Új hozzászólás Aktív témák
-
Én értem amit írsz. De még ez esetben is az igazságügyi szakértő véleménye lesz a mértékadó egy bírósági ügy esetén. Nagyon nem mindegy mekkora volt a távolság az ütközéskor a kereszteződéstől. Ha az elsőbbséggel rendelkező jármű sebessége jelentősen haladta meg a megengedett sebességet, akkor infimum megosztott a baleset felelőssége.
Sok helyen fordulhat elő, hogy a kereszteződés közvetlenül kanyar után van. Ez esetben az útszakasz beláthatatlansága okán moderálják az amúgy elsőbbséggel rendelkező járművek sebességét. Baleset megelőzés a cél. Nyilván egyedi esetekben komoly problémát jelenthet a felelősség megállapítása. De ez nem befolyásolja a helyzet alapértelmezését. A ráfutásos balesetek esetében a hátsó jármű a hibás. Nem érdeke az államigazgatásnak és a biztosítóknak, hogy kis koccanásokból éveken átnyúló pereskedés keletkezzen.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
Új hozzászólás Aktív témák
- Mini-ITX
- Villanyszerelés
- Háztartási gépek
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- E-roller topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen