Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
-
oriic
HÁZIGAZDA
-
TaS1kaaa
aktív tag
Take all my money I don't care !!
-
CriticalHit
őstag
hiányzik a hangulat, a bizonytalanság és a feszültség, egyszerű csőlövöldének látszik, ami inkább Quake, mint Doom
Yesterday's history, tomorrow's mystery, today's a gift that's why it's called present.
-
félisten
válasz CriticalHit #55 üzenetére
Hát a Doom 3 és a Quake 4 között nem sok különbség volt amúgy sem.
Vissza kell vinnem pár kazettát.
-
[Prolixus]
addikt
Enyhén szólva faszán néz ki. Viszont teljesen én sem ájultam el a bemutatótól. Ha nem lenne odaírva hogy Doom, szerintem feleannyian nem várnák, mint így. Egyszerű szörnylövöldés shooternek tűnik, odabaszós grafikával. Nem várom el persze, hogy olyan korszakalkotó legyen mint a korábbi részek, de valami "extra" azért lehetne benne.
Ami kifejezetten nem tetszett, hogy fegyverváltáskor belassul az idő. Ha vissza akarnak térni a gyökerekhez, ilyenről szó sem lehetne.
[ Szerkesztve ]
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
válasz [Prolixus] #57 üzenetére
Az mondjuk érdekes lenne ha PC-n is ilyen lenne a fegyverváltás. Alap, hogy saját ízlésemnek megelelően bindelem a fegyvereket.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Fred23
nagyúr
válasz CriticalHit #55 üzenetére
Csőlövölde lesz, és azok engem se tudnak lekötni. Viszont ha lesz beépített pályaszerkesztője minden extrával, akkor azért el lehet vele lenni egy darabig. Kérdés, mekkora pályát csinálhatok maximum, milyen a botok A.I.-ja, mennyi mindent alakíthatok, tervezhetek, milyen a fizikája az egésznek.
Úgy tudnék örülni, ha egyszer egy ilyen stílusú játékban is lehetne parkourozni, mint az Assassin's Creed-ekben... -de asszem, erre még várhatok.
-
DeFranco
nagyúr
válasz dergander #14 üzenetére
alapvetően nem vagyok oda a retro játékokért, akár újonnan készült retróhullámra felültetett cuccok, akár régi klasszikusok. nem kötnek le.
a doom 2 viszont számomra is meglepő módon kivétel, pár hete elővettem, azóta is folyamatosan játszom, kiváló arányérzékkel összerakott stílusos játék mai szemmel is, csak éppen kalapáccsal rajzolták a pixeleket ettől még leköt, izgalmas, igazán jó móka és szórakozás így pár évtized távlatából is.
szóval nem biztos, hogy szükség van a mai játékok komplexitására minden esetben, rövid pályás mészosztlősz koncepcióval is lehet élvezhető produktumot csinálni, ha a hangulatot eltalálják hozzá.
-
Metal213
tag
Nekem a látvány bejön, persze, 2015-öt írunk
De maga a hangulat nem...
Aki először játszik majd ezzel nem fogja megtudni mi is (volt anno) a DOOM feeling. Ha meg nekiállsz róla beszélni, elbiccenti a fejét és hülyének néz majd, hogy mi a f..szról beszélsz...és ezt sajnálom a legjobban.
archaic.bandcamp.com
-
Döglött Róka
veterán
válasz SenorGrande #41 üzenetére
Nem bantasbol, de akkor veled van a baj Meg lehet azt szokni, sot. Mar PC-n is azzal tolok minden FPS-t.
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
kriszpontaz
veterán
válasz Döglött Róka #63 üzenetére
Akkor velem is baj van, mert a kontroller FPS-hez számomra használhatatlan, nem is fogom megszokni. Csak figyeld a játékmenetet és azt a marha pontos célzást. Szörnyű.
-
oriic
HÁZIGAZDA
Ezt ne itt srácok ha kérhetem!
Live-Die-Respawn
-
snecy20
veterán
válasz CriticalHit #55 üzenetére
A régi Doom-ok is csőlövoldék voltak.
Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
-
DeFranco
nagyúr
akkor a kulcsot pályánként átnevezik kódkártyának, passcode-nak, biztiőr jobbkezének, akárminek.
amúgy piros/kék/sárga és kulcs/koponyakulcs, ott is volt 6 variáció.
a pályák nagy része meg csak korlátozottan volt nevezhető labirintusnak, mai szemmel faék egyszerűségű volt a doom akár egy bulletstormhoz képest is, ami még mindig egy egyszerű rail-fun-shooter.
hangulatban viszont, mint ahogy említettem, simán hozza azt a szintet, mint a szintén nagy kedvenc bulletstorm.
ellentétben a hard resettel, ami egy kiváló játék, a doom abszolút szellemi örököse (csak ott tech környezet van a démonok helyett), hud, életpont, pajzs, titkos helyek, minden, mégsem hozza a doom hangulatvilágát.
van benne félelem, feszültség, nehézség, de mégis valahogy steril, annak ellenére, hogy tud mindent, amit akkor elvártak egy olyan játéktól, ami a nagy ősök szellemét idézi.
