Új hozzászólás Aktív témák

  • MaCS_70

    félisten

    válasz pengwin #91 üzenetére

    "Én gyalogolok, kerékpározok és tömegközlekedek, és nagyon ijesztő, hogy hányan lelkesednek itt az olyan sumákságok iránt, mint pl. a gyári leszabályozás kiütése vagy a robogók, kismotorok teljesítménynövelése."

    De nem vezetsz segédmotoros kerékpárt, így van egy sajnos megalapozatlan véleményed, ami alapján kritizálsz.

    Ha van ember, aki a gyorshajtás és a nagy teljesítményű járművek ellen van, az én vagyok.

    Van némi tapasztalatom a városi motorosközlekedésről, sőt, motorkerékpáros közlekedésről egy diplomamunkát is volt szerencsém írni.

    A 45 km/órás sebességhatár rettenetesen idejétmúlt. A maga idejében megvolt az oka, de az már régen volt.

    Túlzásnak tartom ugyan a "megölnek 45-tel" és hasonló sirámokat (időnként még manapság is előfordulok a városban egy 40 körül teljesítő robogóval, és ésszel azért lehet vele biztonságosan közlekedni), de tény, hogy ha fel tudod venni a forgalom tempóját, az mindenkinek jobb.

    Egy 60-as végsebesség már éppen megfelelő, némi tartalékkal. Az ilyen teljesítményre tuningolt kismotorok szerintem teljesen rendben vannak, ez még nem száguldozás, hanem kulturált városi közlekedés.

    Az már persze más kérdés, hogy nagyon nem értek egyet azzal, hogy bármilyen motorizált kétkerekűn szerzett igazolás nélkül bárki is vezethessen 25 km/óránál gyorsabb kétkerekű járművet, úgyhogy a B-s jogosítvánnyal kismotorvezetést nagyon nem tartom jó megoldásnak.

    MaCS

    Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!

Új hozzászólás Aktív témák