Új hozzászólás Aktív témák

  • leviske

    veterán

    válasz D1Rect #10 üzenetére

    A BioWare a Blizzardhoz hasonlóan egy nagyon AMD/ATi közeli cég, gondolom ez nem számít újdonságnak. Ha jól tudom, akkor nagyrészt azokon is fejlesztenek (még ha tesztelik a játékokat a többi gyártó megoldásain is).

    A Blizzard képes volt DX11-et pakolni (hagyjuk, hogy milyen minőségben) a Cataclysm-ba, ami -miután a Llano érkezése tájékán várható a premier- eléggé megdobhatja az FM1-es rendszerek eladását. Főképp, ha rá is segítenek, a DX11-es ajánlott rendszerkövetelménynél.

    A Souther Islands esetében pedig az AMD elsősorban a tesszellátor erősítésére gyúr rá (ha jól tudom), így máris indokolt volna a technika használata. Az már csak külön plusz, hogy az egyik legegyszerűbb és rendszerigény szempontjából az egyik legkönnyebben skálázható megoldás volna tesszellátort építeni a Dragon Age motorjába és ezzel javítani a látványt, miután beígérték, hogy jelentősen szépülni fog a játék a második részre.

    Arról nem is beszélve, hogy a Dragon Age pont azt a játékstílust képviseli, ahova szánva lett a tesszelláció (páncélok/pajzsok/kardok, sárkányok, erdők, kastélyok és városok), szóval semmi nem szólna ellene.

    Abból kiindulva, hogy egyes fejlesztő stúdiók milyen hamar rá tudták húzni a játékaikra, az sem lehetne indok, hogy sok fejlesztési időt követel.

    (#11) Ősember: De legalább hosszú a haja. Sokan ezt hiányolták. :DDD

    (#9) Vistaboy: Valami nagyon megfeküdte a hasam, szóval még az sem kizárt... ;]

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák