Új hozzászólás Aktív témák
-
ripla
őstag
ez lesz az a játék, ami majd úgy igazán prezentálni fogja egy játékra épített PC erejét, szegény konzolosok hogy fognak nyavalyogni, hogy szeretett platformjukra nem fog megjelenni, egész egyszerűen csak azért, mert egy konzol ehhez kevés.
[ Szerkesztve ]
-
Vesa
veterán
Ez a game sose fog elkészülni. 3+ év fejlesztés, 100+ millió dollár, es a jelenleg játszható verzió kiábrándító. A repülési modell egy vicc, a grafika bugos -bar ami mar készen van az aprólékosan kidolgozott es valoban szép-, de maga a jatek egyelőre meg egy rosszabb early access cím minőséget sem hozza. Sajnos...
A tudomány a valóság költészete!
-
wjbhbdux
veterán
Naív feltételezni hogy nem jelenik meg konzolra, csak a most piacon lévőkre nem. Mire ez elkészül 2022 körül, addigra már az Xbox scorpio utódja is a piacon lesz, és azzal feltehetően dobja a Microsoft a kötelező xbox one támogatást, sony oldalon ugyanez 1-2 év eltéréssel. Azok meg már el fogják bírni.
/s
-
Bazsi1987
őstag
Ne mondjátok hogy ez nektek tetszet atom gatya volt az egész.... 😁 ez a játék soha de soha nem jelenik meg... Nagy paraszt vakítás☺ valakik jól járták ezzel a.bizniszel hogy egyáltalán elkezdték csinálni...
-
félisten
Ja. Aztán hüppögve betöltik az Elite: Dangerous-t, a Halo sorozat egyik szünetében.
(PS4-esek nem számítanak, ők úgyis a japán címekre izgulnak.)
[ Szerkesztve ]
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50 .............................................. CSERÉLEM: RX6600 8GB ITX <-> RTX3050 8GB ITX
-
ripla
őstag
már csak azért is kétlem, hogy nem fog megjelenni soha, mert a multi részéhez már olyan neveket is megszereztek maguknak, akik arccal és/vagy névvel is szerepelnek benne, mint pl. gary oldman, mark hamill, mark strong, john rhys-davies, liam cunningham, andy serkis, gillian anderson.
nem hinném, hogy elvállalták volna, hogyha átverésről lenne szó.
ettől persze a játék még lehet rossz vagy bukta, de azt erősen kétlem, hogy soha nem fog megjelenni. szerintem jövő ilyenkorra kijön a single, rá 1 évre a multi része, aztán 1-2 év még kell majd neki, hogy az egészet játszhatóvá meg bugmentessé pofozzák. 2018-2020 környékén akár már tökéletes is lehet. -
TESCO-Zsömle
félisten
Félelmetes az a sötétség és rosszindulat, ami a kommentekből árad... Látszik, hogy egyikőtök se járt igazán utána, max 1-2 clickbait SG/Gameszar cikket olvasott a témáról.
A 3 éves fejlesztéshez annyit tennék hozzá, hogy a GTA5-öt 5 évig csinálták, a WoW-ot és a hasonlóan komoly MMO-kat pedig átlag 7 évig szokták. De van, amit 8+ évig fejlesztettek.
Persze én itt hiába mondok bármit is, ha arra nem vettétek a fáradságot, hogy magatok utánanézzetek, akkor majd pont nekem fogjátok elhinni... Nekem, aki őszintén a képetekbe vágja tulajdon tudatlanságotokat a kommentált témával kapcsolatban. Ugyan már...
Vigasztal a tudat, hogy én követem a fejlesztés menetét és így tudom, hogy nincs igazatok.
sz: Pedig nem kellett volna messzire menni, elég lenne megnézni mit/miket demóztak a tavalyi és a tavalyelőtti GamesCom-on. Az úgy pont 1-1 év. Aki még úgy se látja a haladást, annak be van kötve a szeme.
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Squirrel
őstag
Arról volt már cikk, hogyha elkészül a játék és tényleg olyan lesz, amilyenre tervezték, milyen várható hatása lesz ez a játékosok valós életére? Gondolok arra, hogy a játékban levő szabadság érzése, ilyen grafikával, hangulattal, elvileg több ezer (ha nem több tízezer) online játékossal komoly függőség veszélyét rejti magában, ami már veszélyeztetheti a mindennapi életét, munkáját is az embereknek.
