Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Cifu

    nagyúr

    válasz Ghoosty #21 üzenetére

    "Meg kell nézni a tulajdonságait, utánaolvasni, aztán ha a Technika is megfelel az igényeknek, azt megvenni."

    Ez így tök jó lenne, de sokszor a kisebb gyártók honlapján (ha van egyáltalán) nincs semmi értékelhető információ. Hozzáteszem, nevesebb gyártók esetében sem biztos, hogy pusztán a műszaki adatok alapján te megmondod, hogy az adott TV milyen képminőséget fog nyújtani. Én a mai napig felemlegetem a Samsung esetét az R7x szériás 32, 37 és 40"-os TV-k kapcsán, ahol három eltérő panellel (saját, AUO, CMO) gyártották. A három panel eltérő képminőséget jelentett, de ezt sehol sem írták le, kvázi úgy szivárgott ki a tény. Persze a felhasználó ha nem látja egymás mellett a különböző panellel szerelt, de elméletileg azonos típusjelzésű készülékeket, nem fogja tudna, hogy azonos pénzért eltérő minőséget kap.

    Szóval sok szerencsét ehhez, de kétlem, hogy kivitelezhető...

    Az meg végképp buta feltételezés, hogy ha az egyik termék jó minőségű, akkor azonos logóval egy teljesen más termék is az lesz.

    Pedig a Brand építés erről szól... És ez bizony nagyon is tudatos a gyártók részéről, különben nem lennének márkanevekkel való ügyeskedések, amiről a cikk is szól.

    Senki nem téveszt meg senkit, minden információ elérhető.

    Erre épül az "apróbetűs" rész. Ha nem megtévesztés lenne, akkor az lenne a készülékeken például, hogy Toshiba by Amazon, vagy Philips by Gibson...

    Had adja el, ha már neki nem kell. Senki másnak semmi köze hozzá.

    Az alaptétellel (a tiltás maga hülyeség) egyetértek, de a vevő megtévesztése valahol azért morálisan / etikailag elítélhető, nemde?

    [ Szerkesztve ]

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

Új hozzászólás Aktív témák