Új hozzászólás Aktív témák
-
bambano
titán
szerintem érdemes lenne utánaolvasnod a történetnek, mert nagyon nem arról beszélsz, mint ami volt.
a próbapadon *MINDEGYIK* tudta a hivatalos határokat. a fóccvágen is.a bukta akkor keletkezett, mikor mozgólabort csináltak az autókból és kimentek megmérni. ekkor kiderült, hogy utcán gyakorlatilag egy márka autói tudták (ha jól emlékszem, a merci), mindenki másnál sokkal több volt. és erre az induló balhéra borították rá azt, hogy bizonyítékokat adtak elő, hogy a fóccvágen vezetése erről tudott és direkt csinálta. miközben tudni lehet, hogy a többi gyártó vezetése is tudott erről, csak rájuk nem húzták rá a vizes lepedőt.
tehát hogy egyértelmű legyen:
1. a merci kóser
2. az összes többi (-merci) nem kóser
3. az összes többi (-merci -fóccvágen) egyelőre megúszta a szándékosság vádját
4. a fóccvágenre rábizonyították a szándékosságotazt gondolni, hogy egy halom gyártó autóira felrakják ugyanazt a vezérlőszámítógépet ugyanazzal a programmal, akkor az egyik jó lesz, a másik meg nem, helytelen. különösen úgy, hogy a bosch, aki az egészet gyártotta, megfelelően időben értesítette a gyártókat arról, hogy fejlesztési céllal benne van a szoftverben ez a funkció, sorozatgyártásba ne adják.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
válasz Blindmouse #50 üzenetére
Látod leírva hogy miért a Porsche a legjobb? Mert lehet, mondom csak lehet h azért mert nem adtak el belőle annyit mint a következő 5-ből. Tehát a riport minimum torzít.
Azt is meg kell jegyeznem, hogy a listán szereplő össze futás nem hogy nem releváns egy átlag használt autóvásárlónak de kifejezetten félrevezető, mert ugye elég ritka ha valami 100k körül fut 11 évesen.Ha már bele akarsz állni a kocsimba, akkor legalább tudd leírni helyesen h Touareg Nem mellesleg, bármikor állok egy megbízhatósági teszt elé: te fizeted a nyálat, és azonnal indulhatunk Londonba és vissza akár többször is, garantálom egyszer sem fog megállni alattunk a kötelező szervizen kívül.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Blindmouse
senior tag
Nem úgy volt, hogy el kellett adni, mert szétesett, és nem volt pénz az alkatrészre?
Amúgy fenéket fogom az benyát/dízelt fizetni neked londonig, egy úton többet fogyaszt a kocsid mint amennyit az enyémet használom három hónap alatt. Úgy hogy napi 50-et vezetek városi forgalomban.3440x1400@120Hz #ultrawidemasterrace #gloriouspcgamingrace
-
nemlehet
őstag
Akármilyen meglepő a többség nem használja évi 20k km-nél többet a kocsiját, sőt sokszor a 15k sincs meg. Nem mindenki ingázik több száz km-et még a németeknél sem. Rengeteg autót azért tartanak, hogy anyuci tudja szállítgatni a gyerekeket oviba-bölcsibe, ergó megy napi max 10 km-t heti 5 nap meg talán évi 2x egy hosszabb utat. Akkor az 20 (nap)x10 (km)x12 (hónap)=2400 km/év. Ezt duplázzuk meg mert ki tudja hova kellhet még menni az 4800. Adjuk hozzá évi 2 nyaralást 2000 km. Az 6800. 10 évre az 68.000 km.
Szóval ne magadból indulj ki feltétlenül. Ezek a kocsik nem fognak megjelenni a használt piacon, hiszen az alacsony futásteljesítmény miatt 10 évesen is használják őket (igen, nyugaton is) vagy családon belül adják tovább bagóért. (UK-ben pl ez jellemző).
Nokia 3310->3410->3100->6500 Slide(RiP Nokia)->Acer Liquid Metal ->Xiaomi Hongmi-> Xiaomi Redmi Note 3
-
"Szoval azt mondod, hogy a 2000 utan gyartott mercik,fordok,opelek ugyanolyan megbizhatoak,mint a regebbiek ?"
Nem!
Megbízhatóbbnak kell lenniük. Egyre nagyobb követelményeket állít az EU, a forgalomba hozható járművekkel szemben.
Német példánál maradva, az ország gépjármű állománya folyamatosan öregszik, mert egyre idősebb korban jelentkeznek a nagyjavítással járó problémák.
Ma már környezetvédelmi zónák kialakítása és növelése generálja legjobban a járművek cseréjét.Nem vicc, komoly.
Az Euro5 motorok ötszörösen lépik át a nitrogén oxidok megengedett határértékét a valós közlekedésben.
Az Euro6 motorok, a számozáshoz híven, hatszorosan.Ez is azt mutatja, hogy a gyártók elé olyan követelményeket támasztanak, amit nem vagy csak nagyon drágán tudnak teljesíteni a gyártók.
Az villanykörte sztorival kapcsolatban érdemes utána olvasni, hogy az izzó teljesítménye és várható élettartama milyen arányban áll egymással.
A bekapcsolások száma mennyivel befolyásolja a várható élettartamot.Utána érdemes elgondolkodni, hogy egy max 5W-os vészhelyzeti világítás, ami áramkimaradás esetén is üzemel, mennyire hasonlítható össze egy átlagos háztartási izzólámpával, amit naponta többször kapcsolnak be- és ki.
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
Agostino
addikt
-
kenwood
veterán
válasz Hieronymus #56 üzenetére
ertem. jogos. ha 1-1.5 millio kmt szeretnek menni,mint 124es mercik,melyik 2000 utani modelleket javasolnad ?
Mi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben
-
válasz Blindmouse #54 üzenetére
Mi esett szét? Mikor ?! Hol?!?! Ha beltéri szellőző rács kopott v pattant műanyagjaira gondolsz, akkor - gondolom ebben egyetérthetünk - nem tekintem az autó műszaki állapotában olyan törésnek, ami miatt megállna.
(#55) nemlehet: akkor megint ott vagyunk hogy olyasmi miatt megy az ajvékolás, aminek a megbízhatósághoz csak akkor van köze, ha valós üzemeltetési feltételeket veszünk alapul. Mert ugye vélem, nem a 100k km alatti 2-3 hibába belefutó ember kezdi el verni a tam-tamot, hanem az akinek a kocsi értékét rá kell locsolnia egy vélt 150k-t futott autóra.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Majd megmondom, ha találok olyan 2000 utáni mercit, ami lement már 1.5 millió kilométert.
Évi 100 ezer kilométer számolva, nagyjából most kell ebbe a kategória jutnia az első szériákba eső járműveknek.
(Ja, hogy ennyit még a németek se tesznek évente az autóikba. Várnod kell még egy keveset a válaszra.)Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
dabadab
titán
"ha 1-1.5 millio kmt szeretnek menni,mint 124es mercik"
Nem akarlak kiábrándítani, de alapvetően azok se mentek annyit, csak a nagy gyártási szórás miatt volt egy-két olyan darab.
TV-s Totalcarban volt magyar Peugeot 407, egymillio km-rel.[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
Rive
veterán
Te tudod rosszul.
A teszteket nem definiálják valós üzemre, az, hogy 'utcán nem tudja' egészen egyszerűen értelmetlen állítás.
A tesztek annyit írtak elő, hogy utcai beállítások mellett mit kell hozni a próbapadon.
A WW nem az utcai beállításokkal nyomta a próbapadon.
Ennyi./// Nekünk nem Mohács, de Hofi kell! /// Szíriusziak menjetek haza!!!
-
-
bambano
titán
az igaz, hogy a teszteket nem definiálják valós üzemre, de ez nem jelent semmit.
a kibocsátási normákat viszont valós üzemre definiálják.
a probléma az, hogy azt hitték, az ehhez meghatározott nedc ciklussal ezt rendesen lehet mérni.
az élet bebizonyította, hogy nem.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Blindmouse
senior tag
Mittudomén, letörölted az autós topicjaidat. Amire emlékszem, abból annyi szűrődik le, hogy vettél valami batár VW-t amit el kellett adni mert nem volt rá lovetta. Annyira azért nem vagy érdekes hogy meg is jegyezzem.
3440x1400@120Hz #ultrawidemasterrace #gloriouspcgamingrace
-
Rive
veterán
-
bambano
titán
lesz valamiféle? te például nem tudsz róla, hogy a magyar rendőrség rendszeresen mér utcán autókat?
nekem pl. egy szivargyújtó aljzatba dugható usb-s töltőm lett, mert pedagógiai célból ilyet osztogattak mindenkinek, akinek az autója megfelelt a mérésen.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Blindmouse
senior tag
Igazából a probléma abból lett, hogy a kocsi mérte, hogy próbapadon van-e vagy sem, és aszerint állította a szoftvert. A teszt ciklusban volt ilyen " gyorsíts 0-ról 60 ra 5 másodperc alatt vezess 500 métert" és hasonlók. Feltették a tesztpadra, kocsi látta hogy csak két kerék forog, bekapcsolta a környezetkímélő módot. A baj, hogy szándékosan csaltak. Kivitték a kocsit a pályára, megcsinálták tökugyanazt a tesztet, a kocsi átlépi a környezeti normát. Nem kicsit, a határérték 40x-esét produkálják.
A legnagyobb baj, hogy fel lehetett újítani az autókat úgy, hogy betartsák a normát.3440x1400@120Hz #ultrawidemasterrace #gloriouspcgamingrace
-
Rive
veterán
Rohadtul nem vagy képben...
Tiszta hülyék ezek a
rómaiakEU naffejűek, a sok tesztciklus meg izémicsoda helyett csak kölcsönözniük kellett volna egy magyar rendőrtJobb (kevésbé égő és fájdalmas) lenne, ha ettől a témakörtől tartózkodnál.
/// Nekünk nem Mohács, de Hofi kell! /// Szíriusziak menjetek haza!!!
-
bambano
titán
válasz Blindmouse #74 üzenetére
itt több probléma volt egyszerre.
az első, hogy az eu okosai azt hitték, a nedc ciklus alkalmas a valós élet szimulálására.
a második, amit te is írtál, hogy a motor figyelte, hogy tesztelik-e éppen vagy nem.
a harmadik, hogy ez napvilágra került (ez főleg a fóccvágennek probléma )tehát nem csak az a baj szerintem, hogy kijátszották a mérést, hanem az is a baj, hogy az ellenőrzési módszerük akkor is ótvar lett volna, ha nem játsszák ki.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
"Rohadtul nem vagy képben...": ahha.
ennek: #69 "A kibocsátási normákat a tesztciklusra definiálják." fuss neki mégegyszer, mert ez tévedés.
"Jobb (kevésbé égő és fájdalmas) lenne, ha ettől a témakörtől tartózkodnál.": Jobb (kevésbé égő és fájdalmas) lenne, ha ettől a témakörtől tartózkodnál.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Elméletileg nem kell az egyes járműveket ellenőrizni.
A motorok típus engedélyének kiadásakor nem csak tesztpadon, hanem valós forgalmi körülmények közötti ellenőrzése megoldja a gondot. (A teherjárművek esetében már ma is valós helyzetben tesztelnek.)
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
Blindmouse
senior tag
válasz Hieronymus #78 üzenetére
Ehhez képest műszaki vizsgánál ráteszik a kocsira itt a káros-anyag kibocsájtás mérőt (tesztpadon van). 5 év feletti autóknál évente.
3440x1400@120Hz #ultrawidemasterrace #gloriouspcgamingrace
-
Rive
veterán
válasz Blindmouse #79 üzenetére
Az, hogy tesztpadon van, nem azt jelenti, hogy tesztciklust mérnek. Totál más, még a témakör se stimmel.
/// Nekünk nem Mohács, de Hofi kell! /// Szíriusziak menjetek haza!!!
-
válasz Blindmouse #79 üzenetére
Az egy másik történet.
A műszaki vizsga a jármű aktuális állapotát vizsgálja. Nyilván nincs lehetőség kivinni az utcára letesztelni élesben a szennyezőanyag kibocsájtást.
Az újabb modellek esetében, jellemzően a 2010 utáni évjáratoknál, a TÜV, csak a jármű számítógépéből olvassa ki az adatokat.Van nekem egy linkem számodra, gondolom tetszeni fog.
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
-
#56573440
törölt tag
válasz Blindmouse #28 üzenetére
" Pl a Corollából eladtak összesen 40 miliót, így a fejlesztési költség annyi fele oszlik, a BMW 3-as szériából meg 3 miliót. Melyikhez lesz szerinted drágább az alkatrész?"
Kihagyod a képletből hogy az egyiken marginális haszon van, a másikon meg azért tetemes volt van és lesz is. Az alkatrész egészen más téma is egyébként, amiből sok van ahhoz mindig lesz lopott vagyis bocsi bontós cucc, meg 10-20 gyártó ráfekszik az utángyártott piacra, aztán töredék áron kapsz mindent. Bimmert is lehet olcsón szervizelni közel gyári specifikus alkatrészekkel, nem feltétlenül kell a gatyádat letolni a számla láttán. Bár én inkább megveszem bele a frankót...
Kiégett ledes menetfényt láttam már, igazából nem a led halt el hanem mögötte a panel, de teljesen mindegy mert ott is egy cikkszám volt, A lámpa. Ahogy láttam már infinity-t is 4+ literes benzinest motorcserére futni 6-8 hónaposan. So what?
-
bambano leírta. A tesztciklust a valós működési körülményeket modellezni hozták létre. Ennyi, de ezt magad is elismered itt.
(#68) Blindmouse: tehát összegezve:
-1 olvastad az autós bejegyzéseimet.
-2 annyira nem maradt meg benned -mert nem érdekelt.
-3 de azért a homályos emlékeid és a számodra különben sem érdeklődésre okot adó téma ellenére, csak írod a butaságokat.Segítek. Megvan. El akartam adni, mert a munkám nem az elvártnak megfelelően alakult. Senkit nem érdekelt az én feltételeim szerint, így marad. Közben csináltattam benne pár apróságot (pl váltóolaj cserét, meg ilyen és ehhez hasonló filléres semmiségeket), és mentem vele közel 20k km-t, megállás nélkül. Az esztétikai kihívások még megvannak rajta (csak hogy legyen miért leszarozni ; ) ), de bármikor bárhova elvisz csak legyen közben tankstelle.
Törölni a vele kapcsolatos bejegyzéseket, meg pont emiatt a viselkedés miatt töröltem. Egyre többen vannak akik mindenhez IS értenek, és rajtuk van a közlési kényszer még ha butaságot is beszélnek - közben meg csak irigyek. A vicces a sztoriban, hogy van itt a ph-n egy SUV os réteg aki mind használt sz@rt vett és tart fenn csak rejtöcködnek az ilyen mentalitás miatt.
Részemről szeretlek, becsüllek és itt álljunk meghttps://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Stanlee
őstag
válasz Hieronymus #56 üzenetére
Az atlag nemet auto kora furcsa mod a 2006-2010-es idoszakban stagnalt 8 ev tajekan es 2011 ota minden evben toretlenul novekszik kb. 0,2 evvel. En ebbol nem azt vonom le, hogy annyival jobbak az autok, hogy tobbi deig lehet oket hasznalni, hanem azt, hogy az auto vasarlasi szokasok valtoztak meg - de ne legyen igazam.
A mostani fiatal generacionak megvaltoztak az autohasznalati szokasai. A tobbseg probal a munkahelyehez kozel lakni es tomegkozlekedest hasznalni.
A videken elok meg azert tartjak addig az autot amig lehet, mert a napi 25-50 km-hez nem kell a legujjabb auto es egy csaladban mondjuk 2 vagy tobb auto fenntartasa nagyon megterheli a kasszat. Igy ott sporolnak ahol tudnak, es ez azt jelenti, hogy nem vesznek uj autot, hanem akkor adjak csak el, amikor az utolso nagy javitas koltsege gazdasagi totalkart okoz
Akik csak a hetvegi kiruccanas miatt tartottak autot es varosban laknak, ott van a carsharing es autokolcsonzes. A nyari utazast is egyre tobben mar kolcsonzott autoval oldjak meg, nem pedig a sajattal.
Az idosebb generacioknak sincs mar annyi penzuk, hogy rendszeresen csereljenek, igazabopl nem selling point az oregeknek a sok kutyu es bimbamolo cucc az autokban.
Azt sem szabad elhanyagolni, hogy egyre tobben elnek keves penzbol, megjelent ugye egy uj szegeny tarsadalmi reteg is az elmult evekben akik felszippantjak a hasznat verdakat es ok is addig fogjak ezeket tartani, amig gurul a szeker.
“Never run after a bus or a stock. Just be patient – the next one will come along for sure.” - André Kostolany
-
Ne feszülj bele: egyetértünk h nem értünk egyet.
2All:
http://index.hu/gazdasag/2017/05/23/nemet_rendor_daimler/https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Nem csak ez a szempont. Ha visszaváltanak, vagy taplógázt adnak, akkor a nagyon hirtelen jövő nyomaték megviseli a váltót meg a mindent is. Az is szempont volt h komfortos legyen (ne rázkódjon a vezető, mert milyen ciki már egy upper class-ban).
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Kisgépkezelő
senior tag
Visszatérve a kettős tömegű lendkerekek témájára, én egyáltalán nem tartom lehetetlennek, hogy tényleg baromi sokba kerüljön legyártani egy ilyen alkatrészt. Laikusként sokszor nem érti az ember, hogy mi kerül annyiba valamin, mikor csak egy darab vas, de elég komolyan függ a készermék ára attól, hogy milyen anyagminőséget, felületi érdességet és méret/alakhibát enged meg a műszaki rajz. Egy két jel eldönti, hogy egy sima furatot fél perc alatt kiböksz egy ilyen vackon, vagy három darabja 100+ milliós gépen készül egy óra alatt, hogy aztán még drágább gépeken egyenként ellenőrizzék őket mielőtt összeszerelnék. Nem mondom, hogy biztosan ilyen alkatrész a kettős tömegű (ahhoz látni kéne a rajzát és a többi technológiai adatot), de egy ideje dolgozom már a járműiparban és vannak olyan "vasak", hogy az embernek kikerekedik a szeme ha meglátja az árát.
-
válasz Kisgépkezelő #91 üzenetére
Ezzel egyetértek. Laikusok számára minden drága, mert fogalmuk sincs, hogy mi kell ahhoz, hogy előállítsák. Pl a számítógéphez itt sokan értenek, és evidens, hogy egy apró processzor simán lehet 100k+.
A tervezett elavulás mondjuk szerintem létezik, csak nem így hívják, valami "nemjuteszembemilyenszó"-optimalizálás a neve. Kb annyi a lényeg, hogy az egymással összefüggő alkatrészek élettartamát egymáshoz igazítják, hogy egyszerre használódjanak el. Ennek az lenne az értelme, hogy ne legyen felesleges fejlesztés, így a termék olcsóbb legyen. Pl hiába örökéletű A alkatrész, hogy ha B csak 3 hónapot bír, s csak egyszerre lehet cserélni a kettőt. Persze a hülye menedzserek miatt áteshetnek a ló túlsó oldalára, amikor lehetetlenül olcsón akarják adni a terméket, emiatt fostrágya minőség az eredmény drágáért. De innen is lehet tovább menni. Pl eleve veszteséggel adják el a terméket, de a szervizköltségből generálnak profitot.
[ Szerkesztve ]
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
bambano
titán
válasz Kisgépkezelő #91 üzenetére
"Laikusként sokszor nem érti az ember, hogy mi kerül annyiba valamin": mondok neked konkrét példát, tavaly kora tavasszal esett meg velem.
az én autómon a vízpumpát nem a vezérműszíj hajtja, ezért nem kötelező cserélni pumpát vezérléscserekor. én szoktam, mert ha 1-2 évre rá tönkremegy a vízpumpa, minek borítsam szét újra az autót.eljött a vezérléscsere ideje. bementem abba a szervizbe, ahova eddig évekig hordtam az autót, korábban márkaszerviz voltak, de leadták a márkát, most már csak szakszerviz és más márkák márkaszervize. Első nekifutásra kaptam a szigorúan vett vezérlésre anyagköltségnek egy 270 ezer forintos árajánlatot, amitől kicsit lef.stam a bokám. meg egy 60k körüli munkadíjat. vízpumpa +56k. ráadásul ezek átmentek trógerbe.
felemeltem a telefont, felhívtam a bátyámat, hogy kérjen már árajánlatot attól a (másik megyében levő) márkaszerviztől, ahova ő hordja az autóját. kaptam is: 330k-t + munkadíj.
ezek után kértem haveroktól tippet, hogy mondjanak már rendesen dolgozó szervizt. bevittem a szekeret, megnézték, mondták, hogy ha nem tudom, hogy a generátor bordásszíja mikor volt cserélve, akkor nem volt, cseréljük már azt is, meg erőltettem a vízpumpát. egy nap alatt megcsinálták, 120k-t fizettem az anyagért, gyári minőségűt, meg 35k munkadíjat.
ennyi adat alapján te meg tudod állapítani, hogy a márkaszervizes árak túl magasak? én speciel sűrűn emlegettem a nőági felmenőiket, mint ősi foglalkozásban átlagon felül érdekelteket.
