Új hozzászólás Aktív témák

  • nyunyu

    félisten

    válasz hallador #32 üzenetére

    Ami havernál végül kiverte a biztosítékot: győri ügyfelük telephelyén kellett valami hálózatot kiépítenie, így pár hétig az volt a menetrend, hogy reggel 8-ra legyen ott, húzza le a 8.5 munkaidőt (ami inkább 10 volt), este 9 körül hazaér, másnap reggel 6-kor megint indul.
    Azt hogy hogyan jut oda, meg onnan haza, azzal egyáltalán nem foglalkoztak.

    Fél évébe tellett, mire munkajogász segítségével le bírta verni rajtuk az útiköltség térítést (huszoniksz Ft/km, az akkori APEH tarifa szerint), de az ide-oda vezetéssel munkaidőn felül elfecsérelt napi 3-4 órát azt még így sem sikerült kifizettetnie túlórának.

    Túlórát by default nem akartak fizetni, sokadik munkaügyi csörte után lett bevezetve, hogy egyáltalán a 10 órán felüli részt elszámolják, így ha 9.5-ra jött ki az aznapi etap, akkor csak az alapfizut kaptad.

    Aztán aki ezt szóvátette, az ellen egyből indult a mobbing a kínaiaktól, hogy sokat jár a szája és a rendszer ellensége, aztán vagy magától lépett le (a többség), vagy projekt vége után nem tartottak rá igényt.

    Helyettük hozott kínai frissdiplomások nyilván nem kérték számon a magyar MT előírásait.

    Hello IT! Have you tried turning it off and on again?

Új hozzászólás Aktív témák