Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #06658560

    törölt tag

    válasz Inkvizitor1 #41 üzenetére

    "e én úgy látom, hogy a tesla népszerűsége rákényszerítette a többi autógyártót az elektromos autó kifejlesztésére, dollármilliárdok belefektetésre és hatalmas kapacitások épültek ki kínában is és nyugaton is."

    Rosszul látod. A nagy gyárakat nem a Tesla kényszerítette, A Nissan és vonala teljesen független volt a Teslától. Ahogy a Honda-Toyota irányok is. A többi most ezerrel rúgkapáló pedig a jogszabályok miatt megy ez irányba, leginkább a flotta-átlagfogyasztás és - kibocsátás miatt. Ami szabály egyébként teljesen elcseszett, totál dilettánsoktól származó metódus.

  • Cifu

    nagyúr

    válasz Inkvizitor1 #41 üzenetére

    Igen, lehet nem értünk egyet, de én úgy látom, hogy a tesla népszerűsége rákényszerítette a többi autógyártót az elektromos autó kifejlesztésére, dollármilliárdok belefektetésre és hatalmas kapacitások épültek ki kínában is és nyugaton is.

    Segít a tisztán látásban, hogy például a Nissan Leaf-ből (egy "normális" autógyártó modellje, megjegyzem) eddig cirka 270 000 darabot adtak el az elmúlt 6 évben? Akkor hogy is lehet, hogy a Tesla, amely összesen nem adott ennyi autót, mégis "rákényszerítette" a többi autógyártót bármire is? :U

    Hogy "kényszerített" rá a Tesla bárkire bármit, amikor a BMW 2011-ben bejelentette az i modell családot, egy évvel a Model S elindulása előtt? Nem akkor kezdték el a fejlesztést, akkor már évek voltak mögöttük. Akkoriban a Tesla csak a Roadstert gyártották, minimális menyiségben.

    A problémát én ott látom, hogy a Tesla nagyon ügyesen csinált egy hypetrain-t, amely arról szól, hogy márpedig elektromos autó = Tesla. Ők az alfa és az omega e téren, és pont. Ami egy méretes marketing bullshit. Mégis mantrázza a fél internet... :(((

    [ Szerkesztve ]

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

Új hozzászólás Aktív témák