Új hozzászólás Aktív témák
-
big-J
őstag
válasz
Akasztott #1017 üzenetére
A cellakon semmit sem kell varialni. Mj1-nek 10A a max, 11 parhuzamusan azt jelenti, hogy 110A, de ezek nem szigoru ertekek, egy 100A bms jo lenne maxnak, de ehhez minden forrasztas a cellak felol es zsinor akkora kell legyen, hogy ezt birjak, es ez jo esellyel nincs igy. 100A bluetooth bms: [link]
Amugy ha csak elore vennel meg egy motort, nem kellene vezerlot venned, es a regit is meghagyhatnad, ahogy van. Egy jo 100A-s vezerlo amugy is ~$200 korul van itthon. Igy eleg lenne csak a vezerlot es a motort megvenned, talan jobb arat kapnal. Illetve nem tudom, hogy vagy ezekkel a motor belsokkel, talan azt is fel tudnad hasznalni. A kisebb kerek meret miatt meg ugyanaz a sebessegu motor is jobban huzna.
Egy ilyen csati megoldas pl a xt150-es, egyesevel vannak, igy lehet 2-ot vagy 3-mat felhasznalni kozuluk. En kivettem a csatlakozot es direktbe forrasztottam a vezerlobol a motorra a zsinorokat.
Amugy ha csak ritkan van hegymenetre szukseged, a pedalozas lenne a legegyszerubb modszer.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
lo Bevezetés az e-bike-ok, a pedelec-ek, a tuning pedelec-ek és az S-pedelec-ek titkos világába.