Új hozzászólás Aktív témák
-
[CsuCsu]
őstag
Mondjuk ha tenyleg kapacitaskorlatokkal nez szembe a gyartas ez egy realis dontes. A fo tartalomgyartok az USA-ban vannak, ott kell minel tobbet eladni, hogy legyen kontent. Kulonben behal az egesz. Ha fregmentaljak a piacot es mindenhol hianyt generalnak halalra van itelve a VR.
Kulonben is, majd ha megvetette a labat az USA-ban akkor lesz csak eleg tartalom, hogy legyen ertelme megvenni. Magyarul nem veszitunk sokat.
-
[CsuCsu]
őstag
válasz Németh Péter #28 üzenetére
Azokat nem specifikusan VR-re fejlesztettek, elmeny sem olyan. Teljesen mas mozgas szimulaciot kivan meg a VR, mint a hagyomanyos jatek. Lassabb, eltero mozgas, ami termeszetesebb a viselonek. Jatekok tobbsege olyan elmeny, mint a 3d-be konvertalt mezei TV musor az otthoni TV-n.
Ezen felul manapsag a legfobb alkalmazast nem a jatekok, hanem a filmek es virtualis konferenciak, beszelgetesek teren latjak. Csak ugye a filmeket meg nem forgattak le, az applikaciok meg nem keszultek el az utobbihoz. Amikor majd jonnek a nagyobb koltsegvetesu 360/270/180 fokban felvett filmek, lehet iteletet mondani.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- LEGO klub
- Toyota topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...