Új hozzászólás Aktív témák

  • rudi

    nagyúr

    válasz b. #41 üzenetére

    Nagyon bonyolult témakör egy márka jósága, elterjedtsége és gazdasági sikere között kapcsolatot teremteni. Jártam anno a Logitech svájci laborjában, ott látszott, hogy szenzor témában valódi kutatás folyik, és tényleg nagyon kemény, amit az aktuális dolgaik tudnka. A formatervezők elméjének épségéről viszont már lehetne vitatkozni, bár a G403 és a G Pro modellekkel visszatértek a hagyományos irányba. Nekem egyébként a G402 amennyire nem tetszett látványra, annyira kényelmesnek bizonyult.

    Emellett alapérvényű kb. minden márkánál, hogy az anyagminőség megy lefele (pl. mikrokapcsolók). Erről pont a nagy tömegben gyártó márkák, mint a Logi és a Razer tulajdonosai tudnának mesélni, de a SteelSeries és Roccat felől is jönnek hangok, a Zowie ugye túl rövid ideje van a piacon ehhez. Mindemellett nem tudni pontopsan, hogy tízezer, százezer vagy egymillió eladott példány mellett van ennyi negatív hang, lehet, hogy a Zowie arányában sokkal rosszabb és/vagy sokkal kisebb nyereséggel dolgozik, stb. Ebbe nem látunk bele.

    Ami meg a ki mivel nyert dolgot illeti, szerintem a profiknál már ugyanúgy mind1 az egér márkája, mint ahogyan a fociban mind1 hogy a Barca Nike, Adidas, Lotto, Puma vagy akármi mezben-cipőben nyer/veszít, vagy milyen márkájú teniszütővel játszik Djokovics. A csúcson nagyon kiegyenlítettek a technikai viszonyok, egy Rival 300 és egy Zowie EC1-A vagy Fnatic Clutch között olyan minimális az eltérés forma és szenzor működés szinten, hogy azt már anatómiai adaptációs határon belül simán kiegyenlíti egy gyakorlott játékos. Egyik gyártónak sincs szent grál a kezében.

    Nekem az az érzésem, hogy innen már a marketingen dőlnek el a dolgok. Ezért érdekelne annak a háttere, hogy miért túnik kifelé szorulni az esportból a Logitech és a Razer, hogy ez az ő döntésük vagy más nyomja őket háttérbe.

    Resistance Is Futile. You will be assimilated!

Új hozzászólás Aktív témák