-
TESCO-Zsömle
félisten
Nettó hülyeség.
A valaha volt legextrémebb ilyen játék még mindig a World of Warcraft. Azóta sok szabadabb és jobb grafikájú játék került piacra, mégse dőltek meg a rekordok.
Minden magában rejti a függőség veszélyét az erre hajlamos egyének számára. Alkohol, cigaretta, drog, szerencsejáték, de még a sport vagy a munka is...
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
leviske
veterán
Én szurkolok a játéknak. Igazi "game changer" lehet a piacon, ha a végleges verzió üt.
Viszont attól tartok, az eleinte beharangozott technológiai előnyök totál átlagossá fognak válni, mire piacra kerül a végleges kiadás. Ráadásul a DX11 támogatás is értelmét veszti azzal, hogy nincs már olyan DX11-es videokártya, amin elfutna.
-
Jack@l
veterán
FPS modul lesz végre benne? Mert már másfél éve csúszik az a kb két demópálya...
Szép a prezentáció, csak a majd megjelenő verzióban mi fog ebből maradni és működni normálisan az már egy másik történet. 4 év fejlesztés után azért valami céldátumot is kibökhetnének végre.A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
asaca
tag
Lassan meg kellene venni.
BF3: aSaca-Hun
-
Jack@l
veterán
válasz TESCO-Zsömle #15 üzenetére
Na most akkor átugrották, vagy nem, ha jön a 2.6-ban végre? Mikor akarják kiadni? (most 2.4 van)
Mit trollkodtam én? Látnotok kéne a fától az erdőt és nem tátott szájjal leseggelni egy kis eye candytől. Egy játék fejlesztése nagyon nem csak erről szól jobb esetben.
Lásd: No man sky, amit egy maroknyi kis csapat hozott össze pár év alatt. Ott meg van a feeling, hogy repülhetsz, van sok rendszer, bolygó, fejlesztheted a hajót, ruhát, fegyvert, bányászhatsz, kereskedhetsz, kalózkodhatsz.
SC is ilyennek volt anno belengetve és kb még semmi sincs meg ezekből, a rengeteg súlyos bugról(vagy inkább hozzá nem értésről) nem is beszélve, amivel évek óta nem kezdtek semmit. (multival fele-harmada fps és 40-50%-os gpu kihasználásra gondolok elsősorban)
Szóval ja, biztos sokminden folyik a hátérben és már rég nagyon előrehaladott a project, csak ez épp azon nem látszik amit eddig kiadtak.[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
TESCO-Zsömle
félisten
Más a scope. NMS sosem akart több lenni, mint aminek ígérték, SC-nél ahogy jött a pénz, úgy nőtt a scope, nőttek az ígéretek is. Nyilván egy NMS kaliberű játékot már össze tudtak volna hozni, de ugye az köszönőviszonyban nincs azzal, mint ami a SC akar lenni. NMS rendszere sok szempontból pofonegyszerű. Nincs semmi bonyolítás, összetettség benne. Kapsz egy pisztolyt, amivel rálőve a dolgokra bányászol. A nyersanyag-kitermelés ezzel le is van tudva a játék egészére. Lehet kraftolni, igen. Szép színes ikonokat kattogtatva. Soha nem látod a kraftolt item-eket fizikai valójukban, azok nem többek, mint egy kártya egy asztalon.
A hajók meg, mintha óvodásoknak készültek volna fröccsöntött műanyagból. Ezt a szintet nem nehéz hozni. Itt a fejlesztés zömét nyilván a technikai háttér tette ki, főleg a procedurális generálás, mert az optimalizációval azért itt is vannak ám gondok.
Ezzel persze nem azt mondom, hogy a NMS nem jó, csak közel sem annyi, mint aminek a SC készül, ez pedig értelemszerűen megmutatkozik a fejlesztési időben. Ez a SC már nem az a SC, amit anno Kiskstarteren meghirdettek. Ez már nem egy WingCommander respin.
