Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sb

    veterán

    válasz Bandi995 #55 üzenetére

    Igen, itt az arányokkal van a gond.
    Az világos, hogy a denuvo nem egy programindításkori kulcsellenőrzés két IF THEN ággal és utána vége.
    Ha pedig csinál vmit futásidőben akkor erőforrást eszik, tehát lassabb lesz tőle a játék. Én nem gondoltam, hogy ez ekkora rejtély.
    És ez így még logikus is: biztonságosabb lakást akarsz? Felteszel az ajtóra még 3 zárat. Nehezebb/lassabb lesz kezelni 4 kulccsal? Ja. Tök egyértelmű, hogy ára van ennek is.

    A gond az, ha ez nem arányos azzal amit "hoz". Azt meg el kell fogadni, hogy nem a usernek hoz, hanem a készítőnek, de neki erre szüksége van. Viszont ha ettől szar lesz az nem túl szerencsés.
    Az meg főleg, ha eleve szar/lassú/bughalmaz a program, de védelem az meg nagyon kell rá.
    Szvsz itt kell keresni az aránytalanságot és a felháborodás jogos okát.

  • sb

    veterán

    válasz smc #62 üzenetére

    Igen, bár én épp fordítva értettem ezt a részt.
    Ha eleve szar bugos a játék akkor arra kéne erőforrást tenni, hogy ne legyen az, nem a lassítós védelmet applikálgatni. Szerintem ilyen esetben nyílik ki jogosabban a bicska a zsebekben.

    Ha kijön egy fullos, jól futó játék és azon lassít a védelem 1-2%-ot, na bumm. Ez ellen egy szava se lehet senkinek, hogy védik az értékeiket. Ha többet lassít az már szintén gáz, de akkor magukkal csesznek ki mivel egy amúgy jól futó terméküket húzzák le vele.

    De a bugosszarnál az az ember érzése visszakanyarodva a példámhoz, mintha úgy szerelnéd fel otthon/boltodon a hatodik zárat, hogy közben lopott cuccokkal van tele.

Új hozzászólás Aktív témák