Új hozzászólás Aktív témák
-
Blindmouse
senior tag
TDI-ben van kettőstömegű. TDI rossz, értem? Le lett tesztelve, a 201 fajta 2009-es Euro 5-ös atóból 1 (!) tartotta be a környezeti normát. Évi 40.000 ember hal meg korábban évente amiatt, mert nem tartják be a normát, a legtöbb európában. Szvsz, bontóba kellene az összeset dobni.
Azért romlik el az autó, mert a gyártónak abból van bevétele. Nagyok kicsi a haszonkulcs az új autón, az extrákon és a javításon van a bevétel. Egy Teslában a kocsi árának negyede az ajtó cseréje. Semmi nem fog elromlani benne. Ha elviszed szervízbe, akkor újratöltik az ablaklemosót és kicserélik a légszűrőt. Ha meg beléd jönnek és cserélni kell az első ajtót, az 5 millió.
Az újabb mercikben LED-es lámpa van. Sosem fog kiégni, előbb kopik el a főtengely a kocsikban. De hát ugye ebből nincs bevétel. Ezért beforrasztottak egy égőt a LED-es lámpába. Nem lehet cserélni, csak eggyütt az egészet. Nem lehet bontóból venni, mert speciális CAN busz cím van beprogramozva, a bontott alkatrész szimplán nem működik. Drága mulatság. Eljön az az idő, hogy egy kiégett lámpa GTK.
Érdekli az embereket? Nem. Mit vesznek? Autókat kettőstömegű lendkerékkel, 5 éves prémium németet. És igen, javítani kell őket. Igaz, vehetett volna Volvo-t ami ugyanúgy Diesel D5-ös motorral, ami ha elviszed szervízbe, akkor kimegy a világból. Kérdezz meg bárkit, mit szeretne? S60 D5 vagy BMW 325D. Mindenki a rossz választ fogja mondani. Vagy legyen új autó, azoknak akik megengedhetik maguknak: 5 millióértÉ: Toyota Yaris 1.33 szívó, vagy VW Polo 1.2 TSI. Mindenki a TSI-t fogja venni, mindegyik TSI feladja öt év után a harcot. Komolyan, nagy szerencsénk van, hogy itthon a Suzuki annyira népszerű.
Ez forog az autóvásásárlók fejében: Használt prémium német olcsón. Használt prémium német olcsón. Használt prémium német olcsón. Használt prémium német olcsón. Használt prémium német olcsón.
3440x1400@120Hz #ultrawidemasterrace #gloriouspcgamingrace
-
Blindmouse
senior tag
Nem szaladtak el. Volt autó ami betartja, a baj, hogy a cégek tesznek arra hogy betartsák a normát, mert az olcsóbb. Hogy van az, hogy tudta az autó hogy mérés van, és hirtelen varázsütésre (szoftver) betartotta a normát? És hogy elkezdtek felújított, normának megfelelő autókat adni az USA-ban a kereskedők. Kevesebb lóerővel.
Igen, a D5-ben is van lendkerék, különbség az hogy nem megy tönkre.
3440x1400@120Hz #ultrawidemasterrace #gloriouspcgamingrace
-
Blindmouse
senior tag
És a benzinesek is ugyanúgy pusztulnak el, 5-6 év mulva alkatrészek fele cserére szorul. Amikor egy BMW motorja úgy képes elszállni, hogy szétmegy a hengerek közötti acél, az azért eléggé durva dolog.
