Új hozzászólás Aktív témák

  • Rick4

    félisten

    válasz Márton #17436 üzenetére

    Mégis hogy találná ki?
    Amikor odaér valaki egy balesethez, frissen kirakott tereléshez, mindenképp ő lesz az elsa, ő szív, és a mögötte érkezőknek jelent.
    Ezzel szemben a klasszikus megoldás, azaz a "kitalálás" is úgy működik, hogy valakinek, aki elsőként érkezik oda, a rendőrséghez, tűzoltókhoz, rádióba, tmc infóhoz be kellene telefonálnia, ott lejelenteni, hogy gebasz van, majd onnan a neten keresztül leszívná a rendszer a problémát, a tmc így működik.
    Mindez a 3 kattintásos jelentéssel és a forgalom, sebesség elemzéssel sokkal egyszerűbb és gyorsabb. Egy autópályás baleset első 5 percében, mire a leterelős verzió végigfuthat a rendszeren, 100-150 autó halad el az utolsó lehajtó mögött, nekik mindegy, viszont a waze elméleti síkon a többiek leterelésével nem növeli a dugót az adott helyszínen, sőt, még arra is képesnek kell lennie, hogy az első kerülőút telítődése után második- harmadik kerülőútra viszi a később érkezőket, de akár arra is képes lehetne, hogy a három kerülőútra eloszlassa a kerülni szándékozó leterelt forgalmat.

    Mindez persze csak tapasztalati alapon sejtés, nem ismerem minden téren a rendszer működését.
    Sajnos viszont tapasztaltam már azt is, hogy egy adott útszakaszt képes volt bedugítani csak azért, mert mindenkit egyfelé terelt.

    Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html

Új hozzászólás Aktív témák