Új hozzászólás Aktív témák
-
DeFranco
nagyúr
akkor a kulcsot pályánként átnevezik kódkártyának, passcode-nak, biztiőr jobbkezének, akárminek.
amúgy piros/kék/sárga és kulcs/koponyakulcs, ott is volt 6 variáció.
a pályák nagy része meg csak korlátozottan volt nevezhető labirintusnak, mai szemmel faék egyszerűségű volt a doom akár egy bulletstormhoz képest is, ami még mindig egy egyszerű rail-fun-shooter.
hangulatban viszont, mint ahogy említettem, simán hozza azt a szintet, mint a szintén nagy kedvenc bulletstorm.
ellentétben a hard resettel, ami egy kiváló játék, a doom abszolút szellemi örököse (csak ott tech környezet van a démonok helyett), hud, életpont, pajzs, titkos helyek, minden, mégsem hozza a doom hangulatvilágát.
van benne félelem, feszültség, nehézség, de mégis valahogy steril, annak ellenére, hogy tud mindent, amit akkor elvártak egy olyan játéktól, ami a nagy ősök szellemét idézi.