De hogy visszakérdezzek: Mindez "nektek" miért fáj ennyire? Miért olyan nagy baj, hogy nem egy NMS kaliberű játékot toltak elétek fél évvel ezelőtt és nyelték le a többi pénzt? Miért olyan nagy baj, hogy többet akarnak adni, mint amit eredetileg ígértek? Tényleg nem éri meg pár évvel többet várni rá, miközben tucatjával ontják a fejlesztők a sok egyéb és/vagy hasonló játékot? Mi a mozgatórugója ennek a nagyon negatív hozzáállásnak? Látom én, hogy vannak bugok, érzékelem is őket, de a játék még a béta fázist se érte el. Egy prealpha játéknál még nem az optimalizáció az elsődleges.
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
GypsFulvus2
őstag
Gondoltam rá, hogy válaszolok itt pár embernek, de a hsz.-ok egy részéből olyan szintű ostobaság, vagy éppen gyűlölet és rosszindulat sugárzik, hogy végül teljesen fölöslegesnek érzem. Mindenesetre, ha van/lesz itt olyan, aki nem gyűlölködni jön ide, az releváns információkat kaphat
ezen a linken, illetve tt is.[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
#16729600
törölt tag
Kérdés mi igaz ebből a prezentációból egyáltalán. Én tavaly novemberben vettem meg a játékot, akkor azt mondták a készítők, hogy pár napon belül kiadják a Star Marine-t. Hatalmas, ordas kamuzás volt.Szerintem ez a legutóbbi hókamóka is csak a beetetés része.Hajóvásár, hát persze, dollárkák kellenek, de zéró tartalmi kiadások - fejlesztések vannak...Bullshit ez az egész...A játék topikja meg maga az agyrém, rengeteg vérhívő, akik a legkisebb negatív kritika miatt is falkában vicsorogva és csaholva támadva marják el az embereket onnan. Peace
-
#45997568
törölt tag
Amikor a sotetseg a rosszindulattal keveredik az olyan hozzaszolasokat eredmenyez hogy sirok, a rohogestol Ne hagyjatok abba
-
GypsFulvus2
őstag
válasz #16729600 #22 üzenetére
Ja beetetés. Az egy pillanatig se zavarzon, hogy élő adásban, közönség előtt játszottak. Nyilván lexarod, de itt a teljes prezentáció. A játékot 36:30-tól kezdik.
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
#16729600
törölt tag
Te és ezzel a több, mint egy éves, szintén hatalmas és korszakalkotó prezentációval/bejelentéssel mi lett? Elenyészett a digitális térben, vagy megrágták a cyber molyok??
[ Szerkesztve ]
-
Raysen623
addikt
Megnéztem a videót és lefostam a bokámat is a gyönyörtől Nem vagyok úrszim rajongó de ez ütött. Kb ennek volt értelme az egész Gamescon-on
A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.
-
bozont
veterán
Engem csak egy valami érdekel. Mikor készül el végre? Érdekel a játék, de amíg nincs "készen" addig nem vagyok hajlandó fizetni érte.
-
#45997568
törölt tag
válasz GypsFulvus2 #24 üzenetére
Azt ne mond el hogy mar tobb mint egy eve megy az urharc folyamatosan bovulo gepparkkal es lassan egy eve lovoldozunk egymasra kulonfele fegyverekkel szerteszet mindenfele, ossze omlana a vilag ha maguktol kellene mindezekre rajonniuk (google es youtube az smafu meg hozza nemi ertelem )
(#27) bozont par tanult kollega szerint sosem, a fejlesztok szerint Soon, a fejlesztes menetet tekintve jovo dec leghamarabb. Nem igazan van kiteve barmilyen hatarido, nincs kiado aki siettesse a fejlesztoket kiszorva dolgokat vagy felkesz jatekot megjelentetve. Nem kell megvenned semmit, ha megjelenik raersz majd akkor, volt par szazezer bolond akik ugy gondoltak hogy kellene egy ilyen jatek es osszedobtak nekik egy marek aprot a fejlesztesre, majd azok finanszirozzak tovabb
[ Szerkesztve ]
-
GypsFulvus2
őstag
Az lett vele, hogy az Illfonic olyan gyenge minőségben csinálta meg, hogy kipakolták őket a projectből, és maguk kezdék elkészíteni, az alapoktól. Az imént linkelt prezentációban 16:03-tól beszél róla (bár gondolom ez sem érdekel): a következő 2.6 patch-ben érkezik. A 2.5 már PTU-ban játszható, a 2.6-nak tehát 2 hónapon belül meg kell érkeznie. (Persze-persze, tudom; soha nem fog megérkezni, scum az egész.) Mindez a Star Marine-re, tehát az FPS szimulátorra vonatkozik. Maga az FPS harc már jó ideje működik a PU-ban. Lásd a rupsz által linkelt ingame videót (meg még sok tucatnyit, amire rákereshetsz.)
bozont: Ne is fizess érte, ráérsz, amikor tényleg kijön. A SQ42, a single player része igen nagy valószínűséggel elkészül 2017 első félévében. A Permanent Universe (az MMO rész) már sokkal problémásabb. Most már kezd összeállni, de pl. a netcode-al még nagyon sok gond van. Szerintem legjobb esetben is még két év, mostantól.