más: fent emlegetett szervizben egyszer elrontották az árajánlatot, amiből veszekedés lett. a vita alatt a szervizvezető elköpte, hogy mennyiért szerzik be az alkatrészt. miután a linuxon van számológép program, képes voltam kiszámolni az árrésüket: 90% jött ki. ekkor már a bárcás jelzőt is emlegettem, nehogy már egy lendkerék eladási árából 220 ezer forintot tegyen ki az, hogy rendelésre megszerzik úgy, hogy előleget is én adom, tehát semmilyen anyagi kockázatuk nincs. Ezek nagyobb rablók, mint a bankok.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
"egymással összefüggő alkatrészek élettartamát egymáshoz igazítják": példák:
az én autómban a féltengely két féltengely-csuklóból meg a közöttük levő tengelyből áll. a két végén a csonkok elvileg elromolhatnak, mert ha durván vezetsz, le lehet róluk marni a fogazást. a csuklókat is le lehet amortizálódni, le is szoktak normál üzemben is. viszont az a vasdarab, ami a két csukló között van, az kb. a nap szupernovává válásáig egy vasdarab marad. mégis csak egyben tudod megvenni márkaszervizben, pedig szerelhető alkatrész. ha kifogsz egy normális szervizt, ők hajlandóak megvenni külön a csuklót, szétszedni, rátenni az újat és összerakni. 220 rugó az új féltengely, 50-80k között megkapod a cserélős módszerrel, szintén új állapotban.más: az automata klíma a befújó ventillátorok fordulatszámát digitálisan, egy teljesítménypanelen keresztül vezérli. van rajta vagy4-5 teljesítmény-fet vagy valami hasonló nagyon bonyolult cucc. cseréje 90k+munkadíj. miért?
más2: a kormányon van egy cim modul, ami többek között a kapcsolókat kezeli. új ára 200-300k között van. annyira gyakran elromlik, hogy van már cég, ami ennek a felújítására szakosodott, 90k-ért.
haver szétszedte, kicserélte benne a kondikat, azóta jó. nagyságrendileg 2000 forintos anyagköltség, meg mivel haver, nekem nem számolt munkadíjat.szóval a mai szerviz az csak sima bankrablás.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
footy
addikt
Messze nem csak kényelmi , hiszen a váltót magát is tehermentesíti a hirtelen nagy nyomaték és rázkódás alól.
Mar a kettostomegu buzeria elott is voltak eros/turbos autok azokhoz tudtak megfelelo valtot meretezni, akkor ez most miertnem megyne menne?Az en G6-omban nincsen kettostomegu(gyarilag) es semmilyen hatranyat nem erzem. Sot a gazreakcio jobb mint egy 2tomeguvel szerelt autoban.
[ Szerkesztve ]
-
Volt. Csak akkor még N csoportos volt az autó ha 200 LE feletti volt és olyan kuplungot raktak bele h belerohadt az ember lába amíg kinyomta. Ma meg majd minden kocsi tud ennyit, és hát a váltók fokozatai is kicsit megszaporodtak.
Anno az alfáimmal gyűlöltem Pöstre menni, mert ha dugó volt, a frissen cserélt kuplunggal is elintéztem a Schwarzenegger szégyenítő lábat egy órás dugó végére.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
footy
addikt
Mondom, az enyémben nincs 2tömegű és semmi problémát nem tapasztalok amiket írsz. A kuplung ugyanolyan könnyedén működik mint a 2tömegűs változatban. A váltó sem halt még meg és a főtengely sem nyíródott el a lökésszerű nyomatéktól. Minimális különbség az 1500 alatti fordulatszámtartományban van, ahol valamivel több rezgést érezni mint a 2 tömegűvel szerelt változatban.
Ez a különbség viszont elenyésző és az 1500as fordulat alatti használat egyébként is megöli a kettőstömegűt relatíve hamar, szóval így megint csak a szarnak egy pofon.ui:
Én kipróbáltam mindkét változatot(G6-ból) úgyhogy a pont a saját tapasztalataim miatt engem nem győz meg senki arról hogy a kettőstömegű egy nélkülözhetetlen alkatrész lenne.ui.2:
A Golfban 233e km van szóval még azt sem lehet mondani, hogy "majd ha benne lesz a futásteljesítmény"
Már benne van[ Szerkesztve ]
-
-
-
footy
addikt
A kettőstömegűvel szerelt változat ugyanannyi lóerős. Nincs rá értelmes indok miért kellene beépíteni.
