Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz FoxiestFox #15 üzenetére

    [link] - próbáld ki ezt. Nem olyan jó, mint az újak, de ad egy általános képet, hogy milyen maga a stílus. Annyi a különbség, hogy a Heavy Rain és a Beyond engedi a hibát. Ha mondjuk meghal a főszereplő vagy valamelyik játszható karakter, akkor nincs vége a játéknak, egyszerűen csak más lesz a történet a halál után a végéig.
    A Heavy Rain ebben a legjobb. Ott igazából játszod ahogy tudod és a végén összeérnek a szálak. Ha rosszul csináltad, akkor nem kapsz jó befejezéseket. De amúgy igen, ha végigjátszod akárhogy is, akkor az egész egy összefüggő filmként jelenik meg benned.
    Klasszikus ügyességi részek igazából egyik játékban sincsenek, de mondjuk a Heavy Rainben az apa próbáit fel lehet fogni úgy is. Ha rosszul csinálod, akkor egyszerűen a karakter nem folytatja tovább és feladja. Ennek akár drasztikus hatása lehet a végkifejletre.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • satz18

    őstag

    válasz FoxiestFox #15 üzenetére

    A heavy rainnek 17 alap befejezése van, amiknek mindnek van még albefejezése is.

    Asus G513QY, Samsung A52s 5G

  • #08052480

    törölt tag

    válasz FoxiestFox #15 üzenetére

    Nem ismerem a játékait a QD-nek, mennyire interaktívak ezek a filmek?

    Nem igazan.
    Ahogy mar emlitettek elottem, tegy egy probat a Fahrenheittel, jatekkent messze a legjobb erersztesuk - akkor meg igyekeztek legalabb a latszatat kelteni, hogy jatekot keszitenek es bar ez a resze ott is eleg sekelyes, boven jobb es valtozatosabb mint a masik kettoben. Ami azt illeti, a Heavy Rain es a Beyond siralmasan primitiv jatekmenettel lettek megverve, a vegeerhetetlen QTE-k mellett (ami kimerul a felvillano gombok nyomogatasaban es sixaxisosos bohockodasban) nincs mas, csak nagyon gyenge minosegu point n click szukos kornyezetben, gondolkodas vagy fejtorok nelkul. Szamomra jatekkent teljesen ertekekelhetetlenek. Amit csinalsz a jatek elso tiz perceben mint jatekos, azt csinalod az utolso tizben is, nincs fejlodes, kihivas novelese, learning curve ha ugy tetszik es az ebbol fakado sikerelmeny. A jatekmenet azert van ott, mert Cage azt hallotta egyszer valahol, hogy az is kell, es nem azert hogy szorakoztassa a jatekost. Egyszeruen a HR es a Beyond a mintapeldaja annak, hogyan nem szabad jatekot fejleszteni.
    Ami meg ennel is rosszabb, hogy sztori szempontjabol szinten nem remekel egyik sem. Egyreszt a tortenetek rem gyengek (egyszeruen Cage vitan felul egy rossz iro, ha kiprobalod a Fahrenheitet nem fog kelleni magyarazni), hemzsegnek a kozhelyektol, a parbeszedek egy gyengebb ponyva szinvonalat suroljak, a karakterek felszinesek (foleg a HR-ben es a Beyondban) es ez a dramat is sulytalanna teszi. Dontesek ugyan vannak, de ez itt emlitett 17 + sok befejezes rohejes, kb annyira realis mint a Witcher 3 30+ befejezese. Ott van valojaban 3, a tobbi jelentektelen aprosagoknak a kombinacioja. Hasonloan itt is, a tortenet gerincere es fobb pontjaira nincs semmifele befolyasod. Eleg sokat lett ez kritizalva a HR-nel, cserebe a Beyond meg kotottebb lett - a par honapja megjelent Until Dawn ezekhez kepest egy masik galaxis.
    Ahogy jonnek ki az ujabb es ujabb jatekaik, ugy tolat hatrafele a QD es egyre inkabb veszik ki a jatekaikbol a jatek - cserebe a masik oldalon sem jobb a kep, barmelyik alkotasuk megjelenne filmkent azt a kritikusok apro darabokra tepnek. Na mindegy, hatha most ...

  • #08052480

    törölt tag

    válasz FoxiestFox #22 üzenetére

    Ha mar robotika, inkabb megnezem meg tizszer a Blade Runnert, minthogy abban remenykedjek, hogy pont a QD fog a temaban emlekezeteset alkotni ;)

Új hozzászólás Aktív témák