Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • oO7

    őstag

    kicsit számolgattam és van amit nem értek...
    kiindulási alap: egy 1080p -s film (bluray minőség nem tömörgetett mkv) streameléséhez 6MB/s (avagy 48Mbit/s) sávszélességre van szükség... ez még csak egy 24fps -es film szóval játék esetében ez x2... aztán ottvan az is, hogy az irányítás adatait el kell küldeni a szervernek, aminek renderelnie kell high grafikában 60fps -el a játékot ÉS realtime tömöríteni (encode -olni) és küldeni nekem, a drót másik végén ülő játékosnak...
    Arra akarok kilyukadni hogy ennek azért bőven zavaró laggja és iszonyatás sávszélesség igénye lesz...

    szerintem a mai processzorok-videókártyák (meg a közeljövőben jövő CPU-GPU kombók) teljesítménye, energiaigénye mellett ez a szolgáltatás egyszerűen haszontalan és felesleges bonyolítása az életnek...aztán még az is hogy szigorúan a nethez vagy láncolva és egy kis ingadozás és már dob is le a játék...

    várjuk meg az első hands-on teszteket aztán majd kiderül mit tud... de még ha jónak is tűnik, technológiailag akkoris egy feleslegesen nagy bonyolítás

  • oO7

    őstag

    Voila... Gizmodo -s srácok már le is tesztelték a cuccost: [link]... szerintem ez elég jó megerősítés a problémafelvetésemre

    csak úgy érdekességként: láttam nagyon hasonló megoldást a Sony -nál... a PS3 tud ugyanilyen streamelést művelni PSP -re... RemotePlay néven fut a funkció...

Új hozzászólás Aktív témák