Új hozzászólás Aktív témák
-
haddent
addikt
Remélem maradhat és nem ütközik túlságosan az irányelvekbe. A topikban úgyis folyamatosan, hetente előkerül a téma, így nem gondolom, hogy túl nagy különbség van a kettő közt. Ha mégis, kéretik törölni a bejegyzést
-
Tatyla
őstag
Jó lett a cikk apám így legalább mindenkinek tiszta lehet a dolog hogy mi hogy működik.
PSN:Tibipapa74 Xbox id: Tibipapa74 Battletag:Tatyla#2431 https://www.youtube.com/channel/UCogzoZ5ODf0hReYKB7p16AA
-
kentucky
őstag
Hát ez nagyon király! Köszi az írást! -és csak, hogy biztos legyek ezek szerint a PSN plusos magyar acc.-ommal tudok játszani az USA acc.-ommal vásárolt játékokkal?
-
Mrdevil
addikt
Jó ez, kellett ez ide.
-{PoH}- Patriots of Hungary - Tatyla and Friends ( TaF ) Hardcore PS5 klán.
-
laciba77
tag
Sziasztok.
A leírás szerint megcsináltam az US Amazon vásárlást. Egy 20 dolláros vásárlást engedett is, megkaptam a kódot, regisztráltam is. Az 50 dolláros vásárlásnál viszont nem jött létre és nem sokkal később kaptam ezt a levelet:
"Greetings from Amazon.com.
Unfortunately, we are currently unable to process your pending order(s), including order #xxxxxxxxxxxxx. To avoid cancellation of your order(s), we request that you fax us a copy of the billing statement associated with the debit or credit card provided as payment. Our fax number is 001-206-266-1838 when faxing from outside the US, or 206-266-1838 from within the US. This statement should include the following information:
* Name as it appears on your credit or debit card
* Address on file with the card issuer
* The customer service phone number for your financial institution
On your fax, please provide the email address used when placing your order and the order number you received in your email confirmation.
Do note that the statement must be sent via fax as we are unable to interpret attachments via email. Please also note that you will be unable to access your Amazon.com account as it has been placed on hold pending receipt of your fax. Please do not place a new order or open a new account as this may result in additional delays.
If you are unable to send the fax, please ask the issuer of your debit or credit card to contact us so we may verify your account details. The card issuer can reach us via the above fax number. The fax should include the name, phone number and fax number of a specific representative with whom we can correspond if necessary.
Please don't hesitate to email us should you have any questions, and thank you for your interest in shopping at Amazon.com."Talákoztatok már ilyennel? Mi volt a gond? Kell valamit csinálnom vele vagy ha nem reagálok, cancel lesz az order?
Kösz előre is
-
tarti19
senior tag
Utóbbi időben rámentek a biztonságra nagyon sok digitális játékot kínáló oldalon s alapvetően az a cél, hogy a kártya valóban a tiéd legyen, ezért kérik el néhány személyes információdat s ha jól látom itt még ahol bankolsz annak az elérhetőségét is
PSN id: Huntarti, http://www.twitch.tv/tarti19
-
gabee369
csendes tag
Érdekelne hogy működik e még? a másik hogy anno regisztráltam az usa store-ba xy címmel! ha nem azt a címet adom meg az amazonnál az nagy baj?
-
Black&White
addikt
Nagyon jó leírás, köszi!
Az Amazon kicsit válogatós volt a generált címekre (csak a 3. alaszkait fogadta el), de más problem nem volt, ment minden, mint a karikacsapás!
-
Xtr
újonc
Ez működik most is? MasterCardal FHB bankos?
-
dolko1944
csendes tag
Hali!
Nekem sem akart összejönni a dolog. Még az accountomból is kitilt !!!
Azt hittem megy ez simán mint egy aliexpress rendelés.Hello,
There was a problem processing your order. You will not be able to access your account or place orders with us until we confirm your information.
You can help us resolve this issue by replying to this message with the billing name, address, and phone number registered to your card. Please reply from the email address registered to your Amazon.com account.
Once we have this information, we will reply within 12-24 hours.
If needed, update your information with the card issuer.
For your security, we restrict access to your billing details to a team of account specialists. Our Customer Service team cannot access these details or provide you with more information on this issue. They can only verify that we sent this request.
We ask that you not open new accounts as any order you place may be delayed, and your customer experience may be adversely affected.
Sincerely,
Amazon.com
http://www.amazon.com