Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • julius666

    addikt

    válasz Sundesz #35 üzenetére

    Azt sokan elfelejtik, hogy a Cell SPU-i képesek a grafikai számításokban is besegíteni, lásd pl. Uncharted 2 és a "Mastering the Cell" videót [link]. Persze egy multiplatform cím esetében ezt sosem fogják kihasználni, ezért hatékonyabb az X360 ilyen esetekben.

    Minden CPU képes besegíteni, csak a Cell architektúrális felépítése erre alkalmasabbá teszi az átlag asztali processzoroknál. Ettől függetlenül még mindig sokkal kevésbé hatékony a feladatra mint egy jobb GPU, inkább muszájból fanyalodnak rá a programozók. Ez a "PS3 szunnyadó ereje" elég nagy bullshit szvsz, jó mélyen aludhat ha 4 éve már hogy még nyomát sem láttuk. Az Uncharted 2 akármennyire is szép, azért nem alázza be annyira a Box-os játékokat látványban mint sokan állítják. Erős a gyanúm, ugyanannyi meló és optimalizálás belefeccölésével (illetve ugyanolyan kiváló modellerek segítségével) ki lehetne hozni hasonló grafikát egy Box-ból is.

    Yamauchi meg szerintem inkább csendben maradhatna (még ha adott esetben lehet is igazság a mondandójában), a képek és a videók alapján semmi olyat nem láttam a játékában (legalábbis grafikai szempontból), amire azt lehetne mondani, valóban veri a konkurenciát, ők pedig nem sírtak. Ez a fejlesztési idő hosszát elnézve eléggé gáz.

Új hozzászólás Aktív témák