Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • leviske

    veterán

    Hawke arca jelentősen változott az első screenshotok óta. A dw, ha jól látom, akkor sokkal jobban lesz megoldva, mint a Mass Effectben és a TOR-ban.

    Az új főmenü nekem spec nagyon nagyon tetszik, bár az Origins menüje valahogy sejtelmesebbre sikerült. Az új környezet viszont nem tetszik. Én depressziós leszek, ha az egész játék városokban és pusztákban fog játszódni... a SpellForce: SotP-et is ezért nem voltam képes végigjátszani. :F

    A poligonszámra és a texturákra meg szvsz még felesleges panaszkodni. Én még annak a lehetőségét se zárnám ki, hogy az AMD miatt képesek belegyömöszölni egy tesszellátort a motorba. Csak amellett, hogy alfa állapotban van a játék, nagy hiba volna az is, ha ellőnék az összes puskaport.

    Az viszont már rosszul kezdődik, hogy a mágus gúnyája már megint unalmas, pedig az első concepteken elég jó cuccok voltak, ahogy Morrigan saját ruhája sem volt rossz.

    Amúgy Morrigan visszatérése nem meglepő, elvégre is az Origins egyik fő arca volt. (Bár innentől viszoint le sem tagadhatják, hogy a mentéseket át lehet vinni, akkor pedig már elvárom, hogy az Awakening végére összegyűjtött 600 aranyam megkapja. :DDD ) Arra viszont kíváncsi leszek, hogy hogy vezetik vissza. Morrigan minden esetben Orléziába megy (vagy a hegyekbe, vagy a császári palotába), szóval számomra érthetetlen, hogy mit keres majd Free Marches-ben.

    (#1) Parci: Nem is tudtam, hogy Te is szereted a Dragon Age-t. Így még nagyobb teljesítmény, hogy így is sikerült befejeznetek az új PH!-t időben. :DDD

  • leviske

    veterán

    válasz D1Rect #10 üzenetére

    A BioWare a Blizzardhoz hasonlóan egy nagyon AMD/ATi közeli cég, gondolom ez nem számít újdonságnak. Ha jól tudom, akkor nagyrészt azokon is fejlesztenek (még ha tesztelik a játékokat a többi gyártó megoldásain is).

    A Blizzard képes volt DX11-et pakolni (hagyjuk, hogy milyen minőségben) a Cataclysm-ba, ami -miután a Llano érkezése tájékán várható a premier- eléggé megdobhatja az FM1-es rendszerek eladását. Főképp, ha rá is segítenek, a DX11-es ajánlott rendszerkövetelménynél.

    A Souther Islands esetében pedig az AMD elsősorban a tesszellátor erősítésére gyúr rá (ha jól tudom), így máris indokolt volna a technika használata. Az már csak külön plusz, hogy az egyik legegyszerűbb és rendszerigény szempontjából az egyik legkönnyebben skálázható megoldás volna tesszellátort építeni a Dragon Age motorjába és ezzel javítani a látványt, miután beígérték, hogy jelentősen szépülni fog a játék a második részre.

    Arról nem is beszélve, hogy a Dragon Age pont azt a játékstílust képviseli, ahova szánva lett a tesszelláció (páncélok/pajzsok/kardok, sárkányok, erdők, kastélyok és városok), szóval semmi nem szólna ellene.

    Abból kiindulva, hogy egyes fejlesztő stúdiók milyen hamar rá tudták húzni a játékaikra, az sem lehetne indok, hogy sok fejlesztési időt követel.

    (#11) Ősember: De legalább hosszú a haja. Sokan ezt hiányolták. :DDD

    (#9) Vistaboy: Valami nagyon megfeküdte a hasam, szóval még az sem kizárt... ;]

    [ Szerkesztve ]

  • leviske

    veterán

    Közben bele-bele olvasgattam a szkennelt részletekbe. A második rész nagyon jól fog kinézni, de valami titokzatos oknál fogva (ezt nem írták, csak így jobban tudom fokozni a feszültséget a felvezetéssel :DDD ) konzolra nem lesz átportolva a szebb grafika. Ez még egy pont a tesszellátor használata mellett, mert az XBOX360 más tesszellátort használ, mint a DX11, PS3-ra meg külön művészet (és időpazarlás) lenne átvarázsolni. :))

    Na meg eleve eddig csak DX11-es játékok érkeztek PC-re szebb grafikával a konzolnál.

    (#13) Parci: És miután Márciusban jön a második rész, gondolom még egy jó darabig nem is fog. :DDD El kell majd mondanunk akkor pár imát, hogy a 3 rész előtt nagyobb pihenőt adjanak. ;]

Új hozzászólás Aktív témák