Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
CB cikk azt írja 4 képkockát néz visszafelé és a jelenlegit és abból következtet az 5. kockára ( azaz a jelenlegi utánira mozgás adatokat is de az nem a CPU ból származik).
Igen,Nekem kicsit ezért furcsa ez a késleltetésdolog ,mert valójában nem szabadna növekednie ó ettől mert szerintem úgy van ahogy leírtam. Tehát van egy játékod 60 FPS / 30 ms ha ez felmenne 120 FPS re tegyük fel csökenne a késletteés 15 ms -ra
DE ha így van ahogy leírtam feljebb akkor itt annyi történik hogy marad 30 ms 120 FPS nél és nem csökken le. Tehát max az egérnél lehetne észrevenni artifactot meg azt hogy a késleltetés nem követi le a magas FPS számot, de nem romlik.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
eight
senior tag
Elnézést, ha hülyeséget kérdezek, de biztosan interpolációról van szó? Nem lehet hogy nincs benne következő kép és csak az előző kettő és inkább extrapoláció történik az optical flow-val, tehát csak compute, azaz nem kell ahhoz a kockához várni a motortól kapott infóra (pl.: mozgásvektorokra)?
Új hozzászólás Aktív témák
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Mikrotik routerek
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Büszke apukák és anyukák topikja
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- E-book olvasók
- iPad topik
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- További aktív témák...