Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Quentaro

    tag

    Azok a funkciók, melyeket a GT5-höz ígértek, a GT6 életciklusának végén (már a PS4 megjelenése után) kerültek be maradéktalanul. Itt teszem hozzá, már a GT5 is éveket késett a tervezetthez képest.

    A GT SPORT egész más játék, de már azt sem lehet rá mondani, hogy kevés lenne az offline tartalom, vagy az autó (oké, nincs benne 1000 "standard" modell :)) )
    Ki lehet mondani, hogy amit akartak, azt elérték - sőt túlszárnyalták: eSportot akartak, és lett eSport, nem is akármilyen!

    "Mindenki" (a frusztrált fiatalság, aki nem tud nyerni, ebbe pedig képtelen beletörődni) szidja a stuffot, de 10 millát csak eladtak belőle, amivel túlszárnyalja az eredeti GT-t (és agyonveri a GT6-t), az egy időben aktív játékosok száma is dicséretes, emlékszem a PS3 életciklusa végén alig lézengtek, most meg Hawaii van! :DD
    Ezzel a GT Sport a generáció legsikeresebb versenyjátéka (Nintendósok, köveket elő - de tán' mégis nyugi, tudok a Mario Kartról, csak nem éppen egy műfaj).

    Ha a GT7 vagy GT SPORT2 ezt a vonalat követi, és most sem akar túl sokat az a bizonyos szarka (aki sokat markol, keveset fog...), feltételezhető, hogy újabb sikeres GT résszel gazdagodunk! Ha viszont a 100 pálya, 1500 autó, pályatervező, törés, dinamikus napszak- és időjárás változás + minden extra amit eddig részekben láttunk a cél, akkor még évekig készülhet rengeteg pénzből és (így) hatalmas bukás lesz.
    Hát, ennyit változott a játékipar ~25 év alatt! :C

    https://GTFever.EU

  • Quentaro

    tag

    válasz R.Woodoo #24 üzenetére

    Amikor az F2 futott rengeteget jártam Xboxos haverhoz. Aztán Ő eléggé kitartott a platform - és a sorozat melett, de egyre kevésbé szimulátor a Forza. Ők inkább egy ilyen népszerű Asphalt vonalat szeretnének, és tuti hogy hamarosan összevonják a Horizont az alapművel.

    Amikor maga Dreampage mondja, hogy nem szim... - az a Dreampage, aki Crazyman társaságában (az azóta megszűnt magyar Forza közösség szellemi vezetője & atyja) magával a KOPASSZAL (Steve Ballmer egykori MS vezér) pacsizik barátilag - akkor az jelent valamit!!! :K Meg aztán amikor erre a sínre futott szegény Forza, akkor lett vége a legnagyobb és legrégebbi X-es szim közösségnek is...

    https://GTFever.EU

  • Quentaro

    tag

    válasz blountex #23 üzenetére

    Én azt szoktam erre mondani, hogy akár tetszik, akár nem - változnak az idők, lehetőségek. Egyszer KAZ írta a blogján, hogy támadt egy ötletük talán a 2. részben (az ég naplementés vörös hullámzásával) délután elkezdték a munkát és reggelre meg volt valósítva.
    Most egyetlen autómodell hetekig, ha nem hónapokig készül. "és kész is" -- ilyen sajnos nincs, ezért bukott meg a sorozat kis híján a GT6 idején.

    A siker, meg a kudarc - a lejtmenet, ahogy fogalmaztál - fokmérője az eladási adat. Ha ma 2 milla elmegy egy autós stuffból, az szép szám (régen volt az autós játék, a bunyós játék és nem volt házi konzol ezek nélkül... Ma a Fortnite, meg a COD korát éljük). Ha 10 millió fogy, akkor kirobbanó siker a műfajban! Márpedig a GTS 10 milla felett jár... És a PD-t / Sony-t ezek a számok érdeklik, meg esetleg az aktív online játékosok.

    Kedvencekre visszatérve: érdekes, hogy planeten, meg mindenütt a Gran Turismo 3 VOLT a nagy kedvenc, a sorozat csúcsa - és az eladások is ezt mutatják. Tartott ez egészen a GTS megjelenéséig - ugyanis a párhuzam elkerülhetetlen, nem csak a piros szín, és a körbeforgó ajándékautók miatt... A GT3-ban brutálisan megnyírták a tartalmat (a grafikai fejlődés ára), akárcsak a GTS-ben, csak míg az előbbit imádtuk, a GT Sportot szokás utálni ugyanezért. :)

    https://GTFever.EU

Új hozzászólás Aktív témák