Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Szőrös 

    veterán

    válasz Vesa #49 üzenetére

    A Squadron 42 a Wing Commander sorozatra fog inkább hasonlítani. Soha nem volt arról szó, hogy az X szériáira hajazna.

    https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban

  • GypsFulvus2

    őstag

    válasz Vesa #49 üzenetére

    Akkor ez valószínűleg nem a te játékod. Gazdaság lesz, de ilyen szintű, amit leírtál biztosan nem. Single playerben meg egyáltalán nem; ahogy Szőrös is írta, az a Wing Commanderekre fog hasonlítani (nem meglepő módon). Egy katona leszel, akinek feladata és állomáshelye van, küldetésekre küldik; nem állhatsz neki bányászni, vagy gyárat építeni - azt majd a PU-ban. Első körben 4+1 idegen faj lesz, az egyikkel háborúban állunk, a másik semleges kereskedőnép, a harmadik ellenséges, de jelenleg béke van, a negyedik meghódított faj, a +1 pedig nem biztos, hogy megjelenik a játékban (ők az "ellenségem ellensége" a Xi'an űr másik végén).
    Abban, hogy a repmodell komolytalan, eltér a véleményünk, bár én nem tudom a X sorozathoz hasonlítani, mivel azzal nem játszottam még. Ha komolytalannak gondolod, nyerj meg pár Murray Cup futamot... ;) Az mindenesetre biztos, hogy a különféle hajók repülési karakterisztikája eltér, olykor nagyon nagy mértékben, hasonlóképpen a fegyverzet és a működőképes harci taktikák is alapvetően mások mondjuk egy Gladiatorral, mint egy Mustang Delta-val. Küldetésekre a SQ42-ben olyanokra számíts, mint a Wing C játékokban; történetvezérelt katonai missziók. Ha a PU-t kizárod, akkor más típussal nem nagyon fogsz találkozni (a demóban bemutatott küldetés szerintem elég jó, változatos volt, és végén ugye volt egy csavar is). A SQ42 nem tudom mennyire lesz sandbox, valószínűleg korlátozott lesz a bejárható rendszerek száma; mivel egy alapvetően story-driven single player játékról lesz szó. A multinak elvileg lesz egy csúszkája, hogy mennyire gyakran szeretnél PC-kel találkozni, de erről már régóta nem esett szó, hogyan működik majd a gyakorlatban. Elvileg, ha lekorlátozod, akkor főleg csak a barátlistás játékosokkal fogsz találkozni, meg NPC-kkel, de teljesen kizárni a PC-ket és a PvP-t nyilván nem lehet, low-sec területeken legalábbis biztos nem.

    Demora meg azért tették ki már régen, amiket föntebb leírtam: Nem a játékot teszteltük, hane, azokat a teljesen új technikai alapokat, amelyeket meg kelle alkotniuk, hogy ez egyáltalán alapszinten működjön.

    [ Szerkesztve ]

    "Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)

  • duvi

    nagyúr

    válasz Vesa #49 üzenetére

    "Az eddig hallottak alapján viszont egy lineáris lovoldet kapunk, amit sajnálnek, mert nekem kevés mar.."

    Nem csak "lövöldét" kapunk, hanem gazdasági szimulációt gyártással, szállítással, bányászattal (már most is találsz bányászhajókat), roncsbegyűjtéssel (Aegis Reclaimer)...

Új hozzászólás Aktív témák