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
#16729600
törölt tag
válasz GypsFulvus2 #29 üzenetére
Én leírtam ,amit szerettem volna. A továbbiakban az itteni 'szekta kemény magjának a védőbeszédeivel/mentegetőzéseivel nem tudok érdemben foglalkozni.
(#31) GypsFulvus2 Evidens, hogy a kritikát megfogalmazók baromságokat beszélnek, a vérfanok, meg a racionalitás és a tények sziklaszilárd talaján állnak.
[ Szerkesztve ]
-
GypsFulvus2
őstag
válasz #16729600 #30 üzenetére
Én is leírtam. Tényeket. Veled ellentétben. Érdekes nézőpont egy ingame Youtube videót "mentegetőzésnek" nevezni. És persze objektív is.
Szerk: Játékosok által feltöltött ingame videók tucatjait joggal nevezhetem ténynek. Ezek egyikét rupsz linkelte följebb. Nyilván nem nyitottad, meg, hisz nem a tájékozódás, hanem a rosszindulatú fikázás a célod.
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
#16729600
törölt tag
válasz TESCO-Zsömle #32 üzenetére
Mit szeretnél? Szokásos provokációs részekre választ, aztán szabadjegyet a modker topikba? Hány ember is nyírtatok már ki a topikból? Egyszer érdemes lenne egy listát készíteni ( nem lenne rövid )
#34) GypsFulvus2 De de, igazad van , hagylak is magatokra.
[ Szerkesztve ]
-
#58450688
törölt tag
És Rhona Mitra. ezért is tettem bele ebbe a prezentációba, mert egyszer elkészitek egy elöszereplös SC előzmény short filmet, jelmezekkel, ürhajokkal (az már most is van de még work in progress) mindennel
Amúgy meg abba lehetne hagyni ezt a soha nem jelenik meg dumát. ( nem neked szol!) Aki az életében probált már valamit ami közel áll a szivehez tökeletesre megcsinálni, tudhatná, hogy jo munkához idö kell. ez nem egy cod! a MASS EFFECT sem két évig készült. mi van veletek??[ Szerkesztve ]
-
Squirrel
őstag
Pedig hidd el, lesz olyan, akiknél gondot fog okozni. Én simán el tudom képzelni, pláne ha elterjed az Oculus Rift és társai, hogy sokan inkább egy ilyen világba menekülnének az unalmas hétköznapi életük helyett. Ha csak magamra és baráti köröm egy részére gondolok, annak idején hogy rá voltunk kattanva a Starcraft-ra vagy éppen CS-ra. Volt egy haverom, aki pathológia szigorlatot hagyott ki starcraft miatt, még hajnali 4-kor is a Battlecruisereket hallgattuk, a vizsga meg 8-tól volt. Nyilván személyiségfüggő a dolog, de szerintem egyetlen jelenlegi játék sem nyújt akkora szabadságot, mint ez fog. Én azért szurkolok Robertséknek, hogy elkészítsék, amit elképzeltek.
-
Vesa
veterán
válasz #58450688 #36 üzenetére
Valójában engem az SQ42 érdekel, a multi hidegen hagy. Eppen elégszer tették mar tönkre a szórakozásomat hülye vér Istvánok ahhoz, hogy bármikor meg csak egyetlen percet is multiban töltsek. Viszont egyelőre ugy tűnik, hogy az SP része a játéknak még a régi X3 -igen kiváló- szintjét sem fogja hozni osszetettsegben, amit persze nagyon sajnálok. Ennek ellenére, adni fogok neki egy esélyt, hátha meglepnek.
Hozzátenném még, hogy Robi bácsi elég nagy zsivany, magam részéről mindent elosztok kettővel ami elhagyja a száját!
A tudomány a valóság költészete!
-
#45997568
törölt tag
Meg nem tudunk semmit az SQ42-rol csak annyit hogy lesz.
Nem kell elhamarkodottan donteni, vagy feluletes vizsgalodas utan, amit tudunk:
600 oldalnyi anyag van felveve es kidolgozva az SQ42-hoz, animaciok, parbeszedek, atvezeto videok, jatekidore nem emlekszem. Lesz benne anyag, attol fuggoen hogy csak atrohanunk a sztorin vagy el is melyedunk benne.
Chris szeret beszelni, de azert hozni isz szokta ugy nagyjabol oket
-
ripla
őstag
-
GypsFulvus2
őstag
Kipróbáltad a játékot? Most épp ingyen kipróbálható. Mire gondolsz, amikor azt írod, hogy nem lesz elég összetett? Nem kötekedésből kérdem, ez most tényleg érdekel. Mert a tapasztalataim alapján az űrhajók vezetése és a harc eléggé összetett. Alapszinten repülni velük nem nehéz, de jól repülni (pl. versenyeken) vagy jól harcolni nem éppen egyszerű. De ez nyilván szubjektív. A SQ42-ről meg tényleg nem sokat tudunk, eléggé titkolóznak róla, csak a történet alapmomentumait ismerjük.
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
ripla
őstag
de ez miért baj? a mai világban már gyakorlatilag nincsenek hírek, nincs mit megbeszélni, minden a szemünk előtt zajlik real-time-ban. nem kell fizikai kontaktus ahhoz, hogy megbeszéljünk bármit, ami történik a bolygón.
saját példámból kiindulva, én is erősen mizantróp alkat vagyok, semmi kedvem találkozni akármilyen társaságokkal, és időt szakítani a többi ember fecsegésére, világnézetére, vagy épp a hűdeokos gondolataira, mert egyszerűen nem vagyok kíváncsi rá. inkább vagyok itthon és foglalkozom a saját dolgaimmal, és csak azzal ami engem érdekel.
nem érdekel a nagyvilág, mert csak a sz*r ömlik belőle folyamatosan, ezzel meg nem akarom szennyezni sem a gondolataimat, sem pazarolni rá a drága időmet. ezért nincsen tévém sem, ezért nem olvasok és nézek híreket, és ezért nem járok el semmilyen közösségbe, mert lesz*rom, hogy ki mit gondol vagy mit akar, egyszerűen csak nem érdekel.
mellesleg amit felhoztál problémát, az évezredek óta létező jelenség, mégsem halt ki az emberiség. már az ókori rómában, a gladiátor játékok alatt is azon ment az aggódás, hogyha mindenki szórakozni jár, akkor ki fog dolgozni. aztán nézd meg, mégis egyre több ember van a véges számú javakra, ahelyett, hogy lenne max. 3 milliárd ember a bolygón, bőven elég lenne. ez utóbbi probléma meg a szegénység melegágya, mert egyre vékonyabbra kell vágni a tortát, de ez már egy másik történet...[ Szerkesztve ]
-
Squirrel
őstag
Én pontosan emiatt nem veszek magamnak rendes játékra való számítógépet. Reggel 7-re megyek dolgozni, este 6-7 között érek haza a munkából. Itthon vár a kislányom és várandós feleségem, így is alig töltök velük időt. Ismerve magam, ha itt lenne egy full-os számítógép és egy ilyen játék, még annyi időt sem töltenék velük. Amennyire követem a Star Citizen-t, ez nem az a játék lesz, hogy fél óra után abba tudnám hagyni. Egyetem alatt vagy akár még 10 évvel ezelőtt is simán toltam volna, jelenleg már tudatosan más a prioritás. Én teljesen rákattannék erre a játékra, régen egy pontosan ilyen szabadságot nyújtó játékra vágytam (mondjuk SW Univerzumban)
Ami a világot és híreket illeti, sajnos igazad van. Az emberiség nem arra fele halad, mint pl. a Star Trekben, hogy minden nemzet kézen fogva dolgozik egy szebb, élhetőbb, egyenlőbb jövőért. De ez nem ehhez a hírhez tartozik[ Szerkesztve ]
-
Jack@l
veterán
válasz TESCO-Zsömle #18 üzenetére
SC-ben meg egyelőre csak szép modellek vannak, ész és játékmenet az nulla. Nem láttam az utóbbi két évben hogy ezen nagyon változtatni akarnának..
