Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • cskamacska

    addikt

    válasz ollie #30 üzenetére

    Butaság. Ha 40 ilyen bolt lesz, akkor 40 helyen lesz 60€ induláskor egy AAA játék. :P

    Annak idején tényleg (legalább részben) az üzletláncok hisztije miatt nem lehettek olcsóbbak a digitálisan terjesztett játékok, de ebbe a kiadók annyira belekényelmesedtek, hogy most már sehol nem engedik olcsóbban adni a játékaikat. Ha valahol szokásostól eltérő akció van, vagy pár euróval állandóan olcsóbb a játék, ott a bolt a saját hasznába harap bele hogy vevőket szerezzen, esetleg valami exkluzivitási szerződést boltoltak a kiadóval mint a WB Games és a Fanatical esetében sejthető. Amit egyébként az Epic is reklámoz, de nem a vevők, hanem a kiadók felé, megelégszenek ők a szokásos kulcs felével is csak ugyan vigyenek hozzájuk játékokat, légyszi, légyszi, légyszi! :D

    Hogy ebből hogyan fognak ők mint bolt -10%, -20%-os engedményeket adni amihez a vásárlók hozzá vannak szokva, az még rejtély. :U

    [ Szerkesztve ]

    "Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"

  • #54072192

    törölt tag

    válasz ollie #30 üzenetére

    Régen is 60 dollár volt egy játék, ma is az. Olyant is olvasni (nem tudom, hogy ki nyilatkozta, talán az EA vagy a Ubisoft), hogy a sok mikrotranzakció azért kerül a teljes árú játékokba, mert egyébként jóval drágábban kellene adniuk őket. Biztosan nem lesz olyan, hogy a következő Tomb Raider a Steamen $60 lesz, EGS-en meg $49,99. Például Uplay-en sem olcsóbbak az Ubi játékai.
    A verseny arra lesz jó, hogy fejlődjenek a kliensek és több szolgáltatás legyen (pl. mindenhol lesz refund). Az emberek hajlandóak 60 eurót adni egy játékért megjelenéskor, akkor kiadóként mit teszel? Megtartasz 42 eurót a 30% után, vagy mondjuk ~53 eurót az Epicnél, és az alapáron nem változtatsz?

Új hozzászólás Aktív témák