Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #56573440

    törölt tag

    Nem évekre terveznek még mindig. Futásteljesítményre is elég nehéz, mert rohadtul nem mindegy hogy ki használja, hogy és hol. Egy modernebb dízel is elfut irdatlan sokat, de simán letérdel ha folyamatosan városban alacsony fordulaton dugózva vagy hidegen kényeztetik, forró turbó alól kirúgják a motort, etc.

    Egyébként meg a környezetemben csak azt látom, hogy az új is elromlik, pl a családban elég rég csak új kocsik vannak, a márkaszervizben hagyott összegeket elnézve inkább kettőstömeget cserélnék mint ott évente olajat, és akkor hol van még az a pár apróság amit nem fed a garancia, pl futómű, hogy a casco-ról ne is beszéljünk...

    Mindig megy a nyígás, hogy jaj hát meghalt a dízelemben a turbó, a kettőstömeg, a befecskendező, a magas nyomású szivattyú, pedig alig 120k km-el vettem 8 évesen német nyugdíjastól. Hogy 300+ van valójában benne, és ennek megfelelően kéne karban tartani, és úgy alapvetően kezelni a tényt, hogy ez egy használt autó, ami nem levegővel megy, és jellemzően kopó-fogyó alkatrészek végtelen egyvelege... És nem a sarki Pistával dolgoztatunk, akinek a telephelyén a swinttől az f30-as bimmerig minden van...

    Egyébként ha már nyígás akkor nem olyanok miatt kéne ami tény és nem összeesküvés elmélet? Ezek pl nem mai darabok már jellemzően, de az újaknál is tudnak irdatlan meredek dolgokat alkotni a mérnökök.

    A villanykörte meg továbbra is a legnagyobb baromság mint példa.

    [ Szerkesztve ]

  • #56573440

    törölt tag

    válasz Blindmouse #17 üzenetére

    "Igaz, vehetett volna Volvo-t ami ugyanúgy Diesel D5-ös motorral, ami ha elviszed szervízbe, akkor kimegy a világból."

    Ha elviszed a szervizbe rendesen, és nem a viccnek szánt 30k km-es olajcsere periódusra, rendesen kap üzemanyagszűrőt és mindent amit előírnak, normálisan van használva, akkor a legtöbb autó elég sokáig elmegy. Nem kell ehhez Volvónak lenni... Extra ponttért akkor azt kérdezném hogy a Toyota és a Volvó annyira jófej hogy nem alkatrészből él? Mert egy Yaris-on kétlem hogy a világ hasznát realizálná bárki... Meg ugye a márkaszervizek azért is olyan nagyon olcsó helyek, mert csak.

    Az izzóhoz meg: én inkább attól fosnék hogy valami barom egy parkolóban belém tolat, és bereped a plexi. Onnantól kuka. Bár ha épp egy 30-50 millás verdát pengettem volna ki, akkor egy multibeam led csodára felköhögök 100k-t a 10% -os önrészre casco-hoz valahogy. BTW szinte mindegy hogy mit csinálsz, ezek az új CAN buszos csodák lehet ledes vagy bármilyen előbb utóbb vagy koccból vagy rádtolatásból vagy mattulástól vagy mástól kukásak lesznek, viszont olcsóbbak tuti nem...

    Aki nem tud ilyen árú autónál kiköhögni egy casco-t vagy az 1-2 misit, az vegyen új Ignis-t, vagy használtat. Vagy gördeszkát.

    A led meg papíron örök élet ahogy már írták is... Szinte...

    [ Szerkesztve ]

  • #56573440

    törölt tag

    válasz Blindmouse #28 üzenetére

    " Pl a Corollából eladtak összesen 40 miliót, így a fejlesztési költség annyi fele oszlik, a BMW 3-as szériából meg 3 miliót. Melyikhez lesz szerinted drágább az alkatrész?"

    Kihagyod a képletből hogy az egyiken marginális haszon van, a másikon meg azért tetemes volt van és lesz is. Az alkatrész egészen más téma is egyébként, amiből sok van ahhoz mindig lesz lopott vagyis bocsi bontós cucc, meg 10-20 gyártó ráfekszik az utángyártott piacra, aztán töredék áron kapsz mindent. Bimmert is lehet olcsón szervizelni közel gyári specifikus alkatrészekkel, nem feltétlenül kell a gatyádat letolni a számla láttán. Bár én inkább megveszem bele a frankót...

    Kiégett ledes menetfényt láttam már, igazából nem a led halt el hanem mögötte a panel, de teljesen mindegy mert ott is egy cikkszám volt, A lámpa. Ahogy láttam már infinity-t is 4+ literes benzinest motorcserére futni 6-8 hónaposan. So what?

Új hozzászólás Aktív témák