Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • stefi76

    tag

    "Az FF91 ennek megfelelően egy csomó olyan funkcióval próbál kitűnni, amit a klasszikus autógyárak vagy nem tudnak, vagy nem tartanak fontosnak. Az okostelefonos összeköttetés és vezérlés alapvető, alkalmazás segítségével tudjuk konfigurálni a profilunkat, a megfelelő üléshelyzetet, a zeneszámaink listáját, de még az is appon keresztül valósul meg, hogy a jármű odaguruljon a parkolóból hozzánk és meg is ismerjen minket, ha be szeretnénk ülni. Ezt arcfelismeréssel oldja meg, köszönhetően annak a 13 kamerának, ami az autón található."

    [+]

    A Faraday Future azt ígéri, hogy az FF91 folyamatosan megismeri majd a tulajdonosának igényeit, vezetési stílusát, útvonalait, szokásait és ezekhez alkalmazkodik. A telefon alkalmazással lehet kapcsolgatni a lámpákat, ki lehet nyitni a csomagteret, ellenőrizhetjük a hatótávot és bekapcsolhatjuk a riasztót. Tegyük ehhez azért azt is hozzá, hogy ilyesmire már akár egy új Opel Astra is képes, a magasabbra pozícionált autókról (BMW, Mercedes) nem is beszélve.

    Fantasztikus. Sikerül akkor majd utolérni ebben is a Teslát majd?

    #5) vicze1

    "Tesla is azért küzd folyamatosan, hogy "viz felett" maradjon és a elég nagy veszteségeket valahogy átvészelje. Amilyen "shitstorm" lesz majd a vásárlóktól a Model 3-mal azt nem hiszem, hogy zsebre teszik. (csúszások, technikai problémák, stb.)"

    Édes Istenem, ez a csodálatos magyar virtus, hogy egy amerikai Tesla-féle cégnek meg egy Elon Musk kaliberű emberkének valaki elkezdi osztani az észt innen a világ végéről....
    Ezt az önelégült dumát, ami természetesen minden szakmai alapot magáénak tudhat.
    Te innen megmondod, hogy mekkora gáz lesz a Model 3.
    Mert.
    Csak.
    Te ennyire tudsz.
    Besz@rás....

    [ Szerkesztve ]

  • stefi76

    tag

    válasz pulutodurumo #8 üzenetére

    Szeretném megkérdezni, te mégis minek minősítenéd a Model 3-nak a megjelenése utáni történésekre tett megjegyzését - jövőbelátás - hogyan tudnád minősíteni?

  • stefi76

    tag

    válasz spawn21 #10 üzenetére

    #10) spawn21 v

    "Úgy olvastam sok gond van a Tesla modelljeivel. A Kormány nem működiktől a magától merülő akuig."

    Hát "kicsit"még tájékozódni kellene a Teslával kapcsolatosan, mi és hogyan van arrafelé.
    Meg úgy az autóiparnál erről a fogalomról, hogy mit jelent a "sok gond" van.

  • stefi76

    tag

    válasz dabadab #75 üzenetére

    " hogy még egy nyomorult klímaállításhoz vagy ablakfűtéshez sincs dedikált gomb, csak egy tablet, amit ráadásul kesztyűben nem tudsz használni."

    Igen, mert hát annyira baromira sokan vezetnek kesztyűben.
    Meg bele sem merek gondolni, hogy mi lenne, ha arra az időre le kellene venni, amíg beállítja ezeket a dolgokat, rémisztő. Mik történhetnek esetleg: leesik a keze, vagy lefagy, vagy huzatot kap és száraz lesz a bőre.
    Komolyan, egy életveszélyes és használhatatlan sz@r az a Tesla.

  • stefi76

    tag

    64 ezren már meg is rendelték a Faraday-t

    "Legalább egy éve elárasztották a sajtót a Faraday Future nagyszerű elektromos járművéről szóló információmorzsák, így nem túl meglepő, hogy a bemutató után sokan érdeklődtek az FF91 iránt. Az már nagyobb csoda, hogy a Tesla-verőnek kikiáltott autót több mint 64 ezren meg is rendelték, hisz ez a manőver 5000 dollárba kerül – ami pedig Amerikában sem olyan kis pénz. Ráadásul még a gép árát sem tudjuk, bár a 130 kWh-s akkucsomag eleve vagy 50-55 ezer dollárba kerül, és valószínű, hogy magáért az autóért legalább még ugyanennyit elkérnek majd – ami annyit jelent, hogy az FF91 ára átszámítva legalább 30 millió forint lesz."

    (#101) Kopi31415

    No, ahogy elnézem, te minden áron azt bizonygatod -a többi mániákussal együtt, hogy a TEsla egy sz@r, ezért meg azért.
    Kifacsarod, jobbra-balra, minden légysz@rba belekötsz.

    A helyzet sajnos viszont ez:
    A belső égésűek csillaga - főleg a négykerekű olajkályháké - most került leáldozóba az elektromos meghajtás pedig - végre - átveszi pár évtizeden belül a helyüket.

    Javasolnám egy logikus gondolkodású és ésszel rendelkező emberke műsorát a dologról:
    Az autózás varázslatos jövője - Bazsó Gábor Karotta előadása

    [ Szerkesztve ]

  • stefi76

    tag

    válasz Cifu #104 üzenetére

    'A belső égésűek csillaga - főleg a négykerekű olajkályháké - most került leáldozóba az elektromos meghajtás pedig - végre - átveszi pár évtizeden belül a helyüket.'

    Talán majd 10-20 év múlva leáldozik a belső égésű motorok jövője, de köszönik szépen, jól vannak még. '

    A pár évtized, az szerinted mennyi?

    "Ilyen téren ajánlom figyelmedbe például a Nikola teherautók esetét, ahol először dettó elektromos meghajtásra gondoltak, aztán a realitásokkal szembesülve gyorsan áttértek hidrogénhajtásra..."

    Én meg ajánlom figyelmedbe azt, hogy mit jelen náluk a "hidrogénhajtás".
    Konkrétan elektromos áramot termelnek bele a lithium akksiba:

    https://nikolamotor.com/two

    100% ZERO EMISSIONS DAY CAB
    HYDROGEN POWERED
    800 - 1,200 MILE RANGE
    15 MINUTE REFILL TIME
    NEVER PLUG IN
    100% ELECTRIC DRIVE
    THE END OF DIESEL ENGINES
    1/2 THE OPERATING COST COMPARED TO DIESEL
    2,000 FT. LBS TORQUE
    1,000 HORSEPOWER
    320 kWh BATTERY
    1 MILLION MILES FREE* HYDROGEN FUEL
    REGENERATIVE BRAKING
    NO COMPETITION

    Nikola™ Battery Storage System

    There are over 32,000 individual lithium-ion cells welded together on the Nikola Two™, resulting in a 320 kilowatt hour (kWh) battery pack. That is 3x the pack size of a Tesla Model S P90D.

    3 Power Electronics

    The truck needs a sophisticated power-electronics box to manage the energy the fuel cell produces. This custom built device took nearly a year to develop. It takes 200 kW of energy, cleans it up, then dumps it in the batteries at a constant 800V DC - keeping the batteries topped off when needed.

    5 Chiller and Air Tanks

    The 800 volt chiller provides cold water to cool the batteries and, like many parts on the truck, was custom built. The air tanks keep the backup air disc brakes DOT compliant and offer redundancy - another first in the transportation industry.

    6 Fuel Cell

    The fuel cell outputs nearly 300 kilowatts (kW) of clean energy straight to the batteries, keeping them charged. This proprietary fuel cell has the ability to turn on and off within seconds. The fuel cell runs on zero emission hydrogen.

    7 Hydrogen Fuel System

    The battery bank is charged by a fuel cell, which needs fuel. There is enough hydrogen on board to power this truck up to 1,200 miles without stopping to fill up.

    8 Rear Motor Gearbox Housing and Independent Suspension

    This patent-pending, custom built housing can support up to 46,000 lbs. and holds both electric motors and gearboxes. It also helps support the first ever Short Long Arm (SLA) suspension in the linehaul industry - creating a super smooth ride.

    'Ezen kívül pedig tegyük szépen hozzá, hogy a Tesla-t ért kritikák elsöprő többsége jogos - Te sem hoztál fel egyetlen egy érvet, amely ezeket a kritikákat negálná. '

    A szubjektivitást és a dafke-t nem lehet érvekkel cáfolni. lásd kesztyűs abnormalitás, egy, azaz 1 emberrel ha találkoztam a kb 20 év alatt,amióta vezetek, aki kesztyűben lett volna.
    Norvégia, például ott adják el szinte a legtöbb Teslát, tehát a kesztyű-mizériád vélhetőleg megállja a helyét.
    Nem, ez értelmetlen szubjektív hülyeség, amit tényként és orbitális problémának vannak beállítva. Bukott dolog.
    Itt értelmetlen fikázás van, nem tetszik a dolog és pont.
    Erre logikus érveket nem lehet felhozni.

    [ Szerkesztve ]

  • stefi76

    tag

    válasz stefi76 #116 üzenetére

    Egyébként van itt egy érdekes átmenet a technológiában - ha jól értelmezem, még csak az ázsiai régióban elérhető - a Nissan E-Power, ami egy 1,2-es benzinmotor áramtermelést lát el és - szintén a Nikola elvén - beletermel a litthion-akksiba ami aztán elektromos motort hajt meg.
    Így városi használatban kijön egy 3 literes fogyasztás, megtartva a gyors "töltést" a benzinmotor által, az elektromos előnyét - 0-ról max nyomaték - és csökkentik elég durván a káros-anyag kibocsátást a 3 liter körüli fogyasztás értékével.

    Nissan [E-Power]

    Nissan Motor today revealed the 2017 Note, which marks the mid-life facelift of the current generation. As you can see, it looks just like the Rogue facelift, from the color to the new shape of the grille.

    However, the real star of the show is the new e-Power model. Described simply as a "hybrid," it's said to achieve an incredible 37.2 kilometers per liter on the Japanese driving cycle, which is equivalent to 2.69 l/100km for you metric fans, 87.4 mpg U.S. or 105 mpg UK.

    Now, there's no way of telling how correct those numbers are for American or European driving cycles. However, Nissan doesn't say that the Note is the most efficient hybrid in Japan because it's probably a range-extended EV.

    Egy gyorsulás, impozáns:
    [link]

    Ez is egy jó irány szerintem.

    [ Szerkesztve ]

  • stefi76

    tag

    válasz Cifu #118 üzenetére

    "Mérvadó lehetsz, én kamionoztam és autóztam bőven ahhoz, hogy lássam hány ember vesz kesztyűt hidegben vezetéshez. Nem, nem egy embert..."

    Ej-ej....kitértem Norvégiára is.
    Ezt természetesen inkorrekt módon kihagytad.
    De te kamionoztál.
    Ezt írd meg a norvég Tesla tulajoknak is. Hogy tudják, ettől a mindent vivő ténytől neked lesz igazad és vigyék gyorsan vissza a Teslájukat a kereskedőnek.

    "Másodszor: ettől ez még hibrid hajtás, és nem elektromos"

    A hibrid-hajtás során a belső égésű a hajtásláncban részt vesz.
    Kéretik utána olvasni.
    Itt a meghajtást elektromos motor végzi.
    Mit nem értesz ezen?
    Mi hajtja a kereket?
    Villanyáram az akksiból KIZÁRÓLAG az elektromos motor.
    Nincs belső égésű, ami beleszól a hajtásláncba.

    Kéretik kicsit tanulmányozni a fogalmakat.

    [ Szerkesztve ]

  • stefi76

    tag

    válasz dabadab #120 üzenetére

    Nem "trollozni" kell, hanem érdemben cáfolni azt, amit állítottam.

    Sikerülni fog?

    Neked meg a kopi-haverodnak, meg a többi kesztyű-fóbiásnak, remélem, megnyugtató lesz és nem fogtok rosszul aludni:

    Tesla Model S Touchscreen Driving Gloves

Új hozzászólás Aktív témák