Új hozzászólás Aktív témák

  • Vistaboy

    veterán

    Szerintem a grafikája nagyon szép lesz, de ami engem leginkább érdekel, az a környezet és a történet interaktivitása. Vagyis én dönthessem el, hogy egy útelágazásnál jobbra vagy balra fordulok, esetleg letérek az útról és begázolok a susnyásba felfedezni... :K A bejárható terep pedig ne csak egy szobányi (Esetleg egy hátsókert méretű), lineáris helyzínek legyenek, folyamatos töltögetéssel, hanem legalább akkora, aminek felfedezése eltart órákig is. Ha megint láthatatlan falakkal lesz tele, mint a DA2, akkor még a látvány sem fogja megmenteni a közepes értékeléstől.

    A történet szintúgy, legyenek benne eredettörténetek, mint az Origins esetén - más szereplő, eltérő kezdés -, valamint a párbeszédekben ne csak jó-rossz-semleges (kék-piros-zöld) lehetőségek legyenek, hanem legalább 10-20 különféle végkifejlet, melyek esetleg új küldetéseket nyitnak meg, stb.

    Legfontosabb azonban, hogy a végén valóban vegye figyelembe a játék a döntéseinket és az alapján érjen véget a sztori. Ha újrakezdem másik karakterrel, eltérő módszerrel, más csapattagokkal kalandozva, akkor ne ugyanazt a véget kapjam, mint azelőtt, legyen legalább egy tucatnyi befejezés, ami rábír arra, hogy legalább annyiszor végigvigyem... :K

    Eh... ébredj, Dzsinn, épp bilibe lóg a kezed... :U

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

Új hozzászólás Aktív témák