Szerverek dögledeznek, egy instance-ban alig van játékos, vagy ha netán összejön 10 ember, akkor "nincs üres leszállóhely" üzenettel nem enged senkit hajót kérni egy bazi nagy bázison. Kimetnem és volt 3 hajó ami felszálló helyet foglalt
Szóval a lényeg, nem hiába nem árulják el mikor fog elkészólni a végleges. Így négy év elteltével már rég a felénél kellene járniuk a munkában és pontosan meg tudják becsülni hol lesz a vége. Ehelyett amit látok, beleértve a mostani demóban szereplő és még ki nem adott bolygót + bázist, jó ha 10%-nál járnak. (igen optimista becslés volt)
Időbe fog telni hogy a beígért 100 rendszer meglegyen. Gondolom 1 rendszer pár nagyobb bolygót meg űrbázist jelent.
Én is arra tippelek, hogy 2020 előtt nagy mázlijuk/mázlitok lenne ha egyáltalán a beigért terület felével kijönne a játék.A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Jack@l
veterán
UI: Szóval ami engem zavar az a munka helyetti zabhegyezés és parasztvakítás.
A sok támogató kb ilyen megnyilvánulások tudatában tolta bele az irgalmatlanul sok pénzt előre:
http://starcitizen.wikia.com/wiki/Anticipated_Release_Schedule
SQ42: beginning of 2016, SC: End of 2016
Tudom tudom, azóta sokkal több achievment jött be és hasonló közhelyek. (meg több pénz és melós is)[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
GypsFulvus2
őstag
No, látod ez egy normális hangnemű kritika, és még igazság is van abban, amit elmondtál: jelenleg a 2.4-ben még nincs valódi játékmenet. Ezért ez a kritika megérdemel egy részletesebb választ is:
Azt viszont kifelejtetted, hogy az első évek az alapok és alapvető eszközök kifejlesztésével teltek el. A motor, amit használnak szinte már csak a nevében Cryengine, teljesen át kellett írniuk 64 bites duplapontosságúvá. Mert nincs a piacon olyan motor, amely több milló km-es egybefüggő területeket (ha figyelted, a demoban nem volt egyetlen töltőképernyő sem) tud kezelni, és a sok száz m/s-al haladó, gimbalos fegyverekkel akár több km-re ellövő hajók találatainak számítása csak duplapontosságú motorral lehetséges. Anyira át kellett írniuk, hogy amikor kijön egy patch a Cryengine-ra, azt nem is tudják alkalmazni. A másik dolog a hajók gyártásának futószalag rendszere. Ez csak kb. fél éve érte el azt szintet, amit szerettek volna, és azóta tudnak gyorsabban, már meglévő elemekre építkezve hajókat gyártani. A sérülésmodell dettó. Ezért a már korábban elkészült hajókat is újra kellett tervezni és gyártani, ez a mai napig folyik. A ProGen technika beépítése is csak most jutott el arra a szintre, hogy teljes bolygófelszíneket készítsenek vele, korábban csak aszteroida övekhez használták. Ez még most sincs teljesen készen, és ott van az a probléma is, hogy a progen bolygókon a fontos területeket custom módban készítik el, és ezeket össze kell merge-elni a progen részekkel. Aztán ott van az nem kis problémahalmaz, hogy nem csak egy globális grid van, hanem egy globális (naprendszer méretű) és abban minden hajó egy-egy külön grid, amelyeknek saját, a többitől eltérő fizikája van. Amikor a Dragonfly beparkolt a Freelancerbe, akkor három grid volt egymásban, mintegy matrjoska baba. Ilyen bonyolultságú rendszert játékban még soha nem programoztak le. Tovább bonyolítja ezt, hogy a különféle lokális grid-ek egyazon istance-hoz tartoznak és kölcsönhatásba kell lépniük egymással. Ez történt, amikor a Friciben lévő pilóta belátott az állomáson lévő liftbe, és integettek egymásnak. Ez nagyságrendekkel nehezebb probléma, mint amikor pl. egy mmo fps-ben két játékos u. abban a gridben mozog. Sorolhatnám még, de a lényeg, hogy a 3.0 bemutatója mögött iszonyatos munka áll, és olyan programozási technikák, amelyeket akár két éve is leheteltennek tartottak. Nekik mindezt ki kellett találniuk, az alapoktól kezdve. Erre mentek el az évek. Egy hagyományos, kiadó által finanszírozott játéknál eddig a pontig még be sem jelentették volna, hogy egyáltalán dolgoznak rajta.