Hagyományos automata váltóknál sincsen kettőstömegű. Oké a nagy nyomatékotcsúcsot elkeni a váltó működéséből adódóan a folyadék(ATF),de a rezgések (már ha lennének) a váltó házán átjutnának.
Normális váltó/motor bakolással illetve automat(wandler) váltó alkalmazásával semmi szükség nem lenne kettőstömegű lendkerékre. Ez csak egy újabb alkatrész az eldobható autók irányába.
Remélem hamarosan megfizethetőek lesznek az elektromos autók és nem kell többé dieselt használnom.[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
"Csodás technikai fejlődés, vagy világméretű szpatás? Te mit gondolsz?"
Kopó alkatrész, ennyi.
Blindmouse: úr isten ember...
[ Szerkesztve ]
-
carr
őstag
Amikor egy cég (jelen esetben szórakoztatóipari gyártó (kék ég a magyar neve fordításban) azért alkalmaz anyagmérnököt, hogy az kiszámolja neki, melyik alkatrész milyen komponensekből álljon, hogy mondjuk max 3 nagyon max 4 év működési időt bírjon ki. Valamint, több tényezőt figyelembe véve ezt legyártatja, és mikor a minőségbiztosítási mérnök (barát) szól a belső vezetésnek, hogy ehhez ő nem adja a nevét, akkor elköszönnek tőle.
Aggódásra ad okot, hogy ez a titkolt jelenség valóban létezik.
Villanykörte összeesküvés 1920as évek válságának okán. ha jól tévedek. (?)360+Mindenkit szeress,ne sokban bízz,Ne bánts senkit,ellenséged inkább féljen,Minthogy legyőzd,barátodat szívedre rejtsd,Szidjanak hallgatásért,ne beszédért.
-
Rive
veterán
....csak egy újabb alkatrész az eldobható autók irányába. ... Remélem hamarosan megfizethetőek lesznek az elektromos autók...
Előre kíváncsi vagyok mi lesz az aktuális konteo majdan az autó értékével vetekedő áru akkupakkok <10 év alatti használhatatlanná öregedésével kapcsolatban...
/// Nekünk nem Mohács, de Hofi kell! /// Szíriusziak menjetek haza!!!
-
#90088192
törölt tag
Azt hiszem a marketing mindent vitt
A jármú(gépkocsi) elsődleges feladata A-ból B-be eljutni.
Ergo kiválasztásának elsődleges szempontja a műszaki tartalom megbízhatóság szempontjából. Ez szigorúan a cél és az eredeti ötlet figyelembe vétele. A Közlekedési szabályok úgy vannak megalkotva, hogy balesetek csak műszaki hibából jelentkezhetnek, ha mindenki betartja a szabályokat(meg egy két emberre jellemző egészségügyi probléma, de ugye az mar a szabályba van foglalva, hogy olyan állapotban kell lenni, hogy az ne okozzon problémát). Mivel a műszaki tartalom a főszempont így, nem lesz baleset, így mindegy mekkora az autó és így tovább. A következő szempont a vezető kényelme, ami ugye az idő előtti kifáradást előzi meg, vagy fordítva, ha nem kényelmes több pihenőt kell tartani.Na én így vettem autót, vagyis kb $1800 volt meg $1000 ami kellett rá. És volt egy megbízható kényelmes autóm, ami semmit nem ért a piac szamara, de nekem 100%-ban megfelelt, mert teljesítette a fenti követelményeket.
Ergo ami nektek semmit sem ér az Nekem mindent megér, és ami nektek mindent megér az nekem semmit sem ér -
Eastman
őstag
https://logout.hu/tema/re_gerincserv_muteti_kezelese/keres.php?suser=Eastman ⮞ Műtét nélkül is lehet megoldás...
Új hozzászólás Aktív témák
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- További aktív témák...
- 1151 V2 CPU-k / I5-8500 / I5-8400 / BESZÁMÍTOK!
- Intel i5-10400 hatmagos processzor + doboz + gyári új hűtő
- Nintendo Switch játékok (ง '-' )ง Budapest Nyugatinál
- Fekete Sony PlayStation 5 Cover (Lemezes változat)
- Samsung Galaxy S23 Ultra 5G 256GB Dual SIM Phantom Black Gyárilag független Csere/beszámítás is!