Új hozzászólás Aktív témák

  • goodboy007

    senior tag

    válasz FehérHolló #17 üzenetére

    Ha jól tudom, 2 évig fejlesztette a másik két emberke, akik aztán átadták IceFrognak és belekezdtek a HoN fejlesztésébe.
    Még ha az alapötlet nem is az övé, már hosszú évek óta ő foglalkozik a játékkal. Én négy éve játszom, 6.47 óta és azóta is vagy tíz-tizenkét új hős került implementálásra és rengeteg újra lett dolgozva.

    Játszottam az első verzióval és volt benne pár idióta bug. Pl.: a viper vagy visage kinézetű (már nem tudom melyik) hero ha valakit leultizott, az a hős haláláig stunba volt.

    #18 Miért, kell benne építkezni?
    Egy hősöd van, akit tápolni kell, illetve csapatban harcolni és szó sincs bázismenedzselésről.
    Persze maga a kameranézet vagy a neutralcreepek stb. stratégiai elemek, de ha az összképet nézzük, nem hiszem, hogy lehetne stratégiai játékról beszélni.

    A HoN meg volt eredetiben és nem kell hozzá 150-es IQ, hogy észrevegye az ember, hogy elég nagy része nyúlás. Főleg, hogy amint kijött egy új DoTA verzió, néhány napon/héten belül már a HoN-ba is bekerültek az esetleges új hősök (a többi változást nem követtem nyomon), esetleg más skinnel.
    Valahogy nem éreztem, hogy "hű ez mekkora játék, vááá", inkább azt, hogy a DoTA sikerét próbálják meglovagolni (mellesleg olyan áron, amihez már pofa kell, bár ezt már megszokhattuk).

    "propriocepció és peroneus aktiváció a kulcsszó, mert az emelést nem előzi meg excentrikus kontrakció, magyarul stretch-reflex vagy miotatikus (excentrikus megnyúlási) reflex." - Zola007

Új hozzászólás Aktív témák