-
-
#52815360
törölt tag
Addig volt jó, amig ki nem világitott az ellenség, hogy "nyomd a QTE gombot kisgyerek és végezz ki". Az a szétrepülő loot meg no komment.
-
Döglött Róka
veterán
Vegulis 2500ban jatszodik
En is úgy értettem, pont ezért zseniális a halo is, tökéletesen megmagyaráz minden hud elemet, POI-t a sisak üvege.
[ Szerkesztve ]
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
Ragnar_
addikt
válasz Döglött Róka #85 üzenetére
Mármint úgy értettem, hogy a sisak hudja, ami ugye a játék hudja is egyben. A sisak szenzorai ugye érzékelik ha lőszer, vagy armor stb van a közelben, amit kirajzol a hudra ikonnal. Én ezzel magyaráznám, ha kellene
[ Szerkesztve ]
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
-
kriszpontaz
veterán
Jobb is ha virít mert ezek már nem olyan faék egyszerűségű 5 textúrás pályák mint a DOOM 1-2-ben ahol messziről virított a lőszer meg a többi felvehető tárgy, ha nem lenne lehet a felét észre sem vennéd a tereptárgyak közt, úgy beleolvadna a környezetbe. A Wolfenstein - New Order / Old Blood-ban is keresgetni kellett, sokszor nem is vettem észre egy-kettő tárgyat.
(#87) [Prolixus]:
Amikor a faszi kezéért meg le hogy kitépje a terminálhoz, ott látszik hogy zölden világítanak a cuccok.[ Szerkesztve ]
-
s912
aktív tag
válasz [Prolixus] #87 üzenetére
Mert azokon nincs vér, így a DNS azonosítás sem lehetséges (pl.: Revenant -> +20 health; +10 plasmagun ammo)
(#88) Godlike79: +1
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz Döglött Róka #73 üzenetére
A regi Doom-ok fo hangulatat nekem a sebesseg adta, szerintem durvan feltudta pumpalni az adrenalint, hogy olyan gyorsan lehetett benne mozogni, amire persze ratett meg egy lapattal a nagyon eltalalt soundtrack.
A 3-at is szerettem, jo volt, foleg egy-ket mod/palya amit keszitettek hozza a userek, de teljesen mas perspektivabol kellett megkozeliteni mint a regieket.
A 4 se tunik rossznak, de az adrenalin spanolas nekem annyira nem jott at a trailerekbol. -
Döglött Róka
veterán
Nekem is a tempo az, ami kiemeli az osszes id jatekot a tobbi kozul. Szerintem ez se lesz gaz, nezd csak meg a multi trailert. A demo szerintem azert ilyen lassu hogy a konferencia kozonsege meg a laikusok felfogjak mi tortenik
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
[Prolixus]
addikt
válasz kriszpontaz #88 üzenetére
Zölden világítanak igen, de azok "alapból" világítanak, nem a sisak képrnyőjén jelennek meg a stilizált ikonok, mint amikor szétlő egy-egy monsztát. Mert az tényleg olyan, mintha a hud villantaná fel az ikonokat, nem a "valóságban" potyogna ki a dögből az item.
Amúgy én sem bánom, ha láthatóvá teszik, meg ez a "hud mutatja" ötlet is tetszik, csak akkor már tényleg lenne egységes. Vagyis a pályán alapból elhelyezett dolgokat is jelölje be a sisak a képernyőn, meg a dögökből kipotyogó csomagokat is azonosítsa. A pályák látványvilágától elütne így is, de ez egy épkézláb magyarázat lenne rá, a láthatóságot meg kétségtleneül nagyban növelné.
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
Vistaboy
veterán
Két hozzáfűznivalóm van:
1.: Ha XBOX exkluzív lesz jövőre, kölcsönveszem a BFG-t és felrobbantom a Bethesda főhadiszállását.
2.: Hol lehet előrendelni? Az ára nem érdekel.
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
Pöttön
őstag
válasz kriszpontaz #88 üzenetére
Teljesen egyetértek veled!
Az ilyen szintű grafikával megáldott játékoknál egyáltalán nem baj ha ki vannak emelve a felvehető tárgyak.(#90) birno: A sebesség lehet hogy majd a nehézségi szinttel állítódik majd.
[ Szerkesztve ]
A sport a legjobb kikapcsolódás...
-
félisten
-
Pöttön
őstag
válasz Plazmacucci #96 üzenetére
Hát ha a PC-s Rage-ből indulunk ki akkor lehet....
[ Szerkesztve ]
A sport a legjobb kikapcsolódás...
-
Vistaboy
veterán
Az nem ugyanaz. Elég lesz a Rise of the Tomb Raider miatt szívni idén, hogy várni kell jövő évig a PC kiadásra, ne kelljen már az FPS játékok királyának legújabb részére is a ***censored*** konzolok miatt várni.
MOD: Ezt most nem foghatják a warezra! Szerintem az összes DOOM-rajongó első napon megveszi.
[ Szerkesztve ]
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222