Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Misály

    addikt

    válasz Spectrum #207 üzenetére

    "Kivéve persze amikor kötelező választani az igen/nem között, de valahogy mégsincs igazi következménye, mert a lineáris történet miatt ugyanaz történik meg kisebb eltéréssel."

    Valoszinu mas jatekokkal jatszunk akkor.

    Haas, szerintem meg pont hogy finomodott a parbeszedrendszer, mivel az eddigi szoveges megoldasokban se volt tul sok lehetoseg ( sot kevesebb volt de jo hosszu valaszok voltak irogatva, egyik kedvenc peldam az nwn2 birosagi targyalasa, aminek igy is ugyis parbaj lesz a vege, hiaba agyalsz hogy mit valaszolj ).

    A cuccpakolaszas meg szerintem felesleges idoelkuras, dehat masok vagyunk, annyira orultem hogy nem kellett mass effectben se loot-olni, itt meg pokokbol hullik a ketkezes kard. Lehet a Guild Wars miatt vagyok inventory ellenes, mert ott is pofonegyszeruen volt megoldva nem voltak uberallat cuccok max csak kinezetre, de egy boltban vett baltaval ugyanugy meg tudtal verni valakit, mint egy olyannal amiert ket hetig farmoltal, nem volt kulonbseg koztuk, csak a design-nak volt erteke.

Új hozzászólás Aktív témák