Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • heihachi

    addikt

    válasz Viktor77 #54 üzenetére

    Egy szóval nem mondtam, hogy szimulátort várok a Codemasterstől, az utóbbi időben tőlük látottak alapján ehhez igen naívnak kéne lenni.
    Csupán arra utaltam, hogy valóban, ha valakinek ez így nem tetszik, akkor foghat egy rendes szimulátort, rátol egy F1 modot, és legyen vele boldog.
    Ugyanakkor az arcade játékok minden területe le van fedve, az általam felsorolt játékok szinte semmit nem hagynak ki, van rally (szerű), F1 (szerű), pálya autózás (szerű), nyitott világú tuningolós csajozós multiplayeres, minden. Ide tök felesleges egy újabb olyan játékot kiadni, amiből 12 egy tucat, és csak annyiban különbözik a többitől, hogy más autókkal kell menni. Tehát egy újabb GRID komolyságú játéknak nincs sok értelme (még ha a GRID jó játék is volt szerintem). Ezeket a játékokat megveszik az emberek, játszanak velük egy kicsit, aztán adják tovább, a sok nagyokos meg töri a fejét, hogy hogyan foghatná vissza a használt piacot. Hát úgy, hogy nem olyan játékot ad ki, amiből már van a piacon egy raklappal, csak ezúttal F1 köntösben.
    Értelme egy HC szimulátornak lenne, már csak a téma komolysága miatt is, amiben vannak olyan okos megoldások, amikkel kevésbé profiknak is élhetővé lehet tenni, vannak olyan közösségi szolgáltatások, amik révén a kezdők is gyorsan és könnyen sajátíthatnak el egyre több apró trükköt, érnének el olyan tartalmakat, amik ahhoz kellenek, hogy ők is szép lassan komolyabb szinten játszanak, ha akarnak, és akkor két tábort érnének el egy játékkal. Egy ilyen játék széles réteget és sokáig kötne le, és nem akarnák eladni a játékot 1 hónap után, és akkor nem azon kéne törnie a fejét mindenkinek, hogy hogy fogják vissza a használt játék piacot.
    Csak ilyen játékot fejleszteni drága, ami csökkenti a profitot ami valójában vezérli ezt az egészet (az eladott példányszámok helyett, mert az csak egy komponense a profitnak), ezért nem gondolom, hogy ilyen játék lesz. Nem is igazán várom jobban, mit bármely más játékot.
    Apropó eladások. Ezek a tucat játékok éppenhogy nem produkálják az eladásokat.
    Míg a Forza3 az első 5 hétben elkelt 1212000 példányban, addig a Blur 130000, a S/S szintén 130000 , a GRID 287000 , a DIRT2 340000 , MCLA 363000, Ferrari Challenge 21000 példányban kelt el (csak Xbox 360 adatok, nyilván ezekből más platformra is adtak el, PS-re kb ugyanennyit vagy kevesebbet, PC-re ami van meg még kevesebbet). Bár a Forza 3 messze áll egy HC szimulátortól, de még mindig közelebb, mint a felsoroltak bármelyike, és mégis, sokkal nagyobb igény van rá.

    [ Szerkesztve ]

    "Lehet a Shift 2 már realisztikusabb mint a valóság" by NOD

Új hozzászólás Aktív témák