Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • vicze

    félisten

    "autógyártás átalakulásának egyik első, kézzelfogható lépcsőjeként tekinthetünk az FF91-re, hiszen egy technológiai vállalat állította kerekre"

    Melyik részét nem csinálta már meg korábban valaki, úgy hogy még működik is sőt konkrétan úton van és megvásárolható, és nem csak egy kezdetleges techdemó? Kemény hónapja van engedélyük közúti tesztelésre.

    "Tesla már ütögeti kisbaltával annak a széknek az egyik lábát"
    Tesla is azért küzd folyamatosan, hogy "viz felett" maradjon és a elég nagy veszteségeket valahogy átvészelje. Amilyen "shitstorm" lesz majd a vásárlóktól a Model 3-mal azt nem hiszem, hogy zsebre teszik. (csúszások, technikai problémák, stb.)

  • vicze

    félisten

    válasz stefi76 #7 üzenetére

    Hm, azért elgondolkodtató, hogy ki az önelégült, és magyar mentalitású.

    Mivel eléggé érdelek a Tesla így elég sokat olvasok róla, és sajnálom hogy neked a valóság nem tetszik, de azt írtam le. Idei évben 1.5 milliárd lesz a veszteség a Model 3 gyártásának beindítása miatt. Mivel S és X is egyre problémásabb a volumen növekedésével ami természetes, így a Model 3 volumenénél és az igen erőteljes média és user figyelem mellet minden hibának nagyon erős következményei lesznek.
    A magyar mentalitás helyett az utánaolvasás hasznosabb. :)

    @Inkvizitor1: Jelenleg 4 év alatt 200e eladásig jutottak, óriás befektetés és erőfeszítés lesz akár 4év alatt legyártani azt az előrendelés mennyiséget. Remélem probléma nélkül sikerül.
    Mindenképp azért szimpatikusak, mert tényleg változtatni akarják az ipart, jó irányba. A 3-massal elválik, hogy sikerül-e.

    @dabadab: Chevi Bolt és az új Opel a menő épp. :) A Leaf kis városi autó, nem egy nagy sedan, és 200e ment el belőle, szóval közel annyi mint a 3x drágább Teslákból.

    [ Szerkesztve ]

  • vicze

    félisten

    válasz Cifu #43 üzenetére

    Még mindig egy 150km-es hatótávot próbálsz összevetni egy 300-400km-es hatótávval. Egyik városba jó max. a másik meg szinte bármire, a saját töltőhálózat miatt. Ebben valós vetélytása jelenleg csak a Ampera-e/Bolt.
    Arról nem is beszélve, hogy a Tesla egy full extrás sport autó szintjén van teljesítményben a Leaf meg egy bevásárló kocsi. Leaf-t másod autónak veszik, a Teslát meg vezetni.

    Nem a Tesla maga csinálja a hype-ot hanem nyilván a tesztelők/sajtó és a felhasználóik.
    Tesla érdeme még mindig az, hogy "kívánatossá" tette az elektromos autós és nem valami szükséges rosszként tekintenek rá.

  • vicze

    félisten

    válasz #06658560 #48 üzenetére

    Toyotának nincs elektromos modellje így arra nehezen lehet válasz. Nem a hybrid Ampera és Volt-ra gondoltam, hanem az Ampera-e és Bolt-ra, amik full elektromosak, nem második generáció, hanem teljesen új kategória csak a külső és a név maradt ugyanaz.

    @Cifu:
    "A Model S-ből 3375, a Leaf-ből 3529 darab."
    vs.
    "Sokkal többet értékesített belőle? Igen."

    Nem ferdítesz egy csöppet? :U 10% alatti különbség... És ez is azért van, mert a Tesla nem tudja a gyártást követni, a várólista 6-18hónap. Nem épp a kereslet nagyobb a Leaf-re. Nyilván fele akkora aksiból dupla annyi autót tudok gyártani.

    "300-400km-es hatótávval lejutni mondjuk Budapestről Velencébe"
    Azt az 50km-et még a Leaf is megteszi. ;]

    Na ne hogy már Magyarország legyen a mérce, ahol nincs forgalmazva hivatalosan. Nézzük meg USA-t, hogy a superchargerrek miatt gond nélkül eljutsz egyik partról a másikra. Hiába akarod szőnyeg alá söpörni a supercharger nagyon is fontos része a Teslának.

    Szerk:

    Azt azért még hozzátenném, hogy a Tesla teljes infrastruktúrát nyújt (a gyártás kivételével) valós 0 emisszióval az US-ben. SolarCity(napelemes tető) -> Powerwall -> Model S -> supercharger -> SolarCity(mint szolgáltató).

    [ Szerkesztve ]

  • vicze

    félisten

    válasz #16820480 #98 üzenetére

    "általam megfizethető kategóriába nem csúszott még le sajna"
    Attól függ mit szeretnél megjeleníteni, 40-től van 800 dollárig. OBD 2 csodákra képes. :)

Új hozzászólás Aktív témák