Ezek után jön csak az, hogy felépítsék az NPC-k AI-ét, a mission rendszert, a tárgyak mozgatásának rendszerét, és ami a legfontosabb az ún. Starnetwork-öt. Ez utóbbi lesz az új netcode. Az, amire jogosan panaszkodsz, hogy az instance-ban sok a bug, és alig használható, nehéz hajót kérni, összeomlik stb, az a netcode hibája. Ahogy a motort is teljesen újraírták (a fél Crytek náluk dolgozik már) úgy egy teljesen új, a jelenlegiektől teljesn eltérő alapokon nyugvó netcode-ra is szükségük van, mert a jelenleg piacon lévők erre alkalmatlanok. A mostani MMO-khoz képest 30-50x több adatot kell mozgatni min. 10x gyorsabban. Egy közel valós mértű naprendszerben repülsz, sok száz m/s-al, és közben harcolsz 3-4 ellenféllel. Olyan predikciós (előszámítási, mozgás és lövedék előrejelzés) rendszer kell ehhez, ami egyszerűen nincs még. Dolgoznak rajta, behúzták a csapatba a ma elérhető egyik legjobb netcode-os gurut is, de sztem ez még legalább egy év, mire ez rendben lesz.
"Röviden" ennyi. Kb ezzel töltötték el az eddigi éveket. Viszont az alapokat már lefektették, és ezért sokkal gyorsabban tudnak majd haladni. A 3.0 verzió ezért lesz igazi mérföldkő: a végeleges rendszerek alapjai bekerülnek, és a játékmenet is tesztelhetővé válik; mert eddig gyakorlatilag csak a technikai alapokat teszteltük.Szerk: Ennyit a "zabhegyezésről" és "parasztvakításról"
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
Vesa
veterán
válasz GypsFulvus2 #41 üzenetére
Igen kipróbáltam. Grafika csodás, repmodell egyelőre komolytalan, de ezt betudom a pre-alpha állapotnak. Nagyon bízom abban, hogy komoly játékot kapunk, de egyelőre, jelen állapotában en nem biztos, hogy kitettem volna demozni meg.
Osszetettseget akkor tudnám elmagyarázni, ha ismernéd az X3 lehetőségeit. Röviden: dinamikus gazdaság, sajat flotta létrehozásának lehetősége (teljes parancsnoki felügyelettel), több idegen faj, eltérő technológiával melyek a reputacio függvényében megvehetők, több repülhető/fejleszthető hajó, kalózok, bányászat, hajónként eltérő repülési karakterisztika, sajat gyárak, állomások, bázisok, komplexumok építésének lehetősége, melynek réven sajat gazdasági es hajó/fegyver gyártó kapacitás építhető ki. Kiterjedt, változatos kuldetesrendszer, mely lehetőleg nem csak abból áll, hogy repuljek A-bol B-be egy rakománnyal vagy utassal, vagy védjék meg egy konvojt valahol. Sandbox tér, felfedezésre váró világ, stb. Stb. Ezt az X3 mind tudja, single playerben. Nem várok 1:1 klónt, de legalább a nagyját jó volna hozni. Az eddig hallottak alapján viszont egy lineáris lovoldet kapunk, amit sajnálnek, mert nekem kevés mar..A multi közelebb lesz a fentiekhez azt tudom, de ha nem lesz valamilyen Elite féle solo módja, akkor ez nem az en játékom lesz a mar említett vér Istvánok miatt a multi nálam kizárva.
A tudomány a valóság költészete!
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó egy komplett PC (RTX 3070, Ryzen 5 3600, 32GB RAM)
- !! AKCIÓ !! 1 ÉV GARANCIA !! Független Apple Iphone 12 Mini 128GB.
- Samsung Galaxy S23 Ultra 512GB 5G Dual Sim + fólia, Spigen Rugged Armor tok
- Dolby Atmos / DTS:X hangprojektor HT-G700
- Bomba ár! Lenovo Miix 700-12ISK : m7-6G I 8GB I 256GB SSD I 12" QHD Touch I Cam I W10 I Garancia!