Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sagajr78

    tag

    válasz BomiBoogie #296 üzenetére

    Sebzés és pontosság növelésre a skill és tulajdonság való. Talent-ből érdemi dolgot elérni nem fogsz ezen a téren de nem is arra vannak.

    Íjásznak például príma a guerilla, mert harc közben is lehet ám aktiválni a lopakodást és egy rejtőzésből indított riochet shot, pláne ha még előtte be lett kapcsolva a power shot is, igen kellemes takarítást tud végezni. Messze jobban profitál a dologból egy lopakodni tudó lövész mint egy közelharci karakter. Quickdraw megint az íjászoknak jelentős előny.

    Know it all bármely, nem dumálásra/interakciókra beállított karakternél nagy extra. Varázslatok hatékonyságban nagyon sokat jelent az a potya +1 INT, míg a -20 viszony az mint ha nem is lenne. Míg nem esik nullára a viszony addig nincs probléma.

    Far out man a rövid hatótávolságú varázslatok távját tudja növelni. Nem létszükséglet, hiszen az ellenfelek át is dobhatóak egy teleporttal, illetve számtalan képesség van amivel hatalmas távolságokat tud leküzdeni pillanatok alatt egy karakter (ugrás, főnix ugrás, feather drop mind ilyen).

    Leech lényegében mindenkinek jó akit ütni fognak sokat. Ha még rendelkezik az ember vérzést okozó varázslatokkal is, akkor szép kis tócsákat lehet generálni amikre ha egy ilyen karakter rámegy, már gyógyul is.

    Morning person akkor jöhet jól, ha az ember rosszul felépített csapattal játszik ahol nem tud mindenki gyógyítani és folyton leverik a brancsot. Na itt ez lehet segítség. Zombiknak kész öngyilkosság a felvétele, mert a gyógyítás rájuk sebzésként hat, a képesség meg előbb feltámaszt majd felgyógyít, ami zombi esetén annyit tesz, hogy egyből le is sebzi a delikvenst magyarán meg is öli.

    Pet pal igazi must have képesség. Feladatok, plusz infók sokaságához lehet hozzájutni általa.

    Lone Wolf szerintem a legjobb képesség a leech mellett.

    Picture of health szintén remek extra. Mindössze 3 ability pontért felvihető nulláról 2-re a man at arms és máris jön szép kis extra HP pluszban. Nyilván magasabb skill-el még jobb, de már alaphelyzetben is kellemes.

    Politician annak a karakternek adandó, akinek egyrészt adtunk egy extra pontot int-re induláskor, másrészt aki a dumálós, meggyőző és boltoló egyénünk lesz. A +2 charm jelentős bónusz, főleg hogy a döntésekből (trait fülön láthatóak) is lehet csak úgy ingyen +1 charm-ot összeszedni, így skill ráfordítás nélkül is lehet 3-as charm-ja egy karakternek.

    Scientist potya 1-1 pont a crafting és blacksmithing skill-ekre előfeltétel nélkül. Support karakternek ideális.

    Ami mindenkinek jól jönen az a weatherproof és a weather the storm. Előbbihez 5-ös föld mágia kell és a környezeti időjárás hatásokra teszi immunissá a karaktert, utóbbihoz man at arms skill kell 5-ös értéken de cserébe ad jókora bónusz resistance értékeket állandóan.

    A kétféle egyszeri extrát adó képesség közül (bigger and better és az all skilled up) a BaB a jobb. Ability pont növelés megoldható máshogy is és két pont egyszeri extraként nagyon karcsú. 1 tulajdonság pont viszont mindig jól tud jönni.

    Ezek amik szerintem tényleg megérik. A többi vagy tipikusan minek van egyáltalán vagy annyira nem ad semmit, hogy mindegy a megléte vagy nem léte.

    Skill-ből ami nagyon fontos, hogy Leadership-et kell növelni legalább 2 karakternél, mert a leadership arra nem hat akinek megvan és aki a többieknek adja, viszont remek kis bónuszokat tud nyújtani ahogy egyre magasabb a skill (sebzés növelés, kezdemény bónusz, immunitás a megfélemlítésre, ellenállás növekmény bizonyos hatásokkal szemben). Azért kell két karakternél legyen ilyen skill, mert így az is kap valami kis előnyt akinek magasabb a skill értéke és jelentős bónuszokat oszt a csapata tagjainak, ám ő a saját tudásából nem profitál és itt jön be egy másik figura akinek megvan ez a skill legalább 1-es értéken, így a tényleges főnöknek is csurran cseppen valami. Még jó hogy trait-ből is szerezhető rá extra pont.

Új hozzászólás Aktív témák