egymáshoz hozva a Reachhez képest: a normal nehezebb mint ott ,a heroic valamivel könnyebb, de a skullok szerintem hangsúlyosabb pluszt adnak az ellenfélnek (more health, major upgrades, grenade happy vannak beállítva és így elég kemények már a srácok, főleg a scutter gunos Knightokkal lehet megszívni mikor folyton szétpixeleznek )Didactnak utánaolvastam, érdekes karakter mindenképp és szimpatikus nekem (hogy a viharba ne lenne) de azt továbbra is tartom, hogy a vele kapcsolatos történések hajaznak a Prometheusban látottakhoz
SPOILER: felébresztik ősi álmából, és neki az első gondolata, hogy elpusztítja az emberiséget (itt ismét, ott először, itt a Composerrel, ott a fekete anyaggal). Ami miatt szerintem mégis eszembe jutott, az talán a fennköltség, és itt megint oda kanyarodunk, hogy milyen rohadt jól néz ki a játék: egyszerűen sugárzik a Didact-ről, hogy az embereknél felsőbbrendű, erősebb és a maga módján nemes lény (ahogy a Tervező is). Erre még rátesz egy lapáttal a szinkronhang és a nyelvezet és kész a tökéletes intergalaktikus főgonosz egy trilógiára.
Amúgy, amit elhibázottnak érzek kicsit, az Lasky karaktere. Egyrészt lehettek volna a Forward Unto Dawn készítői egy kicsit következetesebbek, és ha 14 éves a srác a történetben, akkor ne egy 20 éves játssza el. A másik, hogy az Infinity-s trailerben Lasky egy karakteres arcú ember, aki NEM hasonlít a sorozatbeli srácra. A játékban pedig Lasky egy átlagos, jámbor fejű csávó, aki NEM hasonlít egyik másik alteregójára sem. Furcsa volt nekem, de együtt lehet ezzel élniSome motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
oriic
HÁZIGAZDA
válasz Bad Pritt #177 üzenetére
Viszont Prometheus-sal ellentétben itt lehet tudni hogy miért csinálja Didact azt amit.
Ha kell egy kis háttérinfó nézd meg a Terminal videókat.(összeset)Vagy ha nem akarod megkeresni őket, fennt vannak youtube-on is. Komoly háttérinfót adnak a történethez.
Live-Die-Respawn
-
Bad Pritt
nagyúr
Azok az Anniversaryban vannak, igaz? Lehet megkeresgélem őket, ODST-ben is azt élveztem igazán, mikor a csajszi történetét kellett összerakni a telóbeszélgetésekből.
Motívumok hasonlóak csak. Maga a cselekmény meg az ok-okozati összefüggés más a két történetben. Ezért is inkább érdekesség számomra
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
oriic
HÁZIGAZDA
-
Bad Pritt
nagyúr
Öhm, nálatok hányszor fordult elő, hogy beteleportáltak a Knightok a falba?
Most dupla élet skullt beraktam, így tovább maradnak életben ergo többet teleportálnak és elég sokszor előfordul, hogy keresem a csávót, miután teleportált, de csak azt látni, hogy valami kilóg a falból. Elég furcsaSome motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.