Új hozzászólás Aktív témák

  • KROK640

    veterán

    válasz fatpingvin #28508 üzenetére

    "ez egyben azt is lefedi ha mondjuk fix munakidő van és egy perccel már a munkaidőn kívül borul a bili. akkor az már a másik műszak feladata"
    Ez elméleti síkon szépen hangzik de gyakorlatban nincs ám sokhelyen így.
    Az egyik nagy internetszolgáltatónál több ügyfélszolis ismerősöm is van, és egybehangzó állításuk szerint munkaidő vége előtt egy perccel is kutya köteles felvenni a telefont, és lezavarni a hívást, akkor is, ha az 40 percig tart. És mindezt nem ritkán úgy, hogy a váltótárs már ott áll mellette. Nem adhatja át a váltótársnak és nem teheti rá az ügyfélre sem a telefont. Ráadásul ezért nem is kapnak túlóra pénzt, mivel az az elvi elképzelés, hogy mikor meg ő kezd jó eséllyel a váltótársa még hívásban van, vagyis nem kezdi meg a munkát azonnal amint beér a céghez.
    Az más dolog, hogy engem ezzel nem vennének meg, mert attól kezdve, hogy X időre köteles vagyok beérni a céghez, és ott lenni - hiába technikai értelemben nem folgozok - nekem az onnantól munkaidő. Egészen odáig amig ki nem lépek az ajtón... teljesen mindegy, hogy mondjuk az utolsó 20 percben csak facebookozok, de ha ott kell lennem, akkor munkaidő.

    Inkább azt kérdezzék miért nincs szobrom, mint azt, hogy miért van...

Új hozzászólás Aktív témák