Ez a japán autó nem tetszik, ez azért van így, mert az emberek többségének a japán autó az a 15 éves Toyota corolla. Igen, vannak katasztrofálisan designolt autók. ha megnézed a mostani generációt, az eléggé vállalható.blackrulz:
De a toyota is le fog húzni a szervízen. Pl a Corollából eladtak összesen 40 miliót, így a fejlesztési költség annyi fele oszlik, a BMW 3-as szériából meg 3 miliót. Melyikhez lesz szerinted drágább az alkatrész?Igen, a LED kb örök élet. Ha megnézed nem teljes fényerőn van használva, PWM-el hajtják. Ezért villog a lassított felvételeken a fényszóró. Nézz meg egy Top gear részt. Utánnaállítják a fényerőt a szervízben, arról nem beszélve, hogy rendesen meg van tervezve a hűtése. Az üzemideje egy LED-nek az olyan 20.000-50.000 óra között van 70%-os fényerőre. Ha átlag 40-el mész, az egy milió kilóméter, és utánna elkezd csökkenni a fényerő.
3440x1400@120Hz #ultrawidemasterrace #gloriouspcgamingrace
-
Blindmouse
senior tag
Vicces, mert a szőnyeg velem is megesett. Nyomtam egy padlógázt, ottmaradt a pedál. Nyomtam egy féket, elkezdett lassulni az autó. Üresbe tettem, megigazítottam a szőnyeget, következő szervívnél ingyen, szó nélkül cserélték. Nem volt se dráma, se "imádkoztam a kocsiba" és hasonlók.
http://www.anusedcar.com/index.php/tuv-report-year-age/2017-10-11/576
Ha pl a Toyota annyira megbízhatatlan lenne, mond már meg, hogy a Német TÜV szerint hogy került az összes tesztelt autójuk az első 10-be?3440x1400@120Hz #ultrawidemasterrace #gloriouspcgamingrace
-
Blindmouse
senior tag
Az sincs benne mennyi az alkatrész. A TÜV report valami 9 millió autó megvizsgálásával készül. Aki erre képes azt mondani hogy nem számít, annak lehet bármit mondani. Akkor sem hiszi el az igazságot, ha az orra előtt esik szét a tuareg.
3440x1400@120Hz #ultrawidemasterrace #gloriouspcgamingrace
-
Blindmouse
senior tag
Nem úgy volt, hogy el kellett adni, mert szétesett, és nem volt pénz az alkatrészre?
Amúgy fenéket fogom az benyát/dízelt fizetni neked londonig, egy úton többet fogyaszt a kocsid mint amennyit az enyémet használom három hónap alatt. Úgy hogy napi 50-et vezetek városi forgalomban.3440x1400@120Hz #ultrawidemasterrace #gloriouspcgamingrace
-
Blindmouse
senior tag
Mittudomén, letörölted az autós topicjaidat. Amire emlékszem, abból annyi szűrődik le, hogy vettél valami batár VW-t amit el kellett adni mert nem volt rá lovetta. Annyira azért nem vagy érdekes hogy meg is jegyezzem.
3440x1400@120Hz #ultrawidemasterrace #gloriouspcgamingrace
-
Blindmouse
senior tag
Igazából a probléma abból lett, hogy a kocsi mérte, hogy próbapadon van-e vagy sem, és aszerint állította a szoftvert. A teszt ciklusban volt ilyen " gyorsíts 0-ról 60 ra 5 másodperc alatt vezess 500 métert" és hasonlók. Feltették a tesztpadra, kocsi látta hogy csak két kerék forog, bekapcsolta a környezetkímélő módot. A baj, hogy szándékosan csaltak. Kivitték a kocsit a pályára, megcsinálták tökugyanazt a tesztet, a kocsi átlépi a környezeti normát. Nem kicsit, a határérték 40x-esét produkálják.
A legnagyobb baj, hogy fel lehetett újítani az autókat úgy, hogy betartsák a normát.3440x1400@120Hz #ultrawidemasterrace #gloriouspcgamingrace
-
Blindmouse
senior tag
válasz Hieronymus #78 üzenetére
Ehhez képest műszaki vizsgánál ráteszik a kocsira itt a káros-anyag kibocsájtás mérőt (tesztpadon van). 5 év feletti autóknál évente.
3440x1400@120Hz #ultrawidemasterrace #gloriouspcgamingrace