Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bunfi

    őstag

    válasz D4M13N #31 üzenetére

    Én gondolkodom már egy ideje, hogy hogyan lehetne a mod supportot integrálni, de nem igazán látom. Egy külön instance, csak neked. Mert nem tudom hogyan tudnák szinkronizálni a modokat a játékosok között, attól függően, hogy ki mit akar használni és akkor még nem beszéltünk a modokról magukról. Szerintem ez olyan lesz, mint a Creation Club. Van egy library, amit természetesen ők fognak "kurálni", oszt csókolom. Az nem igazán az a mod support, amire én asszociáltam az eddigiek alapján.

    János először lőtt oszt már kérdeznie se kellett

  • Grath

    HÁZIGAZDA

    válasz D4M13N #31 üzenetére

    Nézd, elképzelhető, hogy a Bethesda valahogy ezt helyrehozza és mondjuk 2 év múlva ez egy nagyszerű játék lesz. Nem tartom valószínűnek, mert ehhez FF14-jellegű akcióra lenne szükség, és arra nem látok esélyt, de tételezzük fel. Ettől még a most írott cikkek a játék mostani verziójáról kell, hogy szóljanak. Még az első nagy patch-et is megvártam, hátha bármi megváltozik.

    A cikkben is leírtam, hogy a "haverokkal tök jó" érv teljesen valid, csak épp lényegében mindenre igaz.

    Plusz nehéz kérdés lesz a modokat az online-nal összeegyeztetni, mert mi van, ha az egyik játékosnak nincs meg egy mod? Letölti neki? De mi van, ha ő nem akarja azt a modot játszani? Mi van, ha nekem van egy modom és felmegyek valahová? Az kikapcsolódik, tehát lehet, hogy a karakterem elveszít valamit? Minden egyes mod-kombinációnak nem lesz külön szervere, mert az teljesen scifi. Mi lesz azokkal a modokkal, amik a fejlődést, a harcrendszert akarják átalakítani? Hogy lehetne egy online, a hackelést-cheatelést kiszűrő rendszerekkel telirakott programot mondjuk új területekkel kibővíteni? Roppant nehéz kérdések ezek, és szerintem az lesz a válasz, hogy csak kozmetikai változásokat hozhatnak az első modok - minden más elképesztő flexibilitást tételez fel erről az engine-ről.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák