Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Stanlee

    őstag

    Céges szerződésünk volt velük, akkoriból az a tapasztalatom, hogy az esetek többségében sikerült kikézbesíteniük egész jól a csomagokat. Havi szinten volt kb. 15 csomagunk, ami azt jelentette, hogy az ország x pontján fel kellett venniük egy csomagot és egy másik ponton - ez mindig ugyanaz volt - leadni. Kb. 2-3 alkalommal havonta nem sikerült a csomagfelvétel vagy leadás. Ezekre az esetekre kamu beírások születtek, pl. hogy címzett nem elérhető, vagy csomag nem állt készen felvételre. Onnan tudtuk, hogy nem is voltak ott felvenni a csomagot, mert az üzemek területe be van kamerázva, szóval visszanézve a videókat nem volt az autójuk még csak a kapu környékén se. Telefonálni nem szoktak, hiába van telefonszám megadva.

    Európán belül az egyik legolcsóbb a szolgáltatásuk, párszor küldtem velük Angliába, Németországba, Ausztriába is csomagot, ott megkapták a címzettek, de nem tudom, mennyire volt olajozott a kiszállítás. Sajnos nekem már mindegyikkel (GLS, DHL, DPD, UPS, FedEx) volt rossz tapasztalatom. A drágábbak sem jelentenek jobb/gyorsabb kiszolgálást sajnos...

    “Never run after a bus or a stock. Just be patient – the next one will come along for sure.” - André Kostolany

  • Stanlee

    őstag

    válasz Met #2 üzenetére

    A depók megérnek még egy misét, az egyikkel folyamatosan bajunk volt, ott kamu dolgokat írtak be, miért nem tudják a csomagot felvenni. Az egyik sofőr a végén mondta, hogy azért nem jönnek ki, mert aznap nincs arra kiszállítanivaló, és nem éri meg nekik kijönni, szóval megy a kamu beírás. Ez mondjuk még nagyon a magyar rendszer kiépítése során volt, de azért eléggé felháborító volt.

    “Never run after a bus or a stock. Just be patient – the next one will come along for sure.” - André Kostolany

Új hozzászólás Aktív témák